• Als je mij wilt vermaken met je verhaal.
    Ik lees alleen maar verhalen die origineel zijn, weinig spellingsfouten hebben en ik wil geen fanfictions van Justin Bieber/ One Direction lezen.

    Ik hou van fantasy, thriller en romantische verhalen. (bloos)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    al mijn verhalen:Y)

    [center] The Gunpowder Treason


    Remember Remember The Fifth Of November
    The Gunpowder, Treason And Plot.
    I See No Reason Why Gunpowder Treason
    Should Ever Be Forgot...

    2114-2115
    London, Engeland.
    Wat als je in een tijd leeft waarin oorlogen alledaags zijn?
    Wat als je in een tijd leeft waarin je vrienden en familie ziet sterven?
    Wat als je in een tijd leeft waarin de rijken de macht grijpen en de armen in vergetelheid raken?
    Wat als je in een tijd leeft waarbij de wereld een houdbaarheidsdatum heeft?
    In deze wereld leeft Valerie Ryker, codename V. Eenentwintig jaar oud en leeft met een plan. Niemand zal vijf november vergeten.

    Onbekende personen, actie, romantiek
    Deze las je volgens mij nog niet, en hij gaat erg hard op moment, dus je hebt al wel wat te lezen om erin te komen ^^

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 23:00 ]

    De mijne lees je al, dus ja :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Bump! Ik zit hier nooit op, dus zal niet weten wat goede verhalen zijn {:

    Meh, look around and see what'll suit ya. Aangezien ik binnenkort weer verder ga schrijven.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    I have some short stories? :'D Maar mijn langere verhalen sucken nogal erg dus die zijn niet actief.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clash of the nations



    In de toekomst, om precies te zijn in het jaar 4076, is het menselijk ras zover geëvolueerd dat ze beschikken over bepaalde gaven. In die tijd is de wereld niet meer hetzelfde, door de klimaatverandering staat het grootste deel van de wereld onderwater, op een klein stuk land na. Op dit stuk land wonen twee verschillende volkeren, de Magarras en de Figuils, die al jaren tegenover elkaar staan. Het lijkt een zinloze strijd, maar geen van beiden wil toegeven.

    Willow Poynter is een zeventienjarig meisje, die de gave bezit om zwaartekracht te kunnen sturen. Ze maakt deel uit van de Magarra stam. Daar is het traditie dat je op je zeventiende, ongeacht sekse, het leger in gaat. Willow wordt ingedeeld in de groep BC104 samen met negen anderen. Nu is het aan haar de taak om haar volk te verdedigen, maar zal dit haar wel lukken? Zelfs wanneer er liefde, vriendschap, haat en verraad in het spel komen?

    #Onbekende personen, Fantasy, Actie

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 7:30 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik

    ...

    Alwin, you're an idiot.
    Ik lees je verhaal allang. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Kiss from a rose

    Lees ik ook al. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oke, ik weet dat ik je waarschijnlijk niet zal overtuigen. & dat je me in mijn andere topic hebt uitgemaakt voor mijn taalfouten. Toch ben ik benieuwd naar wat je ervan vindt. Ik sta nog steeds open voor kritiek.Let's build a paradise

    Sins will never change
    Wat als elke nacht wakker word gehouden door nachtmerries? Nachtmerries over een onbekend verleden. Niet kan slapen, en geen energie hebt om te vechten. Mensen je negeren omdat je anders bent. En alles verkeerd lijkt te gaan.

    Je besluit weg te rennen, te vluchten. Volg de reis van Fay Lieve, een reis vol avontuur, verboden liefde. Gevallen engelen. Verraad, onmacht. En onmogelijk keuzes. Het gevecht tegen haar lot, vechtende tegen haar afkomst. Zal Fay Lieve haar eigen leven lijden of een marionet van Satan worden.

    ©Roos-Willemijn&Noa.



    Romantiek & Fantasie (':


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."



    Als Xilay en Mette voor de belangrijkste opdracht in jaren worden uitgekozen kunnen ze elkaar nou niet bepaalt uitstaan, zal dit veranderen? En wat is er eigenlijk zo belangrijk aan die opdracht?


    Physics is awesome

    Amyntas schreef:
    Oke, ik weet dat ik je waarschijnlijk niet zal overtuigen. & dat je me in mijn andere topic hebt uitgemaakt voor mijn taalfouten. Toch ben ik benieuwd naar wat je ervan vindt. Ik sta nog steeds open voor kritiek.Let's build a paradise

    Lol, waar slaat dat op? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sorry, alleen 1D en Bieber. :Y)


    To infinity and beyond •