• Dus, vandaag was weer een geweldige *kuch* dag
    Ik had pauze en toen renden er opeens twee vriendinnen van mn zusje in paniek naar me toe. 'Kom snel! Kom snel! Bo (zusje) is op haar oor gevallen, ze zit helemaal onder het bloed!' riepen ze hysterisch. Ik raakte dus helemaal in paniek dus ik heb al mn spullen op tafel achtergelaten en ben naar de kleedkamer van de gymzaal gerend, waar mn zusje bijna aan het flauwvallen was. Dus ik nam haar mee naar het leerlingenloket, toen werd haar oor afgeplakt en vervolgens gingen we naar de huisartsenpost. Ik was supermisselijk, omdat ik helemaal niet tegen bloed kan, en ik ben dus maar in de wachtkamer gaan zitten, om te wachten tot het gehecht was. Het duurde best wel lang, en ik had al een hele les gemist. Toen kwamen Bo en Petra(vrouwtje van het leerlingenloket) weer terug, en gingen we terug naar school. Mijn moeder was ondertussen ook al op school en Bo was helemaal overstuur, echt superzielig. Toen kwamen al dr vriendjes en vriendinnetjes haar oor bewonderen, wat best wel grappig was. Mijn vriendinnen hadden mn tas die ik achtergelaten had, bij het leerlingenloket gedumpt, dus ik wou mn mobiel pakken. maar GUESS WHAT: Hij zat er dus niet in. Ik rende dus snel naar het lokaal en vroeg gelijk of mn vriendinnen toevallig mijn mobiel hadden meegenomen. Die had ik namelijk ook op tafel laten liggen. Ze zeiden nee, dus ik was superchagrijnig. Dus ik weer helemaal naar het leerlingenloket, de kantine, maar nee hoor, niemand had een mobiel gebracht. Dus dat is dan een leuk einde van zo'n dag, iedereen was helemaal overstuur EN mn mobiel is gejat -_-

    beterschap voor je zusje en ik hoop dat je mobiel gevonden worden. Soms is er nog hoop ik dacht namelijk laatst dat de mijne ook was gejat maarnee mijn mobiel was gevonden:)
    xx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Awh, ik vind het echt heel lief van je dat je zo goed voor je zusje zorgt en je zusje heeft echt geluk dat jij bij haar op school zit. Veel sterkte met je zusje en hopelijk vind iemand je telefoon.


    Your make-up is terrible

    ahw, heel veel succes en beterschap.
    Hopelijk krijg je je mobiel snel weer terug (flower)


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.