• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze zeggen me na en ik glimlach. Ik neem een slok van mijn wang. We zijn gaan zitten, Jake zit naast me met zijn arm om mijn middel heen en Tessa zit aan de andere kant van me. Zijn ouders zitten ook samen. Ik glimlach. 'Was het gisteravond nog een geslaagde avond?' Vraag ik dan glimlachend aan Veronica. Dat wat was voorgevallen met Nate zet ik gewoon aan de kant.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik laat me zuchtend in het warme water vallen en wacht tot hij ook zit zodat ik op zijn schoot kan kruipen.
    'Jeej bubbels.' grinnik ik als het begint te brubbelen.

    Joshua
    'Oke is goed.' zeg ik en gooi de bal naar haar zodat ze kan opslaan.
    Ik sta terug klaar en houd de raket klaar om de bal terug te slaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Mama kijkt me even aan voor ze antwoord. 'Bwa, het is jammer dat jullie zo snel weg waren.' zegt ze 'En Nate is na jullie vertrokken.'
    Ik knik even kleintjes en kijk dan naar Tessa. 'Waar ben jij allemaal geweest in die jaren?' vraag ik geïnteresseerd en ze begint te vertellen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Oké, blijkbaar was het niet een goede vraag. Ik haal weer een hand door mijn haar. Dat doe ik altijd als ik iets stoms doe, of denk dat ik iets stoms doe. Of nerveus ben. Ik wil niet verkeerde dingen zeggen. Tessa begint te vertellen over waar ze allemaal is geweest, en ik ontspan weer lichtelijk. Ze is een goede verteller, en ik luister naar haar verhalen, glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik grinnikte en sloeg mijn armen om haar middel. Ik zakte wat onderuit en trok haar mee, zodat ze mee onderuit gezakt ging liggen en drukte een kus op haar kruin.
    "Oh... Shit. Ik ben de champagne eerst vergeten nemen.

    Braxlin
    Ik sloeg de bal terug. Doordat ik met een backhand moest slaan waren mijn slagen minder hard en minder gericht. Eerlijker voor hem dus. Ik was blij te weten dat ik eindelijk eens ergens beter in was dan hem.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik wrijf zachtjes gerustellend over Leslie's schouder en luister naar Tessa. Ze is naar Duitsland geweest, Nederland, Spanje, Italië en nog wat rongezworven. 'En ik heb een demon leren kennen.' glimlacht met een brede glimlach op haar gezicht. Dus toch een vriendje.

    Alexi
    'Er hoeft geen champagne te zijn hoor.' glimlach ik en draai mijn hoofd iets zodat ik een kus op zijn wang kan drukken.
    Ik leg mijn handen op de zijne en sluit even mijn ogen.

    Joshua
    Ik mep de bal terug en concentreer me weer.
    Het is nu niet meer alles op alles van haar kant maar toch nog 90% van mijn kant.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Wacht... volgens mij..." ik tilde haar glimlachend even van mijn schoot. Boog me voorover tot ik net aan het dichtsbijzijnde kastje kon, wat eigenlijk een koelkastje was en nam er een fles champagne uit.
    "Gevonden!" grijnsde ik.

    Braxlin
    Ik hoopte maar niet dat hij teveel op mijn rechterflank ging richten, of het zou nog moeilijk kunnen worden.
    Ik sloeg de bal terug, hij schoot wat hoger dan verwacht, maar ging net niet uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik pruil 'He!' zeg ik en kruip weer op zijn schoot. 'Ik wil op je schoot zitten.' zeg ik zielig.
    Ik pak de fles over. 'Hm van de fles drinken?' stel ik lachend voor.

    Joshua
    Ik sla weer terug en richt naar haar flanken nu. Dan maar zo.
    Ik kijk haar glimlachend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hm... ok." grijnsde ik. Ik nam de fles over om hem te ontkurken. Een klein plofje klonk. Perfect dus.
    Glimlachend nam ik een klein slokje en gaf de fles dan aan haar door.

    Braxlin
    Ik gromde zachtjes. Nu moest ik dubbel zo snel lopen om de bal van mijn rechter naar mijn linkerflank te krijgen. Doordat ik zo hard moest rennen, had ik ook niet genoeg tijd om mijn backhand precies af te werken en kon ik er niet genoeg kracht achter zetten.
    Damn, dit wordt nog moeilijk...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik neem ook een slok van de fles en zet die dan naast me op de houden boord. Ik laat me weer iets naar beneden glijden.
    Ik sluit ontspannen mijn ogen. 'Ik wil ook een jacuzzi.' mompel ik zachtjes.

    Joshua
    Ik mep terug en merk dat het veel makkelijker is nu.
    'Zeker?' vraag ik haar zachtjes. 'Anders doen we het weer gewoon?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Je hebt een jacuzzi. Alles wat ik heb, is ook van jou. Misschien nog niet officieel, maar voor mij is het officieel genoeg."
    Ik streelde met mijn handen over haar buik en glimlachte.

    Braxlin
    "Zeker." kwam er met een halve kreun uit, doordat ik kracht zette, terwijl ik terugsloeg.
    "We moeten het toch eerlijk houden, schat." grijnsde ik daarna. Ik trippelde weer een stukje terug naar links, zodat ik makkelijker zou kunnen reageren als zijn slag naar de andere kant was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach en voel zachtjes zijn vingertoppen over mijn buik. 'Weet je, ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar... ik mis het gevoel van leven in mijn buik.' zucht ik. Tijdens de zwangerschap wilde ik hen zo snel mogelijk in mijn armen houden maar nu...

    Joshua
    Ik sla de bal terug maar sla per ongeluk uit.
    'Oeps... sla jij op of ik?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Hmm... ja. Ik snap het ergens wel. Het is anders..." glimlachte ik.
    Ik streelde wat verder met mijn handen. Van net onder haar borsten tot haar onderbuik.

    Braxlin
    "Ik sla wel." glimlachte ik. Ik wou opslaan, maar het was in het net. Ik grijnsde, trippelde naar voren om de tennisbal te nemen en ging terug naar mijn plaats.
    Ik sloeg hard op en sprong wat op en neer, terwijl ik wachtte op de terugkerende bal.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en kijk naar zijn handen en geniet van zijn strelende vingers over mijn onderbuik.
    'Je bent echt het beste wat me ooit is overkomen.' zeg ik zachtjes.

    Joshua
    Ik lach en mep de bal hard terug. Ik verlies weer mijn evenwicht en val op mijn kont.
    Tuurlijk moet mij weer overkomen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nog iets dat we gemeen hebben." grijnsde ik.
    Mijn hand hand ging weer wat hoger. Een stukje over haar borsten nu.

    Braxlin
    Ik begon te lachen en liep op hem af. Lachend nam ik zijn hand.
    "Kom ik help je wel even overeind." lachte ik. Ik wou hem overeind trekken, maar viel naast hem neer. Ik keek even raar en schoot toen in de lach.


    “To live will be an awfully big adventure.”