• Ik weet niet of het aan mijn computer ligt of aan mijzelf, maar ik kan bij een antwoord van mijn eigen quiz geen puntenverdeling meer doen. Dan staat het antwoord er, maar dan staat eronder 'Puntenverdeling:' maar dan staat er een heel wit vak onder zonder iets. Hoort dit, wordt eraan gewerkt of ligt het gewoon aan mij?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Niet over dit topic, maar zou jij me kunnen uitleggen hoe dat zit met de punten in Quizen? Want ooit had ik een quiz gemaakt, en had ik m eerst uitgeprobeerd. Toen klikte ik op alle foute antwoorden, gaf die aan dat ik een belieber was... [Ja het was een Justin Bieber quiz ;x] terwijl ik gewoon 3 uitkomsten had gemaakt..

    Bieberen schreef:
    Niet over dit topic, maar zou jij me kunnen uitleggen hoe dat zit met de punten in Quizen? Want ooit had ik een quiz gemaakt, en had ik m eerst uitgeprobeerd. Toen klikte ik op alle foute antwoorden, gaf die aan dat ik een belieber was... [Ja het was een Justin Bieber quiz ;x] terwijl ik gewoon 3 uitkomsten had gemaakt..


    Als je bijvoorbeeld 3 antwoorden hebt op 1 vraag, dan staat eronder puntenverdeling. Daar kun je invullen wat dat antwoord waard is. De vraag kan dus zijn: Ben je een Belieber? en dan staan er 3 antwoorden: 'Nee', 'Ja', 'Wat is dat?'. Dan kun je als het goed is daaronder bij Nee bijvoorbeeld 1 punt zetten, bij Ja 3 punten en bij Wat is dat? een 0. En dan telt hij uiteindelijk je punten op (automatisch) en dan kom je op je uitkomst uit waarschijnlijk.

    Maar ik zie die puntenverdeling dus niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zit je nog steeds met dat probleem? Zoja, je kunt Rutger even pb'en erover, en als die niet reageert (zoals vaak), dan een moderator. Ik weet namelijk zelf niet hoe dit komt, heb eerlijk gezegd nooit last van die puntenverdeling gehad, de andere zo te zien wel.
    Of anders kun je op quizlet op uitloggen drukken en dan weer inloggen, en dan weer kijken of je nog steeds met dat probleem zit. Helpt bij mij wel vaker.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 18:04 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Sunlights schreef:
    Zit je nog steeds met dat probleem? Zoja, je kunt Rutger even pb'en erover, en als die niet reageert (zoals vaak), dan een moderator. Ik weet namelijk zelf niet hoe dit komt, heb eerlijk gezegd nooit last van die puntenverdeling gehad, de andere zo te zien wel.
    Of anders kun je op quizlet op uitloggen drukken en dan weer inloggen, en dan weer kijken of je nog steeds met dat probleem zit. Helpt bij mij wel vaker.

    Het is best logisch dat hij niet zo vaak reageert. Al die mensen mailen hem eerst ipv. dat ze eerst even een mod mailen die ze eventueel kan helpen en dan altijd alsnog kunnen door verwijzen naar hem. Daarbij is Quizlet niet zijn enige website en heeft hij nog zijn eigen leven.
    En, volgens mij, was hij deze week / vorige week op zakenreis dus zal hij voorlopig niet reageren op dingen. Heb namelijk nog geen antwoord gehad op mijn e-mail aan hem, terwijl hij normaal binnen 2 dagen antwoord.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 18:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, ik weet al wat het probleem is ^-^. Ik ben echt stom, hahah. Ik ga om een slotje vragen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.