• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Joshua
    'Wat dacht je van...' zeg ik nadenkend en denk even na. 'Er is hier niet zo heelveel maar er is wel een sportzaal niet ver hiervan, we kunnen tennisen, badmintonen wat je maar wil?'

    Alexi
    'In het huis van je ouders dus?' vraag ik en ga met mijn hand door mijn haren. 'Oke.' zucht ik. 'Als je me nodig hebt, bel me.' Ik druk het gesprek weg en loop naar Axton. 'Ze komt toch niet... ze... ze heeft meneer Gaisford verandert in een demon.' zeg ik nog altijd iets gechoqueerd.

    Braxlin
    "Ja! Laten we gaan tennissen!" grijnsde ik blij en nam enthousiast zijn hand vast.
    Hmm, dan zou ik best even wat anders aandoen. Oh... wacht.
    "Ah, shit. Ik was zo aan het stressen dat ik vergeten ben kleren mee te nemen!" zuchtte ik.

    Axton
    "Wow..." ik nam zachtjes haar hand en trok haar naast me neer. Ik sloeg een arm om haar schouders.
    "En hij wist waarschijnlijk niet eens wat af van demonen... Dat zal wel schrikken zijn."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Wat wil je, ik laat het wel verschijnen.' glimlach ik en knijp zachtjes in haar hand.
    Ik kijk om me heen om te zien of niemand kijkt voor we weer iewl horen en kus haar zachtjes op haar lippen op nieuw.

    Alexi
    Ik knik 'Ja ik denk dat ze reageerde uit paniek of zo.' fluister ik zachtjes en ik pak zijn hand vast en verstrengel onze vingers.
    Ik leun tegen hem aan. 'Nou dat was schrikken' lach ik eventjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik grijnsde tegen zijn lippen aan, omdat we het zo geniepig moesten doen en kuste hem dan meteen terug. Na een tijdje trok ik me terug.
    "Ik moet gewoon wat sportiefs hebben." glimlachte. "Voor de rest vertrouw ik op jou."

    Axton
    Ik grinnikte. "Inderdaad. Maar ik snap haar reactie wel. Ik zou het ook doen, moest het over jou gaan." glimlachte ik en streelde eens over haar wang.
    En wanneer al dit moeilijke gedoe door die stomme Flip achter de rug was, zouden we echt voor eeuwig bij elkaar zijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MadEyeMoody schreef:


    Nick
    Ik liet me verschijen op het aangegeven adres om vervolgens eerst naar het huis te kijken, eerst het maar met Leslie bespreken of zelf actie ondernemen? Ik besloot bijde te doen. Ik liet me verschijnen in een van de lege kamer in het huis -ik kon voelen waar wel en niet een demoon was en voelde dat er een juist hele sterke in de kamer ernaast was- mijn geluk was dat er glas in de deur zat en ik naar binnen kon kijken. Binnen zat een meisje -niet ouder dan 14- te lezen in een boek, maar keek plots op en keek naar de deur. Langzaam genoeg om haar ogen te kunnen zien en verbaast te zijn aangezien die precies die van Leslie waren en snel genoeg zodat ze me niet goed kon zien om te verdwijnen en ik verscheen weer voor school. Leslie wel of niet bellen? Ik besloot dat ik haar zometeen wel zou sms'en met de mededeling dat we moeten praten. Ik was ongeveer 45 min. weg geweest, ik had het niet willen rekken aangezien Hayden hier gebleven was voor mij en ik haar kerst niet wilde verpesten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Joshua
    Ik denk na en laat een tenniskleedje verschijnen voor haar, ik laat voor mezelf een trainingsbroek verschijnen en doe die vlug aan nu er toch niemand is. 'Is die goed?' vraag ik haar.

    Alexi
    Ik druk een kus op zijn lippen. 'Ik stuur al onze plannen in de war.' zucht ik iets. Ik voel me schuldig, we gingen naar Parijs, dat is niet doorgegaan, daarna ging ik demon worden, dat gaat ook niet door, ...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Er staat een hele brede glimlach op zijn gezicht wat mij ook doet glimlachen. Hij knuffelt me dan en ik voel me oprecht gelukkig. Dan stelt hij voor dat ik nog even blijf zitten en dat hij dan alvast aan de pizza's begint. 'O ik kan je wel gelijk helpen hoor,' zeg ik glimlachend. 'Want met jou in bad is veel leuker.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    "Geweldig." glimlachte ik. "En om die kleintjes dus geen trauma meer te bezorgen, ga ik me beter boven omkleden." grijnsde ik.
    Ik zou niet zoals hij snel hier mijn kleren aanschieten... Zeker niet nu ik die string aan had.
    Ik nam zijn hand vast ent rok hem mee naar boven. In zijn kamer verwisselde ik mijn kleren om voor het kleedje.
    "Nja, mijn coole blinkende schoenen passen er nog bij." grijnsde ik.

