• Zaten die nou in hetzelfde jaar op Hogwarts? Ik zie heel veel verhalen waarin dat wel zo is, maar Voldie was iets ouder dan 70 in de laatste film, Lucius was toch jonger?


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Wel, als ik het mij goed herrinder was Lucuis klassenoudste toen Voldemort eerste jaars was.:3
    Dat was in het boek tenminstte zo. Denk ik.:'D

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:58 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ja, die twee hebben nooit samen op Hogwarts kunnen zitten. Voldie is idd 71 als hij sterft en Lucius is geboren in 1954, dus dan is hij nog niet eens 50, dus er klopt of iets niet in het boek, of mensen hebben verkeerd gelezen.

    Edit: Mensen hebben dus waarschijnlijk Snape en Voldie verwisseld, aangezien die inderdaad op school kwam toen Lucius klassenoudste was.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 15:01 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Tom Riddle:
    Tom Marvolo Riddle, was born and raised in a Muggle orphanage, but eventually attended Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry (1938-1945) and was sorted into Slytherin house.

    Lucius Malfoy:
    In 1965 or 1966, at the age of eleven, he began attending Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry and was sorted into Slytherin House.

    Dusseh... :'D Ik weet niet hoe ze er op komen in die verhalen. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Memoria schreef:
    Wel, als ik het mij goed herrinder was Lucuis klassenoudste toen Voldemort eerste jaars was.:3
    Dat was in het boek tenminstte zo. Denk ik.:'D


    Uhm, dat was Snape, niet Voldie...


    Happy Birthday my Potter!

    Ik kan me als lezer van de boeken echt niet herinneren dat die twee samen op school zaten. (dance)


    Let the Night embrace you

    Voldemort heeft rond 1930 op Hogwarts gezeten, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sagitta schreef:
    Ik kan me als lezer van de boeken echt niet herinneren dat die twee samen op school zaten. (dance)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sagitta schreef:
    Ik kan me als lezer van de boeken echt niet herinneren dat die twee samen op school zaten. (dance)


    •*• Lululu •*•

    Zelfs zonder nog extra bewijs van Wikipedia te plukken, kan ik met honder procent zekerheid zeggen dat ze niet samen op school zaten. Voldemort was een stuk ouder dan Lucius. Maar dat is nou net het mooie aan fanfiction; soms klopt er geen zak van. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rider schreef:
    (...)

    Uhm, dat was Snape, niet Voldie...

    Dat was het dus.:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Square schreef:
    Zelfs zonder nog extra bewijs van Wikipedia te plukken, kan ik met honder procent zekerheid zeggen dat ze niet samen op school zaten. Voldemort was een stuk ouder dan Lucius. Maar dat is nou net het mooie aan fanfiction; soms klopt er geen zak van. (krul)

    Het was alleen om aan te tonen dat men er dan verschrikkelijk naast zit. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    (...)
    Het was alleen om aan te tonen dat men er dan verschrikkelijk naast zit. :')


    Sorry, het was echt niet bedoeld als sneer naar jou - ik had je reactie nog niet eens gelezen. Ik wilde alleen duidelijk maken dat dit dus echt niet waar was, al lijkt het achteraf inderdaad een beetje alsof ik op jou reageerde. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Druella schreef:
    Tom Riddle:
    Tom Marvolo Riddle, was born and raised in a Muggle orphanage, but eventually attended Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry (1938-1945) and was sorted into Slytherin house.

    Lucius Malfoy:
    In 1965 or 1966, at the age of eleven, he began attending Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry and was sorted into Slytherin House.

    Dusseh... :'D Ik weet niet hoe ze er op komen in die verhalen. c:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Eigenlijk heb ik daar nooit echt over nagedacht. Ik vind het idee dat ze in dezelfde tijd op school zaten wel leuk, maar of dat echt zo was maakt me niet zoveel uit.


    Chaos is a ladder.

    Hybrids schreef:
    Eigenlijk heb ik daar nooit echt over nagedacht. Ik vind het idee dat ze in dezelfde tijd op school zaten wel leuk, maar of dat echt zo was maakt me niet zoveel uit.


    26 - 02 - '16