• Ik heb er wat over opgezocht, en het lijkt me echt fucking scary :x Is er iemand die al is een lucide droom heeft gehad? Of mensen die het van plan zijn? xd

    Meer informatie over een lucide droom


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ooh, ik had dat een keer geprobeerd! I failed. Maar ik ben me meestal bewust van mijn dromen die ik zelf ook kan 'veranderen'

    Oromis schreef:
    (...)
    Is precies hetzelfde: "Een lucide droom is een droom waarbij de dromer zich bewust is van het feit dat hij droomt."
    Bron: Wikipedia



    Maar ze omschrijven het zo eng D: Wat is er dan überhaupt eng aan?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Dat kan je eigenlijk allemaal zelf bepalen, maar dat is het net, als je bang bent dat je in een nachtmerrie terechtkomt, dan is de kans best groot dat dat ook gebeurt, want je bepaald zelf alles wat er in je droom gebeurt.


    Het is toch enkel dat je doorhebt dat je droomt?
    Als het zo is dat je dan geen nachtmerries hebt/kan veranderen in iets anders klinkt het al een stuk aantrekkelijker. :Y)


    life is awesome

    Silverlance schreef:
    Ik heb er wel een tijdje over zitten nadenken, maar heb uiteindelijk besloten het nooit te gaan proberen.


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)


    En waarom jij? xd


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb het een paar keer gehad, maar ik ging wat daar staat niet uitproberen. Ik ging gewoon slapen en toevallig had ik door dat het een droom was :'D
    Ik heb een keer slaapverlamming gehad. Do.not.want D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb dat één keer gehad, en het was doodeng. :'D Lachwekkend wel, achteraf.
    Ik lag in mijn bed, en op een gegeven moment leek het alsof er allemaal insecten over mijn muren kropen en in de lucht vlogen. Ik was naar mijn moeder gegaan:
    ''Mam! Er zijn allemaal spinnen en beesten in me kamer! Help!''

    :'D. Lol. Ja.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb het een aantal keer gehad. De eerste keer was voor mij echt beangstigend, ik raakte in paniek en was bang dat ik misschien wel verlamd was. Ik heb er niet bij gehallucineerd. De paar keren daarop werden voor mij al minder heftig omdat ik er wat over had opgezocht, inmiddels heb ik het alleen als ik heel veel stress heb of echt super moe. Het is vervelend, maar gelukkig niet meer zo angstig als eerst.


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Demonisch schreef:
    Ik heb het een aantal keer gehad. De eerste keer was voor mij echt beangstigend, ik raakte in paniek en was bang dat ik misschien wel verlamd was. Ik heb er niet bij gehallucineerd. De paar keren daarop werden voor mij al minder heftig omdat ik er wat over had opgezocht, inmiddels heb ik het alleen als ik heel veel stress heb of echt super moe. Het is vervelend, maar gelukkig niet meer zo angstig als eerst.


    Wat zag je dan de eerste keer?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)


    Maar ze omschrijven het zo eng D: Wat is er dan überhaupt eng aan?

    Dat waar hun over lullen is als je niet slaapt. Lucide dromen gaat erover als je wel slaat. De naam is dus verkeerd van dat artikel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ga het vannacht proberen


    Remember to be ridiculous.

    Oromis schreef:
    (...)
    Dat waar hun over lullen is als je niet slaapt. Lucide dromen gaat erover als je wel slaat. De naam is dus verkeerd van dat artikel.


    Bang geworden voor niks :3


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb die posts ook gelezen en ik ben er fucking bang van ;x


    Has no one told you she's not breathing?

    oh wow, ik doe dat best vaak als ik niet in slaap val. Niet meer doen vanaf nu, dus! :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat heb ik ooit eens op tv gezien, lijkt me echt gaaf om mee te maken. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you