• 1729, de gouden eeuw van de piraten loopt ten einde en het word moeilijker. De zwaar beladen schepen vormen niet meer zo’n makkelijke prooi als daarvoor, dus zoeken deze piraten een nieuwe en makkelijkere manier om hun prooi alsnog buit te maken. De bemanning van The Ophelia merkt ook dat alles slechter gaat. Het eens zo mooie schip dobbert al een tijdje haveloos rond op de woeste zee, terwijl haar bemanning uitgedund is door verschillende gevechten. Het lot is ze gunstig gezind als ze plotseling op het kleine, maar magische eilandje ‘Lighthouse Cove’ stuiten.
    Het eilandje is maar klein, de wateren om het eiland levensgevaarlijk. Dat is één van de redenen waarom niemand het eiland bezoekt. De trouwe vuurtorenwachter, die al generaties lang door dezelfde mannen word vervuld, loodst alle schepen netjes om het eiland. Het eiland is maar dunbevolkt, met een enkel dorpje dicht bij de vuurtoren en het strand. Voor de rest bestaat het eiland vooral uit een magisch, tropisch bos.
    De komst van de piraten word door sommige als een kleine verademing beschouwt, een afleiding van het dagelijkse leven. De piraten zuipen veel, maken gebruik van alle wat ze tegen komen en lokken de schepen in de val door de vuurtoren te saboteren. Uiteraard is niet iedereen hier blij mee, zoals een deel van de kleine bevolking en natuurlijk de trouwe vuurtorenwachter, die buiten het zicht van de piraten probeert om de schepen veilig weg te krijgen.


    Regels:
    - Lange posts van 200-300 woorden is echt een minimum. Dat houd in dat je minstens 10 of meer regels schrijft, een kort hoofdstuk eigenlijk. Dit houd dus niet in dat je om de regel of om de twee regels een enter doet.
    - Je schrijft in de ik-vorm, met de naam van je personage boven je post.
    - Geen onnodig gequote! Daarvan rekken de pagina’s uit en je hoeft echt niet een reactie te quoten als hij op de vorige pagina staat of als je een reactie op iemand schrijft, al is het al even geleden. Je neemt trouwens zelf maar even de moeite om een reactie terug te zoeken als je dat nodig hebt.
    - Niet off-topic gaan! Je bespreekt dingen maar in iemands gastenboek of via een privé bericht. Kleine dingetjes mogen uiteraard wel.
    - Geen Mary Sues, niemand houd ervan om met perfecte personages te spelen of mensen die zich overal uit weten te redden.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Maximaal 3 rollen.
    - Geen mensen die al snel stoppen, denk daar goed over na voor je jezelf aanmeld. Meld het wel als je afwezig bent of wel wilt stoppen.

    Piraten:
    - Nicholas Elijah Hawkins Hidan - kapitein
    - Alice Gwyn Barwick Assassin - rechterhand
    - Bernadette Mary-Ann Raydel Permission
    - Peyton Locke Neiva
    - Noël Sam Thomson Frodo

    Eilandbewoners:
    - Ezra Gilbert Jenkins Assassin
    - Milan Montgomery Gasai
    - Aurélie Gabrielle du Aquitaine Neiva
    - Milena Cassia Jenkins Hidan
    - Hassu Kins Wiarda

    Rollentopic
    Een kleine map van het eiland.
    Bij het dorpje moet je je zoiets voorstellen.

    Het begin:
    Het is vroeg in de ochtend, de dageraad breekt pas net aan waardoor het nog redelijk donker is. De eilandbewoners doen gewoon hun ding, terwijl de piraten hun plan om de vuurtoren over te nemen helemaal klaar gemaakt hebben. De piraat Peyton Locke heeft de vuurtoren al verkend en verslag uit gebracht bij de kapitein om het plan compleet te maken. Nu hebben ze het schip veilig achter wat rotsen gelegd om vervolgens de vuurtoren over te gaan nemen. De piraten gaan ook naar het dorp en kunnen zelf kiezen of ze zich daar huisvesten of op de boot blijven.


    Your make-up is terrible

    Ik wacht op een reactie van Bes voor ik verderga.
    Zo meteen zal ik ook nog wel een post met Mila schrijven, leeft zij tenminste ook weer.


