• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:04 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[Fem? James?]

[Jaaaaa? Ik ga naar musicalles :3 dus ik reageer daarna :P]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

LostMagic schreef:
    (...)

Joshua
    Hm de situatie is er eigenlijk ook nu niet beter op geworden, denk ik bijmezelf, nu hij gisteren voor zijn vriendin had gekozen -die een demon was- in plaats van voor zijn dochter. 'Ik snap het.' zeg ik zachtjes.

Alexi
    'Je hebt wat?' vraag ik iets lachend. Ik had veel scenario's voorgesteld maar niet dat hij iets kort en klein zou slaan.
    'Was er daarom bloed op je handen?' vraag ik zachtjes. 'Ax...' zeg ik dan zachtjes 'wat heb je allemaal gedaan? Behalve flirten.' Ik bijt op mijn lip, niet zeker of ik het wel wil horen.

Braxlin
    Ik haalde lichtjes mijn schouders op.
    "Ah, het is nu zo..." Ik verstrengelde mijn vingers met de zijne en keek hem glimlachend aan. "Kun je ergens tennisraketten huren?" vroeg ik toen glimlachend.

Axton
    "Ja, daarom was er bloed op mijn hand." glimlachte ik en zuchtte toen zachtjes.
    "Nou, voor jij kwam... was mijn leven een aaneenschakeling van seks, drugs en dranks. Ik heb mensen ongelukkig gemaakt, ik heb mijn leven en dat van anderen naar de verdoemenis geholpen... Niets om fier op te zijn dus."

“To live will be an awfully big adventure.”

Joshua
    Ik knik glimlachend en neem haar mee naar de balie, ik vraag om een veld en 2 tennisraketten en een tennisbal en hij geeft ze aan Brax en ik betaal. 'Baan 3.' zegt hij en ik knik. 'Kom je?' glimlach ik naar Braxlin.

Alexi
    Zoiets had ik al verwacht als je kijkt naar zijn reputatie en naar het feit dat hij een demon is dus hou ik mijn gezicht in de plooi. Voor jij kwam zei hij maar de drugs, drank én bijna de seks heeft hij ook gedaan toen we uitgingen. Wat betekend dat hij nog steeds op dat vlak hetzelfde terug kan worden als hij niet oppast...

Braxlin
    "Tuurlijk! Ik wil niets missen van hoe ik je ga inmaken." grijnsde ik. Ik zag een bordje naar baan 3 en liep huppelend in de juiste richting.
    Daar aangekomen zette ik zijn raket tegen de muur en nam de mijn op. Ik stuiterde de bal met mijn raket op en neer, terwijl ik naar mijn kant liep.

Axton
    Ik keek haar aan en zuchtte.
    "Ja, ik was zo. Wat wil je, in een leven zonder iets. Het was ook uitgesloten dat ik iets goeds zou doen, iets goeds zou voelen. Ik concentreerde me teveel op wat het betekende om demon te zijn. En toen haalde jij mijn ware ik naar boven.
    Ik ben misschien in het begin wat snel vervallen in oude gewoonten, maar ik voel daar totaal geen aanleiding meer toe. Want ik heb jou. Jou en de kindjes."

Joshua
    Ik rol met mijn ogen en doe mijn jas uit. Ik pak de raket en ga op mijn deel van de baan staan. 'Zeker weten dat je me gaat inmaken?' vraag ik lachend en ga klaar staan. Ik grijns lichtjes en concentreer me op d bal in haar handen.

Alexi
    Soms is het net alsof hij mijn gedachten kan lezen en dat doet me de kriebels krijgen. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en denk na. 'Wat denk je ervan volgende week naar Parijs te gaan, gewoon één weekje eerst hebben om weer rustig te worden.' stel ik zachtjes voor, en het is nog steeds vakantie dan.

Braxlin
    "Ik hoop het." Grijnsde ik. Ik deed nog snel mijn jas uit en gooide die aan de kant.
    Ik nam opnieuw het balletje vast, keek nog eens naar hem en concentreerde me dan op het tennissen. Ik gooide de bal de lucht in en smashte hem naar hem toe.

