• Ik heb er wat over opgezocht, en het lijkt me echt fucking scary :x Is er iemand die al is een lucide droom heeft gehad? Of mensen die het van plan zijn? xd

    Meer informatie over een lucide droom


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Warpaint schreef:
    Ugh, toen ik dat op 9GAG had ik een paar keer erna een droom waarin ik mezelf leek te zien en dat vond ik behoorlijk scary. Niet dat het echte lucide dromen waren. Ik droomde er slechts over omdat ik het gelezen had, denk ik.

    Dat klinkt gewoon als een uittreding


    Has no one told you she's not breathing?

    Beckett schreef:
    (...)

    Wat zag je dan de eerste keer?


    Moeilijk te beschrijven, ik kon mijn kamer zien maar het was heel vaag. Ik probeerde ook mijn vriend te roepen die toen naast me lag maar er kwam niks uit mijn keel. Ik deed echt super veel mijn best om me te bewegen maar me lichaam deed het niet. Ik zag eigenlijk niet heel veel, soms wat fragmenten van me kamer.


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Beckett schreef:
    (...)

    Bang geworden voor niks :3

    Jep, lucide dromen op zich is gewoon dat je weet dat je droomt en hierdoor je dromen kunt aanpassen naar jou wensen. Waar hun het over hebben is verlammingsshit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    THANK U SOOOO MUCH. Ik dacht al bij mijzelf: 'Kim, dit moet je niet lezen. Daar word het slapen er straks niet beter op.' *scrold rustig naar beneden en bekijkt plaatjes* THANKUUUU, dit word weer een slapeloze nacht *O*


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Oromis schreef:
    (...)
    Jep, lucide dromen op zich is gewoon dat je weet dat je droomt en hierdoor je dromen kunt aanpassen naar jou wensen. Waar hun het over hebben is verlammingsshit.


    Dat lijkt me eigenlijk ook niet zo eng?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Oromis schreef:
    (...)
    Jep, lucide dromen op zich is gewoon dat je weet dat je droomt en hierdoor je dromen kunt aanpassen naar jou wensen. Waar hun het over hebben is verlammingsshit.


    Het is geen verlammingsshit, het is wakker worden terwijl je lichaam nog slaapt en je dus niks kunt bewegen maar je wel wakker bent. Je lichaam zorgt er namelijk voor dat tijdens de slaap je lichaam verlamt zodat je geen rare dingen gaat doen als je droomt.

    (Dit wist je natuurlijk allang maar naar mijn mening moest ik er gewoon even op reageren.)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 21:21 ]


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Demonisch schreef:
    (...)

    Het is geen verlammingsshit, het is wakker worden terwijl je lichaam nog slaapt en je dus niks kunt bewegen maar je wel wakker bent. Je lichaam zorgt er namelijk voor dat tijdens de slaap je lichaam verlamt zodat je geen rare dingen gaat doen als je droomt.

    Dan ben je toch verlamt? Zover ik weet ben je verlamd als je wakker bent, maar niet kunt bewegen :Y) En het gaat nu niet over wakker worden, maar voordat je gaat slapen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké, dit moet ik proberen. Can. Not. Resist.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Beckett schreef:
    (...)

    Dat lijkt me eigenlijk ook niet zo eng?

    Is het ook niet. You can do whatever you want. Ik speelde eens met mijn groep 8 klas een game tegen leraren waarin je dus in het spel zelf zat Bazooka's, gun's and shit. Was echt awesome.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Dan ben je toch verlamt? Zover ik weet ben je verlamd als je wakker bent, maar niet kunt bewegen :Y) En het gaat nu niet over wakker worden, maar voordat je gaat slapen.


    Ja daar heb je gelijk in maar ik voelde me gewoon geneigd om het nog even te benadrukken.


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Dit is geen échte Lucide droom. Bij een Lucide droom slaap je al, maar in je droom besef je het ineens; je droomt!
    Daar was een hele discussie op, op 9gag ;P

    Maar de Lucide droom in de Gag zou ik niet willen hebben,
    Degene die ik hier uitlegde wel ;P


    Tijd voor koffie.

    Oromis schreef:
    (...)
    Dan ben je toch verlamt? Zover ik weet ben je verlamd als je wakker bent, maar niet kunt bewegen :Y) En het gaat nu niet over wakker worden, maar voordat je gaat slapen.


    Ik kan niet meer volgen :Y)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik kan niet meer volgen :Y)


    Een Lucide droom heb je als je droomt, maar dan beseft dat je droomt. Het mooie is dus dat je alles kan doen wat je wilt!

    Dit is weer iets anders. Dit is dan dus denk ik 'Sleepparalysis', of zo. Het is niet helemaal hetzelfde, want je kunt niet zelf bepalen wat je wilt, etc.


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    (...)

    Een Lucide droom heb je als je droomt, maar dan beseft dat je droomt. Het mooie is dus dat je alles kan doen wat je wilt!

    Dit is weer iets anders. Dit is dan dus denk ik 'Sleepparalysis', of zo. Het is niet helemaal hetzelfde, want je kunt niet zelf bepalen wat je wilt, etc.


    Nu mag ik dát weer gaan opzoeken (cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik kan niet meer volgen :Y)

    Ik veranderde mijn droom naar een PC spelletje-achtig iets. Ik, en mijn oud klasgenoten, moesten het opnemen tegen de leraren en waren gewoon onszelf in dat spel. Er waren bazooka's, wapens en meer van dat soort shit. Het was echt awesome.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.