    Haha oké. 8D


    Your make-up is terrible

    Aurélie Gabrielle du Aquitaine
    Net als ik zit draait Ezra zich om en kijkt me schichtig aan. Als hij traag uit het water loopt houd ik mijn ogen strak op zijn gezicht gericht, om te kijken of hij niet weer stiekem gluurt. De bobbel in zijn broek is tenminste wel verdwenen, dan scheelt. Ook valt het me op dat zijn ogen iets rood zijn geworden, waardoor ik weer begin te aarzelen. Zou hij het dan echt niet weten? Volgens mij hoort een vader zoiets te vertellen.
    'Dat was echt gemeen van je, niet iedereen is zo wereldwijs als jou, Aurélie,' mompelt Ezra terwijl hij voor zich uit kijkt. Hij wist het dus echt niet. Schuldig bijt ik op mijn lip. 'Ik kon van te voren toch niet ruiken dat je niet weet hoe zoiets ontstaat,' mompel ik verdedigend. 'Je bent al twintig, de meeste jongens weten dan allang hoe zoiets kan gebeuren.' Te laat bedenk ik me dat hij helemaal geen ervaring heeft met meisjes, hij wordt al rood wanneer een meisje hem een compliment geeft.
    'Kleed je aan, dan gaan we.' Ik schud mijn hoofd. 'Mijn onderjurk is nog nat,' zeg ik. 'Als ik mijn jurk er over aantrek dan zal die ook nat worden. Jij mag wel alvast gaan maar ik wacht totdat ik helemaal droog ben,' voeg ik er aan toe, waarna ik zacht zucht. Het wordt tijd dat iemand aan hem uitlegt hoe het kan dat hij een erectie krijgt. 'Ezra,' begin ik aarzelend en iets ongemakkelijk. 'Mannen en jongens krijgen meestal een erectie als ze iets opwindends zien,' probeer ik het uit te leggen. 'Maar volgens mij kan het soms ook uit het niets komen.' Aarzelend bijt ik op mijn lip. Het is knap lastig zoiets uit te leggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ezra Gilbert Jenkins

    "Ik kon van te voren toch niet ruiken dat je niet weet hoe zoiets ontstaat." mompelt ze verdedigend. "Je bent al twintig, de meeste jongens weten dan allang hoe zoiets kan gebeuren." Hierop werp ik haar een gekwetste blik toe, maar richt ik mijn blik snel weer voor me. "Als je het nog niet door had, ik ben niet zo vlot als andere jongens." antwoord ik en het klinkt wat snauwerig, hoewel er een overheersende, trieste toon overheerst. Alsof ik er iets aan kan doen dat het bij mij niet zo snel gaat en dat er niemand is die mij ergens over inlicht. Ik bedoel, wie moet dat doen? Mila? Zij zal het vast ook niet weten, hoop ik tenminste...
    Hierna zeg ik dat ze zich aan moet kleden omdat we weggaan en trek ik zelf ook al kleding aan. Ze schud met haar hoofd. "Mijn onderjurk is nog nat." zegt ze. "Als ik mijn jurk er over aantrek dan zal die ook nat worden. Jij mag wel alvast gaan maar ik wacht totdat ik helemaal droog ben." voegt ze er aan toe, waarna ze zacht zucht en ik zucht ook. "Oké, best." murmel ik zacht. "Ik wacht wel, maar niet te lang." Heb ik mijn kleding eigenlijk voor niets natgemaakt... Ik ga in kleermakerszit zitten, maar met mijn gezicht ergens anders heen zodat ik niet naar haar hoef te kijken.
    "Ezra." begint ze aarzelend en iets ongemakkelijk, waar ik kort op hum om te laten weten dat ik luister. "Mannen en jongens krijgen meestal een erectie als ze iets opwindends zien." probeert ze het uit te leggen, waardoor ik gefrustreerd frons. Ik moet even nadenken voor ik besef wat het woord erectie betekent, maar al snel heb ik dit door, ze doelt op het ding wat er in mijn broek gebeurde, het woord heb ik wel eens gehoord bij mijn vrienden. "Maar volgens mij kan het soms ook uit het niets komen." Mijn frons word alleen maar gefrustreerder en ik draai me nu wel naar Aurélie.
    Doordat ik het niet snap, frons ik nog steeds en is er die hulpeloze blik in mijn ogen te zien, omdat ik het zo graag wil maar het niet lukt. "Maar waarom dan, Aurélie?" vraag ik haar iets wanhopig. "Waarom gebeurt het dan, wat heeft dat nou in godsnaam voor nut?" Ik hoop echt dat zij het weet, want ik heb wel vaker met die vraag rondgelopen, waarom dat stomme ding groeit. Mannen scheppen graag met hun grootte op, dat wist ik en dat was iets waar ik ook eens aan mee kon doen, al snapte ik nog niet waarom. Er is alleen niemand aan wie ik het kon stellen.


