• Ik heb er wat over opgezocht, en het lijkt me echt fucking scary :x Is er iemand die al is een lucide droom heeft gehad? Of mensen die het van plan zijn? xd

    Meer informatie over een lucide droom


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb er wel een tijdje over zitten nadenken, maar heb uiteindelijk besloten het nooit te gaan proberen.

    Silverlance schreef:
    Ik heb er wel een tijdje over zitten nadenken, maar heb uiteindelijk besloten het nooit te gaan proberen.


    Hoezo? Bedoel je uit angst of?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb het een paar keer geprobeerd omdat dat soort dingen me altijd gefascineerd hebben, maar het lukt me niet. Ik val óf in slaap, of de jeuk wordt te erg. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lijkt me op zich best wel awesome, maar ben doodsbang dat ik in een nachtmerrie terecht komt. (krul)


    life is awesome

    Ik heb vaak toch wel door dat ik droom, dus ik kan mijn dromen sowieso manipuleren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou het niet expres doen, puur niet durven, en volgens mij heb ik het ook niet meegemaakt. Ik heb meer dat ik 'vals ontwaak', wakker worden in een droom.


    Destroy what destroys you.

    Creativity schreef:
    Lijkt me op zich best wel awesome, maar ben doodsbang dat ik in een nachtmerrie terecht komt. (krul)


    Dat kan je eigenlijk allemaal zelf bepalen, maar dat is het net, als je bang bent dat je in een nachtmerrie terechtkomt, dan is de kans best groot dat dat ook gebeurt, want je bepaald zelf alles wat er in je droom gebeurt.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Hoezo? Bedoel je uit angst of?

    Omdat een vriend van me het ook al eens had geprobeerd, hij schreeuwde in het echt zonder dat hij het doorhad en zweette ontzettend toen hij die ochtend wakker werd.
    Meh, nee ik besteed mijn tijd dan liever aan echt slapen. xd

    Oke, nou ben ik nieuwsgierig en wil ik het proberen (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aaah, nu wil ik het weer proberen, maar het is gewoon zo fucking moeilijk. (no_chears) Twintig minuten lang jeuk negeren en proberen niet te knipperen zelfs al heb je je ogen al dicht, is echt verschrikkelijk. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oromis schreef:
    Ik heb vaak toch wel door dat ik droom, dus ik kan mijn dromen sowieso manipuleren.


    Ik snap het verschil eigenlijk niet tussen het manipuleren van een droom en een lucide droom hebben?

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 20:33 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ugh, toen ik dat op 9GAG had ik een paar keer erna een droom waarin ik mezelf leek te zien en dat vond ik behoorlijk scary. Niet dat het echte lucide dromen waren. Ik droomde er slechts over omdat ik het gelezen had, denk ik.


    You are beautiful, you are love.

    Silverlance schreef:
    (...)
    Omdat een vriend van me het ook al eens had geprobeerd, hij schreeuwde in het echt zonder dat hij het doorhad en zweette ontzettend toen hij die ochtend wakker werd.
    Meh, nee ik besteed mijn tijd dan liever aan echt slapen. xd


    Wauw, schreeuwend? Zag hij dan zo'n verschrikkelijke dingen?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik snap het verschil eigenlijk niet tussen het manipuleren van een droom en een lucide droom hebben?

    Is precies hetzelfde: "Een lucide droom is een droom waarbij de dromer zich bewust is van het feit dat hij droomt."
    Bron: Wikipedia

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 20:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aaaaawesome :333
    Dat soort dingen moet ik altijd proberen. Nou, je hoort het morgen wel, ghehehe (als ik het onthoud, slecht geheugen).


    i put the fun in funeral