• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik pak op. 'Hallo?' vraag ik aangezien ik niet op de display heb gekijken. 'Ik heb Samuel ontvoert uit het ziekenhuis. Hij is een demon.' Mijn mond valt open. 'Je hebt wat?' Oke dit zag ik niet aankomen. Ik bijt op mijn lip. 'Weet je Ax zijn eilandje zijn? Ik ben daar, kom daar naartoe.' zeg ik dan. Ik heb liever dat ze het me uitlegt face to face. Ik pak vlug mijn kleren en trek ze aan. 'Vans komt hierheen.' zeg ik tegen Ax en ik loop naar de badkamer om mijn tanden te poetsen en mijn haar goed te leggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vanessa Woods
    Vans staarde wat dom naar haar dashboard,"Je wéét dat ik daar niet kan komen, Lexi. Samuel ligt op de achterbank van mijn auto te creperen en ik moet hem verstoppen in het huis van mijn ouders zodat niemand er lucht van krijgt." Vans keek even om naar Samuel die met een gepijnigde uitdrukking oncomfortabel lag te slapen. Ten minste dat dacht Vans.


    kindness is never a burden.

    Alexi
    'Verdwijnselen? Moet ik bij jouw komen? Vans ik weet niet wat je precies wil doen maar hij kan zo niet naar school of een hotel. crepeer je geen 3 dagen van de pijn als je verandert? Wat ben je van plan? Jullie kunnen hier logeren als je wil.' zeg ik zachtjes door de telefoon.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake denkt even na over zijn favoriete liedje en ik wacht af. Hij begint dan te zingen en ik herken het liedje gelijk. Het is Coldplay, een geweldige band. Jake heeft zelf niet door hoe mooi hij zingt, ik vind dat hij mooier zingt dan ik. Een glimlach zit op mijn gezicht en ik luister naar Jake en geniet ervan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kijk haar aan en glimlach achter het liedje. Ik druk een kusje in haar hals en dan druk ik kusjes van haar hals naar haar wang naar haar lippen. Ik druk er eerst kusjes rond en kus haar dan op de mond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Je hebt van jezelf echt geen idee hoe mooi je zingt,' zeg ik dan tegen Jake. Hij drukt allemaal kusjes op mijn huid en soms dan krijg ik een klein rillinkje. Uiteindelijk kust hij me op mijn mond en ik kus hem teder terug, maar vooral liefdevol. Zoals gewoonlijk voelt dit weer goed, meant to be.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach tussen de kus door. 'Ik hou van je.' fluister ik zachtjes en sla mijn armen nog iets beter om haar middel. Ik voel het water afkoelen maar ik zorg ervoor dat het warm blijft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We glimlachen beiden en zijn greep verlegt hij iets zodat zijn armer beter om me heen liggen. Maar ik zorg ervoor dat ik iets anders ga zitten zodat ik nu echt met mijn gezicht en lichaam naar hem toe zit. 'Ik hou ook van jou,' zeg ik dan serieus en ik kijk hem aan. 'En ik wil dat je dat weet. En voelt. En voor altijd zal weten, omdat ik voor altijd van je zal houden. En zelfs al gebeuren er nog zoveel klote dingen. Jij bent de enige wie ik samen mijn leven wil doorbrengen.' Ik kijk hem aan. 'En ik wil een gezin met je. Alleen ik wil het niet overhaasten. Laten we een maand wachten? Of twee?' En als afsluiting druk ik een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'En wat wil je dan doen? Ik heb geen ideen?' grinnik ik en kijk haar aan. Ik leg mijn armen terug om haar heupen.
    Ik druk een kus op haar lippen. 'Iewl' hoor ik Tommie roepen en zie hem vlug wegrennen.

    Braxlin
    Ik duwde hem grijnzend wat terug. "Kom, voor we die kleintjes een trauma bezorgen." grinnikte ik en haalde toen mijn schouders op.
    "Het is jouw huis, jij kiest." glimlachte ik. Thuis zou ik het wel weten. Daar zouden we kunnen paardrijden, zwemmen, minigolven, tenissen, zelfs kleiduivenschieten.