    Your make-up is terrible

    Aurélie Gabrielle du Aquitaine
    Ezra werpt mij een gekwetste blik toe wanneer ik zeg dat de meeste jongens op twintigjarige leeftijd allang weten wat het inhoud, maar hij kijkt al snel weer voor zich. 'Als je het nog niet door had, ik ben niet zo vlot als andere jongens,' zegt hij, voor het grootste deel klinkt het triest, maar door het wat snauwerig klinkt kijk ik hem iets geïrriteerd aan. 'Dan had je het alsnog wel kunnen weten. Het is zowat algemene kennis voor mannen.' Bijna flap ik eruit dat hij dus geen echte man is, maar ik weet het nog in te slikken.
    Vervolgens meld ik hem dat ik hier blijf totdat ik droog ben maar dat hij wel alvast mag gaan. 'Oké, best.. Ik wacht wel, maar niet te lang,' murmelt hij. 'Je hoeft niet op mij te wachten als je dat niet wilt,' zucht ik.
    Hij is in de kleermakerszit gaan zitten, maar heeft zijn gezicht niet op mij gericht. Na even aarzelend vertellen ik hem hoe mannen een erectie krijgen. Hij draait zich om met een gefrustreerde frons op zijn gezicht en een hulpeloze blik in zijn ogen. 'Maar waarom dan, Aurélie?' vraagt hij wanhopig, waardoor ik iets medelijden met hem krijg. 'Waarom gebeurt het dan, wat heeft dat nou in godsnaam voor nut?' Ik denk kort na over hoe ik het het beste kan uitleggen. 'Het is nodig om seks te hebben, om kindjes te maken,' begin ik. Vervolgens maak ik met de duim en wijsvinger van mijn linkerhand een rondje. Iets ongemakkelijk en gegeneerd schraap ik mijn keel. 'Dit is eh, de vagina van een vrouw,' vertel ik hem terwijl er een lichte blos op mijn wangen verschijnt. Hierna steek in de wijsvinger van mijn rechterhand omhoog. 'En dit is de eh, penis van een man. Als die in een erectievorm is, en een man en vrouw seks hebben schuift de man zijn penis in de vagina van de vrouw.' Terwijl ik dit zeg laat ik mijn wijsvinger in het rondje glijden. 'En als een man zijn eh,' ik schraap mijn keel even, 'zijn seksuele hoogtepunt bereikt, dan komt er iets vrouw waardoor een kindje kan ontstaan.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ezra Gilbert Jenkins

    "Dan had je het alsnog wel kunnen weten. Het is zowat algemene kennis voor mannen." antwoord ze en dit steekt me echt. Ik hou de opkomende tranen nog maar net in, ik wil niet janken in haar bijzijn, zoals daarnet. Wat een geluk dat ze het niet heeft opgemerkt, dan zou ze al helemaal niet meer denken dat ik een man was, zoals ze nu wel lijkt te denken. Mijn lip doet ondertussen teveel pijn om nog op te bijten, hij is zelfs iets opgezwollen en bloed nog steeds. "Nou, dat had je zeker ook nog niet door dat ik geen man ben." mompel ik verslagen, doelend op dat ik nog gewoon een jongen bent.
    "Je hoeft niet op mij te wachten als je dat niet wilt." zucht ze, maar ik ga al in kleermakerszit zitten en zeg hier niets op. Ik wacht toch wel, hoe gemeen ze ook tegen me doet, ik blijf gewoon. Zo ben ik het gewend en het zit niet in mijn aard om zomaar weg te gaan.
    Ze heeft me uitgelegd wat een erectie is en ik voel me al enorm dom. Dat ik niets weet van het man-zijn blijkt vandaag maar weer eens. Ze is even stil en lijkt dan kort na te denken. "Het is nodig om seks te hebben, om kindjes te maken." begint ze. Vervolgens maakt ze met de duim en wijsvinger van haar linkerhand een rondje, waar ik niet begrijpend naar kijk. Iets ongemakkelijk en gegeneerd schraapt ze haar keel. "Dit is eh, de vagina van een vrouw." vertelt ze me terwijl er een lichte blos op haar wangen verschijnt. Mijn gezicht word volgens mij een stuk roder dan die van haar, volgens mij. Hierna steekt ze de wijsvinger van haar rechterhand omhoog. "En dit is de eh, penis van een man. Als die in een erectievorm is, en een man en vrouw seks hebben schuift de man zijn penis in de vagina van de vrouw." Terwijl ze dit zegt laat ze haar wijsvinger in het rondje glijden en ik kijk er wat verwonderd naar.
    "En als een man zijn eh," Ze schraapt haal keel even, "zijn seksuele hoogtepunt bereikt, dan komt er iets vrouw waardoor een kindje kan ontstaan." Ik frons opnieuw. "Klinkt allemaal mooi, maar waarom zou iemand zoiets doen?" vraag ik, terwijl ik koppig mijn armen over elkaar heen sla. "Ik snap het echt niet hoor, het lijkt me echt supersaai. Heb jij het wel eens gedaan, Aurélie?" Dan schud ik snel en verbeterend mijn hoofd. "Natuurlijk niet, je hebt geen kinderen. Trouwens, kunnen jongens zoals ik wel kinderen maken?" Ik doel erop dat ik niet groei zoals de andere jongens en plots word ik er nieuwsgierig naar. Ik let totaal niet meer op haar natte onderjurk, maar mijn gezicht blijft wel rood.


