• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Er onstaat kippenvel op mijn armen door zijn strelende hand en ik voel mijn tepels hard worden ook al ben ik niet opgewonden.
    Gewoon door zijn hand. Ik geniet nog steeds van zijn handen.

    Joshua
    Ik lach en trek haar tegen me aan. 'Hm samen op de koude vloer liggen.' grinnik ik.
    Ik maak geen aanstalten om op te staan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [even eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik streelde nu wat meer rond haar borsten en drukte een kusje in haar nek.
    Ik glimlachte even en beet grijnzend op mijn lip.

    Braxlin
    Ik grinnikte even. "Er bestaat niets leuker." grijnsde ik.
    Ik legde mijn hoofd op zijn schouder en grijnsde weer even.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik wrijf zachtjes gerustellend over Leslie's schouder en luister naar Tessa. Ze is naar Duitsland geweest, Nederland, Spanje, Italië en nog wat rongezworven. 'En ik heb een demon leren kennen.' glimlacht met een brede glimlach op haar gezicht. Dus toch een vriendje.


    Leslie Day
    Jake's hand gaat over mijn schouder en ik ontspan er meer door, ik kijk even opzij naar hem en glimlach. Dan richt ik mijn aandacht weer op Tessa en ze vertelt op dat moment dat ze een demon heeft ontmoet. 'Wat leuk!' Zeg ik vrolijk glimlachend. 'Als je het verteld had, had hij ook wel mee kunnen komen,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ok... nu begin ik wel opgewonden te worden. Ik kijk hem iets vragend aan en lik langs mijn lippen omdat ze droog aanvoelen.
    Ik laat hem en een zucht komt uit mijn mond. Gewoon omdat het zo fijn aanvoelt.

    Joshua
    'Je hoeft je niet verplicht te voelen om mee te gaan naar de cinema.' zeg ik zachtjes.
    Ik laat mijn hoofd tegen het hare leunen.

    Jake
    'Nee... Hij is nog in Italië... hij wilde niet meekomen naar Amerika.' Ze zucht. 'Waarom?' Nu grinnikt ze even.
    'Hij haat het amerikaanse accent.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nog in Italië? Oké, ik zal het blijkbaar wel anders zien. Ik zou het Amerikaanse accent ervoor over hebben als ik dan bij mijn liefde kan zijn. Maar goed. Ik glimlach, 'Ach, misschien dat hij toch nog een keer gezellig langskomt!' En ik drink weer wat van mijn wijn. 'Tessa, zal ik je een rondleiding geven door het huis?' Stel ik dan voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Tessa knikt vrolijk en trekt Leslie overeind. Ik zucht zachtjes als mijn arm wegglijd en kijk dan naar mijn ouders.
    'Hm nog plannen?' vraag ik dan aan hen. Vakantieplannen bedoel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Tessa is echt een enthousiast persoon, dat merk je gewoon aan alles wat ze doet. Ze trekt me namelijk overeind. 'We beginnen wel gewoon boven,' zeg ik met een glimlach. Ik loop de trap op richting de slaapkamer van Jake en mij. Ik denk even na... Ja, die is opgeruimd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tessa Sadler
    'Zo.' zeg ik vrolijk en kijk om me heen; Het is wel leuk ingericht. 'Hoe kennen jij en mijn broertje elkaar?' vraag ik dan met een lichte grijns. Jep ik ben nieuwsgierig. Sommige zeggen te aangezien ik dan blijf doorvragen maar dat is een probleem voor haar straks.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ze kijkt om zich heen en ik glimlach. 'Dit is de slaapkamer, zoals wel te zien is aan het bed,' zeg ik licht grijnzend. Ik loop door naar de badkamer die grenst aan de slaapkamer. Ze vraagt hoe Jake en ik elkaar hebben leren kennen. Ik kijk haar aan en zie haar grijns. 'Door school,' zeg ik glimlachend. 'Ik had hem wel eens eerder gezien maar sinds begin dit jaar was hij me echt opgevallen.' Ik doe de badkamerdeur open.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tessa S.
    'Oeeeeh, hoe is hij je opgevallen?' vraag ik met een wenkbrauwwiebel. Ik sta weer hyperactief vandaag.
    Ik kijk even rond in de badkamer en zie Jake zijn kleren hier nog liggen. 'Sloddervos.' mompel ik en grinnik even.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Eh, ik kwam in de avond het schoolplein opgelopen en Vans, ik weet niet of je haar kent, liep daar met Jake en nog twee anderen. Dus ja, toen zag ik hem echt,' geef ik normaal antwoord maar wel met een brede glimlach. Tessa kijkt rond en ik wacht even. Ik kijk op als ze sloddervos zegt en zie dan Jake's kleren liggen. Ik lach en loop er dan heen. Ik buig en pak de kleren gewoon van de grond. Ik stop ze in de wasmand. 'Zo, ook weer opgeruimd.' En ik loop weer de badkamer uit. Er is niet zoveel op de bovenverdieping, alleen nog een lege kamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tessa Sadler
    'Jij hoeft dat niet op te ruimen hoor, straks word mijn broertje nog lui.' zeg ik iets lachend en haak mijn arm door de hare.
    'Volgende kamer! En waarom zag je hem dan echt?' grinnik ik 'O ja even tussendoor mensen vinden mij te nieuwsgierig.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik streelde met mijn duimen over haar tepels en drukte nog een kusje in haar nek.
    Zachtjes kneep ik eens in haar tepel en drukte weer een kus in haar hals.

    Braxlin
    Ik streelde met mijn hand over zijn buik en glimlachte.
    "Ik voel me niet verplicht. Ik vind het leuk om met je broertje en zusje naar de film te gaan." zei ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik bijt op mijn lip en draai me om zodat ik met mijn gezicht naar hem toe zit. 'Wat doe je.' fluister ik iets hees.
    Ik leg mijn handen zachtjes op zijn borstkas en streel zachtjes daar de huid onder mijn vingers.

    Joshua
    'Ookal is het een tekenfilm die eigenlijk bijna geen verhaal heeft met piraten?' vraag ik en haal een wenkbrauw op.
    Ik blijf haar aankijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'