    Axton
    Een beetje in de war trok ik mijn kleren ook terug aan. Ik liep naar de woonkamer en liet me in de zetel vallen.
    Ik zou wel zien wat dit allemaal was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    Nadat ik mijn eten op had drukte ik een kus op de lippen van Hayden met de mededeling dat ik even weg moest, vervolgens pakte ik mijn jas en liet ik mijn moter verdwijnen zodat het leek alsof ik daar op weg was maar verdween zelf vervolgens voor het weeshuis. Het zag er oud uit, alsof het er al jaren lang gestaan had. Ik vroeg daar naar een Katerina -de naam die ik had gekregen van het ziekenhuis- en na de vrouw daar er toe aangezet te hebben kreeg ik een ander adress. Blijkbaar was ze geadopteerd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Nick en ik zijn lekker aan het ontbijten als hij ineens gebeld wordt. Hij excuseert zich en loopt naar de gang. Ik eet gewoon verder, het is een lekker ontbijt. Nick komt na even weer terug, het was een redelijk lang gesprek. Ik glimlach naar hem. 'Geeft niets, je bent er nu weer,' zeg ik tegen hem. We eten weer verder maar na even zegt Nick dat hij weg moet. Hij drukt een kus op mijn lippen en gaat dan weg. Ik kijk hem lichtelijk verbaasd aan. Wat moet hij doen? Het is kerst. Ik dacht dat we samen zouden zijn...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    We glimlachen beiden en zijn greep verlegt hij iets zodat zijn armer beter om me heen liggen. Maar ik zorg ervoor dat ik iets anders ga zitten zodat ik nu echt met mijn gezicht en lichaam naar hem toe zit. 'Ik hou ook van jou,' zeg ik dan serieus en ik kijk hem aan. 'En ik wil dat je dat weet. En voelt. En voor altijd zal weten, omdat ik voor altijd van je zal houden. En zelfs al gebeuren er nog zoveel klote dingen. Jij bent de enige wie ik samen mijn leven wil doorbrengen.' Ik kijk hem aan. 'En ik wil een gezin met je. Alleen ik wil het niet overhaasten. Laten we een maand wachten? Of twee?' En als afsluiting druk ik een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    We glimlachen beiden en zijn greep verlegt hij iets zodat zijn armer beter om me heen liggen. Maar ik zorg ervoor dat ik iets anders ga zitten zodat ik nu echt met mijn gezicht en lichaam naar hem toe zit. 'Ik hou ook van jou,' zeg ik dan serieus en ik kijk hem aan. 'En ik wil dat je dat weet. En voelt. En voor altijd zal weten, omdat ik voor altijd van je zal houden. En zelfs al gebeuren er nog zoveel klote dingen. Jij bent de enige wie ik samen mijn leven wil doorbrengen.' Ik kijk hem aan. 'En ik wil een gezin met je. Alleen ik wil het niet overhaasten. Laten we een maand wachten? Of twee?' En als afsluiting druk ik een kus op zijn lippen.


    Jake S.
    Ik knik en er staat een brede glimlach op mijn gezicht. Ik trek haar in een knuffel en snuif haar geur op. 'Blijf je nog wat zitten lief?' zucht ik dan zachtjes 'Dan begin ik al met de pizza's.' Ik druk een kusje op haar lippen en glimlach nog steeds.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    (...)
    Braxlin
    Ik duwde hem grijnzend wat terug. "Kom, voor we die kleintjes een trauma bezorgen." grinnikte ik en haalde toen mijn schouders op.
    "Het is jouw huis, jij kiest." glimlachte ik. Thuis zou ik het wel weten. Daar zouden we kunnen paardrijden, zwemmen, minigolven, tenissen, zelfs kleiduivenschieten.

    Axton
    Een beetje in de war trok ik mijn kleren ook terug aan. Ik liep naar de woonkamer en liet me in de zetel vallen.
    Ik zou wel zien wat dit allemaal was.


    Joshua
    'Wat dacht je van...' zeg ik nadenkend en denk even na. 'Er is hier niet zo heelveel maar er is wel een sportzaal niet ver hiervan, we kunnen tennisen, badmintonen wat je maar wil?'

    Alexi
    'In het huis van je ouders dus?' vraag ik en ga met mijn hand door mijn haren. 'Oke.' zucht ik. 'Als je me nodig hebt, bel me.' Ik druk het gesprek weg en loop naar Axton. 'Ze komt toch niet... ze... ze heeft meneer Gaisford verandert in een demon.' zeg ik nog altijd iets gechoqueerd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'



    Nick
    Ik liet me verschijen op het aangegeven adres om vervolgens eerst naar het huis te kijken, eerst het maar met Leslie bespreken of zelf actie ondernemen? Ik besloot bijde te doen. Ik liet me verschijnen in een van de lege kamer in het huis -ik kon voelen waar wel en niet een demoon was en voelde dat er een juist hele sterke in de kamer ernaast was- mijn geluk was dat er glas in de deur zat en ik naar binnen kon kijken. Binnen zat een meisje -niet ouder dan 14- te lezen in een boek, maar keek plots op en keek naar de deur. Langzaam genoeg om haar ogen te kunnen zien en verbaast te zijn aangezien die precies die van Leslie waren en snel genoeg zodat ze me niet goed kon zien om te verdwijnen en ik verscheen weer voor school. Leslie wel of niet bellen? Ik besloot dat ik haar zometeen wel zou sms'en met de mededeling dat we moeten praten. Ik was ongeveer 45 min. weg geweest, ik had het niet willen rekken aangezien Hayden hier gebleven was voor mij en ik haar kerst niet wilde verpesten.


    Don't be like the rest of them, darling