    Your make-up is terrible

    (kunnen we niet iets inlassen om iedereen bijeen te krijgen? Een buurtfeest ofzo waar de piraten komen binnen vallen, onuitgenodigd. Ik zeg maar iets. Het is gewoon dat bijvoorbeeld Peyton, Mila en ik nu totaal niets te doen hebben en de personages moeten elkaar toch ooit eens allemaal ontmoeten?)

    Pirate Noël Sam Thomson

    De kapitein laat zijn ogen onderzoekend over mijn gezicht glijden en sneert dan: "Vindt je het grappig, Thomson?" ik wil hem uitleggen dat Barwick een lachwekkende opmerking had gemaakt, maar zwijg. Zal hij erin trappen?
    Net op dat moment schraapt Locke zijn keel en kijkt de kapitein naar hem. Ik zucht verlossend als ik de druk niet meer op mij voel. Snel kijk ik ook naar Locke, benieuwd wat hij gaat zeggen. Als hij Barwick steunt - wat het meest waarschijnlijke lijkt - ben ik flink de klos.
    "Zoals Barwick al zei heeft het dorp niet veel te bieden, maar ik denk dat het verstandig is de mensen die hier wonen wel voorzichtig te benaderen, ook al zijn het maar een stel boeren. We hebben wel eten en water nodig en ik denk wanneer de mensen hier ons niet als een vijand of bedreiging zien dat ze ons dan sneller zullen helpen." een beetje ongelovig kijk ik naar Locke, maar haal dan die gezichtsuitdrukking snel weg. Als de kapitein dat ziet... toch ben ik nog steeds verbaasd in de piraat naast me en ongezien knik ik hem toe.
    De kapitein eist onze aandacht weer op. "Jullie horen alle drie terug te zijn in dat uur. Dit keer zal ik het door de vingers zien en over mijn hart strijken, maar als ik ook maar een spoortje van een leugen vind, zal je gestraft worden, savvy?" Bij de laatste zin kijkt hij me recht aan en ik knik meteen. Hoe ben ik hier ooit uit gekomen?
    Dan richt de kapitein zich naar Barwick en zegt:
    "Ik moet je spreken. Thomson, Locke, doe wat nuttigs en zorg dat de wilden jullie gaan vertrouwen." Barwick springt meteen op en ik rol met mijn ogen. Als de kapitein en zijn 'slaafje' uit het zich verdwenen zijn, richt ik me naar Locke en neem diens onderarm vast, in een vriendschappelijk gebaar.
    'Bedankt man. Zonder jou had hij me nooit geloofd.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hehe, ik vroeg me al af wanneer één van jullie het ging vragen. Maar de kapitein stuurt Locke en Thompson trouwens terug naar de die mensen, dus daar kunnen jullie nu ook wat mee? Ik zal ondertussen even wat bedenken voor dat andere.


    Your make-up is terrible

    Maar dan krijg je toch weer hetzelfde effect als daarvoor?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nee, want nu is Locke erbij natuurlijk. 8D Maar er moet even wat zijn om de laatste beetjes van de dag vol te maken tot er 's avonds wat kan gebeuren.


