• Sommige hier weten al dat ik bi ben. En ik heb ook al een paar vriendinnen gehad. Maar mijn ouders zeggen dat ze het ermee eens zijn maar ik zag toch dat ze gekwetst waren toen ik het vertelde. Maar ze vonden het minder erg omdat ze dachten dat ik sneller op jongens dan op meisjes viel. Maar Ik val sneller op meisjes. En nu weet ik dus niet hoe ik het ze moet vertellen.Me pa doet sinds hij het weet echt super raar tegen me en echt vreselijk irritant erover. Dus ik weet het echt niet.
    Please tips zijn altijd welkom.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 14:38 ]


    behind very angel is a demon

    Gewoon al je moed bijeen rapen en doen!
    Oké, dit is nu makkelijk gezegd, maar je kunt volgens mij bijna niet anders doen.

    (trouwens, je ouders kunnen toch bijna niet anders dan akkoord gaan? Het zal toch niet echt veranderen, of ze nu akkoord zijn of niet.)


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    Gewoon al je moed bijeen rapen en doen!
    Oké, dit is nu makkelijk gezegd, maar je kunt volgens mij bijna niet anders doen.

    (trouwens, je ouders kunnen toch bijna niet anders dan akkoord gaan? Het zal toch niet echt veranderen, of ze nu akkoord zijn of niet.)

    Mijn ouders zijngescheiden en toch is me ma nog heel afhankelijk vna mijn vader (vooral met geld). En hij kan alles stop zetten en eigenl,ijk mijn leven verpesten als ik het zeg. Vandaar dat ik daar eigenlijk zo bang om ben.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 14:45 ]


    behind very angel is a demon

    AttackAndKil schreef:
    (...)
    Mijn ouders zijngescheiden en toch is me ma nog heel afhankelijk vna mijn vader (vooral met geld). En hij kan alles stop zetten en eigenl,ijk mijn leven verpesten als ik het zeg. Vandaar dat ik daar eigenlijk zo bang om ben.


    Uhuu, snap ik.
    Maar ik zou echt niet weten op welke andere manier je het zou kunnen zeggen. Het komt toch altijd neer op het gewoon dúrven zeggen!

    Hoe je het ook gaat doen, veel succes! (flower)


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    Gewoon al je moed bijeen rapen en doen!
    Oké, dit is nu makkelijk gezegd, maar je kunt volgens mij bijna niet anders doen.

    (trouwens, je ouders kunnen toch bijna niet anders dan akkoord gaan? Het zal toch niet echt veranderen, of ze nu akkoord zijn of niet.)


    love is like heaven ! <3

    Anderenn nog tips of ervaringen?


    behind very angel is a demon

    ik vertel het mijn ouders helemaal niet.
    Omdat ik weet hoe ze reageren. En ik daar totaal niet blij mee ga zijn. Omdat de kans groot is dat ik dan op straat sta,. Dus nee sorry, ik weet het niet


    Stop holding me under and let me breathe.

    Het klinkt misschien nu stom, maar naar het moment toedenken is vaak veel enger dan het moment zelf. Ik zou het gewoon vertellen. Vroeg of laat moeten ze het toch weten, en hoe langer je erover doet om het te vertellen, hoe lastiger het voor jezelf wordt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik weet niet of je het wel moet vertellen. Dit is niet iets dat ze willen weten ofzo. En misschien is het over een paar jaar weer anders. Ze merken het eigenlijk vanzelf wel als je vaker met meisjes thuiskomt dan met jongens gok ik zo.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het ook nog altijd niet verteld dat ik bi ben...

    Ze zullen het maar moeten accepteren!


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Hmm, ik heb echt geen idee hoe je dit zou moeten vertellen, maar wel hoe sneller, hoe beter. Als je er nog lang mee gaat wachten, zal dit heel zwaar op je gaan doorwegen en wordt het nog moeilijker om te vertellen.

    Succes alvast! (: