• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik loop terug de badkamer in en pak haar hand. 'Kom, wil je vliegen, met de auto of verdwijnselen?' vraag ik har zachtjes en knijp bemoedigend in haar hand. Ik snap best dat ze nerveus was, ik was het ook gisteren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nathan
    Zelfs vanaf hier kon hij haar 'psst' horen zeggen, aangezien hij op dat moment al naar de tafel keek waar Amare aan zit hoefde hij alleen maar een beetje naar links te kijken om haar te zien grinniken. Zelf had hij bijna al zijn eten al op behalve de gebruikelijke appel die hij meenam toen hij naar haar toe liep. 'Hey'


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin
    "Verwatte?" vroeg ik verward en was blij dat hij mijn hand had vastgenomen. Het lichamelijke contact kalmeerde me.
    "Uh, dat waar ik het minst bij moet stilzitten." zei ik dan maar. Een lange tijd in de auto kon ik zeker niet meer aan. In de lucht misschien en dat ander... tja... wat was dat?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    'Niet schrikken.' zeg ik en pak haar stevig vast en verdwijnsel naar de het parkje. 'Dit is dus verdwijnselen.' lach ik zachtjes en verstrengel onze vingers. 'Ben je er klaar voor?' vraag ik haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik kom terug vanuit het bos na een wandeling, ik houd van het bos. Het heeft me alleen maar goede herinneringen gebracht en ik vind het fijn om omringd te zijn door natuur. Het brengt me tot rust en dat vind ik belangrijk nu ik een baby in me draag. Ik kan het nog steeds niet bevatten dat het condoom gescheurd is, maar het is nu eenmaal gebeurd. Als ik het plein op loop zie ik Timo eerst tegen een bak aanslaan en daarna op een bankje gaan zitten. Voorzichtig loop ik naar hem toe. 'Timo?' Vraag ik dan. 'Gaat het wel met je?' Ik ga naast hem zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sorry moest hoestdrank etc. Innemen.

    Amare

    Ik schrok op van Timos reactie what the fuck? Ik beet op mijn lip en keek naar Nathan die naar me toe kwam lopen ik glimlahte en groette hem terug. 'Hey. ' zei ikvtoen en hij kwam bij me zitten. 'Hoe is het?'

    Rosali

    Ik schrok en was duidelijk niet deenige ik keek naar Xav. 'What the fuck?!' Zei ik toen en keek naar hem. 'Amare. ' zuchtte ik toen en keek naar xav. 'Moeten we achree hem aangaan?'(dance)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oke. Denk die smiley weg mijn tel tripte AHAHA


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Have ta go. Bye-a (:


    kindness is never a burden.

    AHAHAAHAHA dit is zo slecht. Iedereen is zwanger isdit de nieuwe teen mom ?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Braxlin
    Wow, over verwarring gesproken. Eerst sta je daar en dan plots. Poef. Het was wel cool. Als ik het kon zou ik waarschijnlijk m euren bezighouden met gewoon overal te verschijnen en meteen weer te verdwijnen. Plop, plop, plop... Ik moest grijnzen om mijn gedachten en knikte.
    "Nog meer klaar is niet mogelijk, denk ik." zei ik dan en kneep als vanzelf in zijn hand om me klaar te maken voor nog zo'n plop.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Doeiii !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'Mijn roosje.' glimlach ik en kus haar zachtjes. 'Je bent prachtig.' Ik pak een jeans en een shirt en trek die aan. Ik doe dan mijn sneakers terug aan en loop naar de badkamer om mijn haar goed te leggen.

    Jake S.
    Ik trek mijn shirt snel over mijn hoofd en trap mijn sneakers uit. Dan spring ik haar achterna het water in.
    'Ik heb verloren.' zeg ik sip.


    LeslieDay
    Ik voel het koude water en bibber dan, even ben ik te aangeslagen door de kou om het warmer te maken. Maar wanneer Jake ook in het water komt focus ik me weer en maak her warmer. Hij doet heel sip en ik lach. 'Poor you, had je maar sneller moeten reageren.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Timothy Rhine
    Timo keek op toen Sky aankwam lopen. Ze vroeg of het met hem ging. Timo schudde zijn hoofd,"Niet echt," mompelde hij en drukte met zijn ene hand op zijn andere. Stomme Nathan! Zonder hem was dit allemaal niet gebeurd. Timo zuchtte diep en keek naar de grond tussen zijn voeten.


    kindness is never a burden.

    Nychta schreef:
    Rachelle lemmons.

    Ik krijg een kus van John en glimlach. 'Het gaat. ' glimlach ik dan. Het was nirt gelogen het ging wel. 'Wil je ook? ' vroeg ik toen en doelde op de thee ik zuchtte en beet op mijn lip. Ik had ook niks meer van Ray gemerkt. 'Wat heb je eigenlijk met Ray gedaan?' Vroeg ik toen uit het niets en keek John aan. Nadat hij me had bezocht en had bedreigd wmas John er natuurlijk achteraan gegaan. Ik beet op mijn lip en had eigenlijk trek in mcdonalds. Ik zuchtte en wreef over mijn buik 'Meeh. Heb honger. ' mompelde ik toen en keek naar John. Ik liep naar de mini koelkast, maat zuchtte. Ik pakte brood en weet ik het allemaal maakte een broodje voor mezelf. Dit kind liet me misselijk eten. Ik grinnikte even toen ik 'het' weer voelde bewegen het voelde vreemd aan, deed een beetje pijn maar deze keer kietelde het op een vreemde manier.
    'Ook wat?' Vroeg ik toen en wees naar het brood.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nychta schreef:
    AHAHAAHAHA dit is zo slecht. Iedereen is zwanger isdit de nieuwe teen mom ?


    {Maar.. Maar.. Maar.. HET IS SKANIËl.. Think of a little cute Skaniël :3}


    Don't be like the rest of them, darling