• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    De bel gaat en op slag word ik heel erg nerveus. Maar gelijk dwing ik mezelf alweer rustig te zijn. Ik trek me er nooit wat van aan, wat anderen vinden, en ik heb zijn vader en moeder eerder ontmoet en ik weet dat zijn moeder me mag. Ik hoor dan vanuit de gang een uitbundige begroeting van iemands stem die ik niet herken, dus ik denk dat het Tessa is. Ik hoor haar zeggen dat ze het meisje wil zien dat Jake bekeert heeft en ik glimlach. Ik haal een hand door mijn haar en sta dan op. Ik trek mijn kleding weer recht en loop ze dan tegemoet. Ik loop een meisje tegen het lijf, ze heeft wel iets weg van Jake ja. 'Hoi,' zeg ik glimlachend. 'Aangenaam, ik ben Leslie. Kom er verder in.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Tessa omhelst Leslie en ik rol met mijn ogen. Ze is dus echt niets verandert. Ik loop samen met mam en pap naar binnen. 'Het is hier gezellig.' glimlacht ze en het valt me plots in dat ze hier eigenlijk nog nooit geweest zijn. 'We hebben pizza gemaakt, ik hoop dat jullie daar zin in hebben?' vraag ik zachtjes en mijn pap kijkt me geruststellend aan. 'Ja dat is goed Jake.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Tessa omhelst me en ik glimlach naar haar, ze is een vriendelijk persoon. Ik haal weer een hand door mijn haar. Jake vraagt dan zachtjes of ze zin hebben in pizza en ik kijk even afwachtend naar ze. Zijn vader zegt dat het goed is en ik knik. 'Mooi,' glimlach ik. 'Willen jullie wat te drinken?' Zoals het betaamt, je gasten iets te drinken aanbieden. 'En als dat op is kunnen we wel een rondleiding geven door het huis, als jullie dat willen natuurlijk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ik wil wel!' zegt Tessa vrolijk en mijn ouders slaan het beleefd af. Ik ga naar de keuken voor wijn en kom terug. Ik schenk in en geef mijn ouders een glas, Les een glas en Tessa een glas.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Na even verbreekt hij de kus en hij vraagt wat ik nog wil doen met kerst. 'Samen zijn met jou,' zeg ik als eerst glimlachend. 'En ik kan je mee uit eten nemen voor vanavond?' Misschien dat dit wel een heel stom idee is, dat hij er helemaal geen zin in heeft. 'Of anders...' Zeg ik nadenkend. Ik weet niet wat we nog meer kunnen doen.


    Nick
    'Etenk linkt goed' Andwoord ik met een glimlach, volgensmij wist ze verder niets meer. En daarbij kon ik toch meestal wel wat eten, ookal had ik geen honger.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Tessa zegt dat ze wel een rondleiding wil, maar zijn ouders slaan het bod af. Ik knik en glimlach dan maar weer. Ik zet een zacht achtergrond muziekje op, het is een beetje jazzy. Ik hoop maar dat zijn ouders daar van houden. Jake geeft ons allemaal wat wijn en ik houd het dan omhoog voor een soort toost. 'Op een prachtige gezellige tweede kerstdag?' Stel ik voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ellie, ik wil niet vervelend doen maar ik ben kinda aan het wachten op je rollen van het Hogwarts RPG. :/


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    Ellie, ik wil niet vervelend doen maar ik ben kinda aan het wachten op je rollen van het Hogwarts RPG. :/


    Ik ben al bezig.. Maar ik kan niemand vinden voor James :c


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Ik ben al bezig.. Maar ik kan niemand vinden voor James :c


    Okay. ^-^ En die jongen die je in het topic gezet had? Of Robbie Jarvis, die speelt de jonge James in de film.


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Tessa zegt dat ze wel een rondleiding wil, maar zijn ouders slaan het bod af. Ik knik en glimlach dan maar weer. Ik zet een zacht achtergrond muziekje op, het is een beetje jazzy. Ik hoop maar dat zijn ouders daar van houden. Jake geeft ons allemaal wat wijn en ik houd het dan omhoog voor een soort toost. 'Op een prachtige gezellige tweede kerstdag?' Stel ik voor.


    Jake S.
    Ik grinnik 'Op een prachtige gezellige tweede kerstdag.' klinkt het uit 4 monden en ik ga naast Leslie zitten en leg mijn arm om haar schouders. Tessa gaat aan de andere kant van Tessa zitten en mam en pap op de andere bank.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik knipper even verwonderlijk met mijn ogen. 'Het is prachtig.' fluister ik zachtjes en kus hem zachtjes. Het is romantisch. Ik glimlach en kijk hem aan terwijl ik me iets trager dan normaal uitkleed.

    Axton
    Ik kleedde me ook uit en grijnsde omdat ze het zo langzaam deed.
    Ik wachtte even tot ze helemaal naakt was en nam toen glimlachend haar hand vast om haar de jacuzzi in te helpen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    (...)

    Jake S.
    Ik grinnik 'Op een prachtige gezellige tweede kerstdag.' klinkt het uit 4 monden en ik ga naast Leslie zitten en leg mijn arm om haar schouders. Tessa gaat aan de andere kant van Tessa zitten en mam en pap op de andere bank.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Braxlin
    "Hmm... mijn forehand is het beste... Dus wat als ik alleen nog maar sla met backhand?" stelde ik voor. Dan was mijn rechterflank wel een zwakke plek, als ik niet meer met een forehand kon reageren. Als hij wat tactisch nadacht kon hij er gebruik van maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)


    [tessa gaat aan de andere kant van Leslie zitten xd[


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Hij zegt dat eten goed klinkt en ik glimlach. 'Gelukkig maar, weet jij een goed restaurant hier? Dan kan ik namelijk nog snel even reserveren voordat het misschien vol zit. Aangezien het kerstavond is. En restaurants zitten sowieso wel vaak vol.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.