• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik schenk cola in een glas en fanta in een ander glas. Ik loop terug naar de living en geef haar haar glas.
    'Alsjeblief.' glimlach ik en drink van mijn cola.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    'Om zeven uur kunnen we gaan plaatsnemen, dus ik denk dat we rond kwart voor acht, half acht gaan eten,' zeg ik glimlachend. Ik ga weer goed zitten op mijn bed en knuffel Nick dan. 'Doe ik het goed?' Floep ik er dan uit en ik word dan langzaam rood.


    Nick
    'Wat zou je fout moeten doen dan?' vraag ik haar haar vraag niet begrijpend en kijk haar aan. Zij deed niets verkeerd, het enige probleem dat er was was dat van mij. waarom moest allen nou net nu fout gaan terijl bijna alles met haar goed ging, -afgezien van het ik ben een demon feit-


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake komt terug met mijn glas fanta, 'dank je.' Ik glimlach en pak het aan van hem. Ik drink gelijk het glas voor de helft leeg. 'Het was een fijne dag,' zeg ik tegen Jake. 'En het voelt weer voor het eerst alsof ik familie heb.' Ik kijk Jake aan en glimlach dan.

    Hayden Fitch
    'Ik eh nee laat maar zitten,' wuif ik het dan snel weg en kijk een andere kant op en speel wat met mijn haar. Nick weet niet dat hij mijn eerste vriendje is. Zovelen denk ik dat ik allang een vriendje heb gehad, maar dat is niet zo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Je hebt ook familie, en dan bedoel ik familie naast Luna natuurlijk.' glimlach ik en drink nog wat.
    'Ben je moe?' vraag ik haar dan zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Naast Luna heb ik geen familie,' zeg ik dan niet begrijpend tegen Jake. 'En ik heb trouwens geen idee waar Luna uithangt.' Jake vraagt dan of ik moe ben en ik knik. 'Ik ben wel moe ja, maar nog niet heel erg. Jij wel?' Ik drink mijn glas drinken leeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Leslie, je hoort bij mijn familie, dat heb je gisteren en vandaag wel bewezen.' zeg ik zachtjes. 'Tessa mag je, mijn moeder mag je, mijn vader mag je wat niet vaak gebeurt en de rest mag je ook.' zeg ik zachtjes en streel over haar rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Je maakt me nieuwschierig' Zeg ik met een lichte grijns, 'Waarom wil je het niet vertellen?' Vraag ik haar vervolgens dan maar gewoon. Aangezien ze tegen me aan zat sloeg ik mijn armen om haar heen -rustig en zacht dit keer, ik wou haar het liefst niet nog een keer fijn knijpen-


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Familie. Ik hoor bij zijn familie.. Ik begin licht te blozen. En ik word roder als hij zegt dat ze me zo ongeveer allemaal mogen. Mijn blik is neergeslagen. Jake streelt mijn rug. 'Echt?' Vraag ik kleintjes aan Jake. Ik slik een keer.

    Hay
    'N-nee niet belangrijk,' mompel ik dan. Ik kijk naar mijn handen maar ik zie vanuit mijn ooghoek Nick licht grijnzen. 'Het is niet belangrijk. Ik voel Nick zijn arm om me heen en ik kijk even heel kort naar hem op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja echt.' glimlach ik warm en trek haar in een knuffel. 'Twijfel daar nooit aan. Iedereen heeft het goed met je voor. Nou ja... behalve Nate dan.' mompel ik zachtjes 'Maar die is zo ongeveer uit de familie getrapt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    ik was eigelijk niet gewend om geen andwoord te krijgen, al gaf ik zelf meestal ook geen andwoorden op de meeste vragen die mij gesteld werden.''Oke'' andwoorde ik en ik zag haar nar me kijken ''heb je al honger?'' vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Zijn stem klinkt aangenaam, en hij trekt me in een knuffel. Ik luister naar Jake. Hij zegt dat ik er nooit aan moet twijfelen. Ik kijk Jake aan als hij zegt 'behalve Nate'. 'Waarom doet hij het?' Vraag ik aan hem. 'En hij kant toch best terug in de familie komen..? Iedereen verdient een nieuwe kans.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Als hij wil veranderen, krijgt hij een kans maar dat wil hij niet. Hij wil zo blijven. Mila heeft hem geprobeerd om te praten maar...' Ik stop met praten. Ik wil de sfeer niet verpesten. 'Laten we ergens anders over praten?' probeer ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden
    Hij gaat er niet meer over verder... 'Oke dan,' zucht ik. 'Ik zeg je wel de reden.. Ik heb nog nooit een vriendje gehad.' Mijn blik is neergeslagen naar mijn handen. Ik frummel een beetje aan de onderkant van mijn trui. Ik kuch een keer en ik merk dat ik rood ben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Als zelfs Ashley kan veranderen, jij bent verandert.. Dan moet Nate ook wel te veranderen zijn,' zeg ik met een glimlachje. Ik ben gewoon optimistisch. Jake wil dan op een ander onderwerp overgaan. 'Ja, iets anders,' zeg ik dan. 'Zullen we naar boven gaan? We hoeven niet te gaan slapen al hoor.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Hm wat wil jij doen dan?' Ik til haar op en draag haar naar boven. Ik leg haar neer op het bed en ga boven haar hangen.
    Ik druk zachtjes mijn lippen op de hare.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'