    Axton
    "Jij stuurt ze niet in de war. Je stelt ze wat uit om totaal verklaarbare en begrijpbare redenen." glimlachte ik.
    Ik kuste haar zachtjes.
    "Hoe langer ik erop moet wachten, hoe meer ik ernaar uitkijk." fluisterde ik dan zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hayden Fitch
    Nadat ik klaar ben met eten ruim ik de troep op die Nick en ik gemaakt hebben, ik hoop maar dat hij snel terug is... Wat is er zo belangrijk dat hij moet doen? Want zo zei hij het; ik moet weg, ik moet iets belangrijks doen. Ik zucht een keer, ik ben weer op de kamer nu. Ik besluit maar mijn nagels te lakken zodat ik de tijd wat kan doden. Ik kies voor mintgroen en lak mijn nagels keurig netjes. Er zijn net tien minuten voorbij, ik heb er een handigheid in. Nu moeten ze nog drogen. Ik merk van mezelf dat ik vaak richting de deur kijk. Vijf minuten voorbij. Nick is nu een kwartier weg. Wat nu... Ik besluit maar gewoon een boek te pakken en te gaan lezen, veel anders kan ik toch niet doen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik lach en ga zitten op mijn bed. 'Is het tennissterretje bijna klaar met haar omkleden?' glimlach ik en leun op mijn armen wat naar achteren.
    Ze ziet er fantastisch uit met het kleedje.

    Alexi
    'Nog een geluk dat je zo geduldig bent.' zeg ik zachtjes en vlei me iets dichter tegen hem aan. 'Ik verlang niet, naar de krachten of de pijn of het oneindige leven maar gewoon naar het eeuwig samenzijn met je.' fluister ik zachtjes.

    Jake
    'Ok kleed je dan maar aan keukenprinsesje.' glimlach ik en grinnik even.
    Ik kijk haar aan en stap het bed uit en pak een handdoek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Keukenprinsesje, serieus?' Vraag ik lachend aan hem. Ik stap na Jake uit bad en houd mezelf gewoon warm. Ik pak ook een handdoek en sla die om me heen. Het is sowieso wel lekker warm door heel het huis heen, heerlijk genieten zo. Ik droog mezelf af en kijk af en toe naar Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Koningin dan.' zeg ik vrolijk en droog me of. Ik laat een boxer en trainingsbroek verschijnen en kleed me aan. Ik kijk haar grinnikend aan.
    Hm pizza dus, hopen dat het eten nu niet overal beland behalve op de pizzas.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik zette mijn handen in mijn zij en trok mijn wenkbrauwen grijnzend naar hem op. Hij zag er leuk uit, zoals hij daar lag.
    "Ik ben klaar." grijnsde ik. "Voor mijn part kunnen we gaan."

    Axton
    "Aww." glimlachte ik. "Dat is ook alles wat de gedachte aan de eeuwigheid dragelijk maakt voor mij."
    Ik had vroeger mijn twijfels wel eens gehad over dat eeuwig leven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    'Het ging me meer om de combinatie van prinsesje met een keuken,' grinnik ik. Ik laat ondergoed verschijnen, gewoon normaal ondergoed, en trek die aan. Ik loop dan naar de kamer om kleding te pakken uit mijn kast. Ik trek een strak rokje aan met een wit kanten bloesje wat ik erin stop. Het is casual, maar toch mooi. Netjes, maar toch huiselijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik spring recht en geef haar een dikke winterjas en laat er dan ook een voor mij verschijnen. 'Het is koud buiten en het zou een beetje opvallen als je enkel in dat kleedje over straat loopt.' glimlach ik.

    Alexi
    Ik glimlach 'Waar dacht je dan vroeger aan om het draaglijk te maken? Voor dit schooljaar.' Ik streel zachtjes over zijn wang.
    Ik wil echt alles weten over hem zelfs de dingen die hij gedaan heeft...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    'Nice.' fluister ik zachtjes en glimlach weer. Ik pak haar hand en loop naar de keuken. Ik geef haar een short zodat ze haar kleren niet verpest en haal alle spullen uit de kasten die we zouden nodig hebben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'