Axton
    "Dat klinkt heel goed." glimlachte ik.
    "Kunnen we nu wat relaxen." ik zakte wat onderuit en keek glimlachend voor me uit.

Joshua
    Ik mep de bal direct terug als hij in mijn buurt komt en blijf geconcentreerd volgens mij heeft Braxlin veel meer ervaring met tennissen dan ik. Hm niet eerlijk maar jah. Ik ben een engel, ik zou het spel kunnen manipuleren maar ik denk dat ik het toch eerlijk speel, van mijn kant dan toch.

Alexi
    Ik lach zachtjes 'en wat heb je in gedachten om te relaxen?' vraag ik hem. Bankhangen is niet echt iets voor mij dus als hij dat wil doen zoek ik wel of ik hier -wat ik betwijfel- een boekenkast vind.

[ik ga zo hard buizen morgen ...]

Braxlin
    Mijn lichaam nam vanzelf de juiste pose aan voor een mooie backhand. Ik sloeg hem hard terug en sprong een beetje op en neer, terwijl ik wachtte op zijn reactie. Het was eigenlijk best grappig hoe geconcentreerd we hier stonden... Nee. Concentreer je!

Axton
    "Pff, ik weet niet. Wat van alles. Van zwemmen tot tv kijken tot eens gaan bowlen of zo..." zei ik dan.
    Ik haalde mijn schouders op. We zouden wel iets vinden om te doen.

}ah, komt wel goed :){

Vanessa Elenore Woods
    Vans tikte verveeld met haar nagels op haar stuurt terwijl ze stond aan te schuiven in de kilometers lange file. Het duurde nu al uren en ze was waarschijnlijk nog maar 6 meter opgeschoven. Vans wierp steeds weer blikken op Sam die bewusteloos op de achterbank lag en zei toen luid tegen de auto,"Bel butler." Aangezien ze zijn echte naam niet wist en Vans al van kleins af aan hem butler noemt heeft ze die naam nooit verandert. "Met James Morrison, butler ten huize van de familie Woods. Jammer genoeg zijn die op dit moment niet thuis. Kan ik verder iets voor u doen?" Vanessa glimlachte,"Butler, ik ben het Vanessa. Kan je 2 makers gereedmaken. Ik ben er binnen een uurtje." Hoopt ze. "Natuurlijk, miss Woods," antwoordde Butler even uit het veld geslagen.

kindness is never a burden.

[[Ik leef weerrrrr c: quote Jakeu? :3]

[Ik zoek zelf wel aangezien je niet online bent >_<]

[ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 20:01 ]

MadEyeMoody schreef:
    (...)

Nick
    'Nee, ik hoef niet te gaan. En daarbij had ik belooft kerst met jouw door te brengen, wat ik nu al een uur niet heb gedaan' Andwoord ik en druk mijn lippen op die van haar zodat ze stopt met praten, maar ik niet stop met zoenen.

Don't be like the rest of them, darling

LostMagic schreef:
    (...)

Jake
    Ik voel even haar lippen op mijn wang en glimlach terwijl ik doordoe aan de pizza's. Ik begin ondertussen ook al aan de 2de en frons even. 'Zouden er hapjes moeten zijn?' vraag ik haar dan.

Leslie Day
    Jake vraagt vanuit het niets of er hapjes moeten zijn. Ik denk na. 'Dat kan wel ja, iets van toostjes met beleg erop? Of had je iets anders in gedachten?' Ik beleg de pizza met de ingrediënten en leg die dan aan de kant. Ook ik begin aan de tweede pizza.

Hayden Fitch
    Ik ratel echt aan een stuk door en nick drukt dan ineens zijn lippen op die van mij. Van verbazing stop ik met praten en Nick heeft me sowieso doen stoppen. Na even kus ik hem terug en glimlach dan. Dit is wel een lieve manier om me te laten stoppen met praten. 'Je hebt niets beloofd,' zeg ik dan nog tegen zijn lippen. 'Maar ik vind het toch wel fijn dat je hier blijft.' En ik zoen weer verder.