    Your make-up is terrible

    Oeh, oké. Ik ben benieuwd wat er 's avond komt (wbw)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aurélie Gabrielle du Aquitaine
    Na mijn uitleg fronst hij weer. 'Klinkt allemaal mooi, maar waarom zou iemand zoiets doen?' vraagt hij terwijl hij koppig zijn armen over elkaar slaat. 'Ik snap het echt niet hoor, het lijkt me echt supersaai. Heb jij het wel eens gedaan, Aurélie?' Mijn wangen worden weer iets rood maar voordat ik antwoord kan geven schudt hij zijn hoofd. 'Natuurlijk niet, je hebt geen kinderen. Trouwens, kunnen jongens zoals ik wel kinderen maken?' vraagt hij.
    'Tuurlijk kan je kinderen maken, Ezra,' stel ik hem gerust. Tenminste, volgens mij kunnen alle mannen kinderen maken, hoewel, de broer van mijn vader heeft geen kinderen... 'En eh, je kan ook seks hebben zonder dat de vrouw zwanger wordt. De man kan bijvoorbeeld uit de vrouw gaan voordat hij op zijn hoogtepunt komt.' Ik bijt kort op mijn volle onderlip. 'En geloof me, seks is niet saai,' vertel ik hem vervolgens, weer met een lichte blos op mijn wangen. 'Het is erg intens, vurig en intiem.' Ik denk dat hij nu toch wel door moet hebben dat ik de lakens met iemand heb gedeeld. 'Waarom zouden anders er anders lichtekooien bestaan? Als seks saai zou zijn, dan zou niemand het doen.'

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 18:52 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ezra Gilbert Jenkins

    Ik heb amper door hoe de wangen van Aurélie iets rood worden, gelukkig maar voor mij anders was ik gelijk al stil gevallen. "Tuurlijk kan je kinderen maken, Ezra." stelt ze me gerust. Ik haal even opgelucht adem, ik ben altijd bang geweest dat het niet kon omdat ik niet zo ben zoals anderen, ook al wist ik niet eens hoe het werkt. Dit scheelt echt, misschien moet ik het maar eens tegen Mila vertellen! Dit is een angst die ik nog nooit met haar gedeeld heb, mijn enige eigenlijk.
    "En eh, je kan ook seks hebben zonder dat de vrouw zwanger wordt. De man kan bijvoorbeeld uit de vrouw gaan voordat hij op zijn hoogtepunt komt." Ze bijt kort op haar volle onderlip, waardoor ik haar fronsend aan kijk. "En geloof me, seks is niet saai." vertelt ze me vervolgens, met een lichte blos op haar wangen die ik nu wel opmerk. Mijn ogen worden groter als ik de connectie begin te leggen. "Het is erg intens, vurig en intiem. Waarom zouden anders er anders lichtekooien bestaan? Als seks saai zou zijn, dan zou niemand het doen."
    "Je hebt seks gehad met iemand!" zeg ik op een wat beschuldigende toon tegen haar, met mijn groot geworden ogen. Toch staan die ook hongerig, naar meer informatie hierover. "Aurélie, je moet wachten tot je getrouwd bent, dat weet je toch wel?" Ook dit klinkt beschuldigend en ik kruip wat dichterbij haar. "Hoe was het?" vraag ik dan iets zachter als ik dichterbij kom, maar blijf op een gepaste afstand van haar. "Hoe gaat het in zijn werking, nu moet je me wel alles vertellen!"


    Your make-up is terrible

    Mededeling!
    Vanavond vieren ze in het dorp Saint John's Eve, oftewel het midzomerfeest. De zon bereikt zijn hoogste punt, hoewel het bij dit eiland alsnog redelijk vroeg donker word. Het feest begint als de zon laag staat en voor de zonsondergang dus. Het zal schemerig zijn, maar niet op het dorpsplein waar het feest gehouden word. Iedereen is welkom en iedereen is druk bezig met de voorbereidingen. Er zal genoeg eten zijn, genoeg licht als het donker word en er zullen ook alcoholistische dranken geschonken worden.


    Your make-up is terrible

    Aurélie Gabrielle du Aquitaine
    'Je hebt seks gehad met iemand!' zegt Ezra beschuldigend met grote ogen. 'Aurélie, je moet wachten tot je getrouwd bent, dat weet je toch wel?' Dit klinkt ook weer beschuldigend. Ik zucht even en klak met mijn tong. 'Misschien ben ik ook wel getrouwd, weet jij veel,' meld ik hem, hoewel dit niet waar is. Ik weet wel dat mijn vader mij al uitgehuwelijkt heeft, dus in principe kan ik wel zeggen dat ik getrouwd ben. Niet dat er nu nog veel van terecht zal komen. Maar goed, hij heeft dus de connectie gelegd dat ik met iemand de lakens heb gedeeld.
    Hij schuift dichter naar me toe. 'Hoe was het?' vraagt hij iets zachter. 'Hoe gaat het in zijn werking, nu moet je me wel alles vertellen!' Mijn mond zakt iets open en ik kijk Ezra ongelovig aan. 'Ik moet helemaal niks, Ezra,' zeg ik iets verbaasd, ik had niet verwacht dat hij die vraag had durven stellen. 'Dat is privé.'


    Too lazy to write a long post.

    Voor Peyton weet ik nog niet echt iets.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered