• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:04 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Braxlin
    Ik glimlachte en deed de jas aan.
    "Hmm, lekker warm." grijnsde ik en nam toen zijn hand vast.

Axton
    "Meestal dacht ik liefst niet na. Ik probeerde zowat mijn gedachten uit te schakelen. Maar natuurlijk gaat dat niet altijd... Tja en de moment dat ik toch eraan herinnerd werd, dacht ik dat er een reden moest zijn waarom ik hier was. Ik kon hier niet zomaar rondlopen. Ooit zou ik mijn bestemming wel tegen het lijf lopen. Al duurde het nu al meer dan 70 jaar. Geen mens, zelfs geen demon, kon toch zo lang... ongelukkig lopen?
    En tja... mijn bestemming kwam de eerste schooldag al aan het ligt. Heel onverwachts en verborgen onder regenboog haar." grijnsde ik.

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    Hij fluister 'Nice' en ik glimlach. 'Dank je,' zeg ik terug. Zijn hand glijdt in de mijne en we lopen naar de keuken. Ik grinnik als ik een schort krijg van Jake. Ik doe die voor, deze dingen zijn altijd zo niet-mooi. Maar ja, liever dat dan pizza stuff op mijn kleren. Jake pakt de spullen tevoorschijn die we nodig hebben en ik haal de ingrediënten tevoorschijn. 'Vertel me eens iets over Tessa,' zeg ik dan glimlachend. Ik weet namelijk helemaal niets over Tessa.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Joshua
    Ik lach zachtjes en neem haar dan mee naar buiten. Ik loop met haar naar de sporthal. Er is hier niet zoveel in dit dorpje. Enkel een sporthal, bakker, supermarkt en , wat kleine winkeltjes en dat is alles.

Alexi
    Ik bloos lichtjes 'Awww.' komt er zachtjes over mijn lippen en ik weet niet echt hoe te reageren want het is echt heel lief. 'Hm tjah, ik vond je eng die dag.' grinnik ik 'Je staarde zo naar me en je was vrienden met Jake, dat kwam niet echt goed op me over.'

Jake
    'Wat wil je over haar weten ?' vraag ik haar dan maar aangezien ik niet weet wat gezegd.
    Ik begin met de tomatenpuree over de eerste pizza te snijden.

Leslie Day
    Hij vraagt wat ik over haar wil weten. 'Ehm..' Begin ik dan. 'Heeft ze een vriend? Hoe is ze in het dagelijks leven?' Vraag ik dan maar. Terwijl Jake aan de tomatenpuree begint snijd ik alvast de kaas. Ik houd van kaas.

Jake S.
    'Volgende vraag.' zeg ik dan. Ik kan er niet op antwoorden, aangezien ik nooit met kerst thuis was heb ik haar al tijden niet meer gezien. 'Ik weet het niet, daarom weet ik niet echt iets over haar te vertellen. Ze kan verandert zijn ondertussen.'

LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik lach zachtjes en neem haar dan mee naar buiten. Ik loop met haar naar de sporthal. Er is hier niet zoveel in dit dorpje. Enkel een sporthal, bakker, supermarkt en , wat kleine winkeltjes en dat is alles.

Alexi
    Ik bloos lichtjes 'Awww.' komt er zachtjes over mijn lippen en ik weet niet echt hoe te reageren want het is echt heel lief. 'Hm tjah, ik vond je eng die dag.' grinnik ik 'Je staarde zo naar me en je was vrienden met Jake, dat kwam niet echt goed op me over.'

Braxlin
    Ik huppelde half, terwijl ik naast hem naar de sportzaal liep.
    "Het is hier zo gezellig." grijnsde ik. "En bij je thuis ook. Er wordt gewoon gepraat!" zei ik grinnikend.

Axton
    Ik lachte zachtjes. "Ja, dat begrijp ik."
    "Tja, eigenlijk had ik zelf de eerste moment nog niet eens door dat jij mijn nieuwe levensrichting was. Ik zag wel dat je speciaal was... Maar het was pas toen... Die kus. Toen voelde ik het echt." fluisterde ik zachtjes en legde mijn hoofd tegen het hare.

Joshua
    Ik lach 'Bij jouw niet dan? Iedereen heeft toch een mond ergens voor.' glimlach ik en laat haar een rondje draaien. We komen aan bij de sporthal en ik loop ernaar toe en loop naar binnen. De warmte verwelkomt ons.

