• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Als je nu al een kikker bent, vraag ik me af hoe knap je straks bent,' zeg ik met een knipoog. Ik druk een korte kus op zijn lippen, aangezien zijn ouders erbij zijn. Ik zie dat hun glazen leeg zijn. 'Willen jullie nog wat wijn? Of iets anders te drinken?' Vraag ik aan ze. Ik glimlach de hele tijd, gewoon omdat dit zo prettig voelt. Het is heel heel heel lang gelden sinds ik kerst met iemand samen gevierd heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik schenk nog wat wijn in. Ze doet het echt goed. Volgens mij is ze niet eens meer zenuwachtig.
    Ik druk nog een kus op haar lippen en leun iets tegen haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Hij zegt dat eten goed klinkt en ik glimlach. 'Gelukkig maar, weet jij een goed restaurant hier? Dan kan ik namelijk nog snel even reserveren voordat het misschien vol zit. Aangezien het kerstavond is. En restaurants zitten sowieso wel vaak vol.'


    Nick
    ''volgensmij is er een restaurant in het dorp. Het zag er in iedergeval goed uit toen ik er langs liep' zeg ik, het was volgensmij wel een goed restaurant geweest ja.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake schenkt weer in voor zijn ouders en hij drukt dan nog een kus op mijn lippen. Ik glimlach en Jake leunt een beetje tegen me aan. Ik heb zijn hand beet en verstrengel onze vingers. Even is het stil en hoor je de muziek van de achtergrond. Ik kijk even van Jake's ouders naar Tessa door naar Jake. Ik kuch een keer en dan worden we gelukkig gestoord door het belletje van de pizza die gaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Pizza.' zeg ik glimlachend en spring recht. Ik loop naar de keuken en leg de pizza's op mooie borden. Ik breng ze naar de eettafel en pak borden en bestek om te eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    'Dan zoek ik dat wel even op,' zeg ik tegen hem. Ik pak mijn mobiel erbij en ga op internet. Ik zoek het op. Ik vind een telefoon nummer en bel er dan naar, al snel is er een reservering geplaatst. 'Zo, wij kunnen vanavond ergens eten.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik ben zo blij met dat belletje, Jake gaat naar de keuken en ik wacht een paar minuutjes nog met zijn familie. Dan zeg ik, 'We kunnen aan tafel gaan.' Ik sta op en loop voor ze uit in de richting van de keuken. Zijn ouders en zus volgen me en nemen dan plaats aan tafel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [spoelen we door want ik weet niet echt meer wat te zeggen xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    ''Lekker, hoe laat?'' vroeg ik haar vervolgens met een glimlach toen ze zei dat we vanavond ergens konden eten en nadat zehad gebeld om een reservering te plaatsen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Is goed >_<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    'Om zeven uur kunnen we gaan plaatsnemen, dus ik denk dat we rond kwart voor acht, half acht gaan eten,' zeg ik glimlachend. Ik ga weer goed zitten op mijn bed en knuffel Nick dan. 'Doe ik het goed?' Floep ik er dan uit en ik word dan langzaam rood.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S
    'Bye.' zeg ik glimlachend en druk nog een kus op Tessa's wang. Ze verlaten het huis.
    Ik zucht en sluit dan de deur. Ik draai me om naar Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Eindelijk, de avond is voorbij. Jake sluit met een zucht de deur en hij draait zich dan om naar me. Ik loop naar hem toe en sla mijn armen om zijn nek voor een knuffel. 'Dat is gelukkig goed gegaan,' zeg ik tegen hem. Ik voel me heel gelukkig, alsof ik weer familie heb.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 19:57 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Je was geweldig.' glimlach ik en knuffel haar terug. Ik gaap even. 'Oke even cola drinken, dan word ik weer wakker.' glimlach ik en laat haar los, maar hou haar hand vast. 'Jij ook iets? Fanta?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik geweldig was. 'Jij geweldiger,' zeg ik glimlachend. 'Ik hoop maar dat ik een goede indruk gemaakt heb.' Jake gaapt en ik moet er om lachen. 'Ja doe maar fanta alsjeblieft,' zeg ik knikkend. Ik haal een hand door mijn haar en ga op de zetel zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.