Alexi
    Ik streel zachtjes over zijn wang. Ik glimlach even. 'Ik wilde weg uit de kamer en je kwam me achterna. Ik zat te mompelen over dat er nog geen sterren waren en jij vroeg me dan of je me mocht kussen.' zeg ik en zie het weer gebeuren voor mijn ogen. 'We kusten en ik besefte dat er iets was, iets goeds. Maar dan stond je op en begon je te ijsberen en ik dacht dat het mijn schuld was, dat ik een slechte zoener was en liep naar het bos en dan naar de kamer terug. Maar toen jij in de kamer kwam en vertelde dat je van me hield. Het was alsof ik eindelijk compleet was.' zeg ik zachtjes.

Leslie Day
    Jake zegt 'volgende vraag' en ik ben even verbaasd. Wil hij niet over haar praten? Maar dan zegt hij dat hij haar al een tijd niet gezien heeft en ik knik. Dat kan ook natuurlijk. 'Klinkt herkenbaar, had ik ook met Luna, hoewel ik daarvan dacht dat ze niet eens meer bestond,' zeg ik glimlachend. Ik vraag me eigenlijk af waar Luna is. Wat ze doet met kerst.. Ach ja, we zien het vanzelf wel right? 'Hm, andere vraag dus..' Gosh dit is lastig. 'Welke oogkleur heeft ze?'

Jake S.
    'Bruin en ze heeft bruin lang haar, of ja vroeger toch, ik weet niet of het nu nog zo is.' glimlach ik en kijk haar aan voor ik weer verder ga maar nu met de ananas te snijden. 1 pizza hawaii dus, dan zijn we wel wat we met de andere 4 doen; We kunnen de pizza's in stukken snijden zodat iedereen een stuk kan eten van alles.

Nick
    Ik loop weer terug naar de kamer om vervolgensnaar binnen te lopen, en zie Hayden op haar bed zitten leze. En loop naar haar toe om vervolgens naast haar te gaan zitten. ‘Sorry dat ik zomaar weg was’ verontschuldig ik me, al was het toch ergens wel belangrijk ging zij in det geval toch voor. Aangezien ze hier eigelijk was gebleven voor mij.

Don't be like the rest of them, darling

Braxlin
    "Bij ons is het anders." glimlachte ik. "Het gaat niet van... kan je dit ff doen. Nee, eerder. Zeg de poetsvrouw dat ze dat moet doen, ok, ik zie je terug over een week, dan kan ik 2 uur blijven en ben ik opnieuw 2 weken weg." haalde mijn mijn schouders op.
    "Volgens mij wil mijn vader zichzelf graag wijsmaken dat hij van me houdt, omdat het zo hoort. Maar echt een gezin kan je ons niet noemen."

Axton
    "Aww, je bent echt een schatje." glimlachte ik.
    "Ik herinner me ook wel dat ik het er moeilijk mee had. Ik heb een klaslokaal kort en klein geslagen, gewoon omdat ik niet snapte wat er in me omging..."
    Ik zuchtte even zachtjes.

[Gottago, kom wel weer terug straks over een uur ofzo c:]

Leslie Day
    Bruine ogen en had bruin haar. Net zoals ik dus, bruine ogen en bruin haar. 'Dat haar zullen we dan vanzelf wel zien,' glimlach ik naar hem. Ik pak de ham erbij en snij dat in kleine stukjes weer. Jake en ik zijn een goed team in de keuken, en ook buiten de keuken. Ik loop voorzichtig naar Jake toe en druk dan snel een kus op zijn wang en ga op demonensnelheid weer terug alsof ik niets gedaan heb.

Hayden Fitch
    Ik lees echt al een tijd als de deur weer open gaat en ik kijk gelijk op. Nick. Eindelijk. Hij is bijna een uur weggeweest, en ik had korter verwacht eerlijk gezegd. Maar goed, dat boeit niet, hij is er nu. Hij loopt naar me toe en komt bij me zitten. Hij verontschuldigt zich en ik knik. 'Het geeft niets,' zeg ik dan tegen hem. 'Wat ging je doen?' Vraag ik aan hem en glimlach naar hem. Ik sla mijn boek dicht en leun even over Nick heen zodat ik die weg kan leggen.

Nick
    'Het geeft niets' andwoorde Haydeb 'Wat ging je doen?' Vroeg ze vervolgens, 'Ik moest iets regelen, familiedingen.' Andwoorde ik, tsja, het was familie toch? Dus ik loog niet helemaal. Als ik had gezecht dat ik er achter was gekomen dat mijn kind nog leeft verwachte ik niet zo'n hele goede reactie.

Don't be like the rest of them, darling