• Ik heb er wat over opgezocht, en het lijkt me echt fucking scary :x Is er iemand die al is een lucide droom heeft gehad? Of mensen die het van plan zijn? xd

    Meer informatie over een lucide droom


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Audacity schreef:
    (...)

    Daarbij valt er vaak flink wat inspiratie uit een nachtmerrie te halen :Y).

    Dat ook nog eens, dus ik heb er geen problemen mee :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou bovenstaande ook nooit proberen, lijkt me te eng. Idk why, maar het lijkt me eng. x)
    / Er zijn andere manieren om te leren lucide te dromen. Ze hebben me ooit verteld dat je elke droom die je hebt zo goed mogelijk moet opschrijven in een boekje en alle details moet proberen te herinneren. Ik heb dit een tijdje gedaan en van 1 droom per maand kreeg ik gewoon elke dag een droom na vier maanden, wat eigenlijk best leuk was. Maar het is me nog niet echt gelukt om écht mijn dromen te manipuleren, lol.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Sytze schreef:
    (...)
    That's really awesome ;D. Ik heb een keer over anime gedroomd, een tijdje terug al. Ik was Naruto in een overdekt speelparadijs en ik rende weg voor een fangirl, vluchtte een glijbaan af. Zat Sasuke een opstopping te maken in de glijbaan and I was like: adfkghjdjd mothafuckah glijden, die weirdo zit me achterna.

    T..This is... GENIUS.

    Mwehh, I failed. Ik ben in slaap gevallen toen ik het probeerde, haha.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik viel toen in slaap. Het lijkt wel me vet om een Lucide droom te hebben. Misschien ga ik het nog wel een keer proberen. (:
    Maar ze zeggen dat je op het moment dat je je ogen opent na die 20/30 minuten, dat je dan geesten kan gaan zien. Of andere vreemde dingen. ;p


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik ga het niet proberen. Mijn fantasie + Lucide dromen, ik denk dat mijn buren dan sowieso niet blij met mij gaan zijn.


    Physics is awesome

    Ja dat kan ik, maar duurt echt zó lang.

    Dat lijkt me wel cool, maar ik geloof nooit dat het me lukt.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dat heb ik wel eens gehad. Echt heel vreemd is dat. Maar het daadwerkelijk manipuleren van dromen kan ik niet.


    26 - 02 - '16

    Die post op 9Gag is geen echte lucide droom. Een lucide droom is als je al slaapt en dan in je droom beseft dat je wakker bent. Dit kun je bereiken door dingen te conditioneren terwijl je wakker bent, gewoontes komen namelijk vaak terug in dromen. Je kunt bijvoorbeeld achter elkaar naar je handen kijken, het licht aan en uit doen en op de klok kijken. Als dit allemaal gewoon werkt, denkt je bij jezelf 'ik ben wakker'. Lichtknoppen werken in dromen niet, je handen zien er nooit normaal uit en klokken doen ook vreemd. Dus als je die routine vaak herhaald als je wakker bent -ongeveer drie keer per dag-, zul je dit ook doen als je droomt. En als deze dingen dan niet normaal werken of eruit zien dan weet je dat je droomt en DAN kun je je dromen besturen. Als je het besef dat je droomt de eerste paar keer hebt, zul je waarschijnlijk meteen wakker worden. Om dit te voorkomen kun je rondjes draaien in je droom. En voila je kunt zelf doen wat je wilt in je dromen.

    Ik ben er zelf heel erg mee bezig, omdat als ik normaal slaap ik ALTIJD onrustige dromen heb. Ik wordt vaak meer moe wakker dan dat ik ben wanneer ik naar bed ga. Op deze manier kan je makkelijker ontspannen dromen en ook echt uitgeslapen zijn als je wakker wordt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    heb ik vaker gehad xd ligt eraan over welke droom het gaat:Phet is niet eng ik heb zelfs geprobeerd om in mijn slaap te zeggen of te denken ach het is maar een droom:Phelaas werd ik toen wakker=.=


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik heb dit al heel lang haha.
    Het gebeurd bij mij altijd vanzelf en meestal in het weekend als ik S'ochtends wakker word maar daarna weer doorslaap. Dan gebeurt het meestal vanzelf, als ik het echt probeer wil het niet. Ik kan echt niet zolang stilliggen enso -.-

    Maar ik heb het nu wel minder als toen ik jonger was, 1x in de maand of zoiets.

    Ik had het dus geprobeerd - maar toen zag ik een andere foto. Dat als je het doet, dat je dan iets ziet waar je heel bang voor word. Ookal hallucineer je dit, je hersenen vinden dit heel eng (ookal is het een beroemd iemand). Meestal zie je een demoon of een oude vrouw ofzo.
    Alles wat er op die foto gebeurde, gebeurde bij mij ook: mijn lichaam begon te jeuken, mijn ogen te knipperen etc en ik werd ook heel bang ineens. Maarja, toen ik dat andere plaatje gelezen had, besloot ik het never meer te doen. :Y)


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Berwald schreef:
    Ik probeerde het vannacht, maar nadat ik volgens mij lang genoeg had gelegen ging ik in een slaapdronken toestand op m'n zij liggen, en tja, toen dacht ik, fuck it, ik ga slapen (krul)


    Same here hahha


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik had het aan iemand op mijn stage verteld, die zei tegen mij: mijn lichaam was ook verlamd, ik kon mij niet bewegen, ik kon ook niet schreeuwen maar wel rochelende geluiden maken, hij sliep op de grond en zijn vriend op de bank, die vriend werd wakker van het geluid dat hij maakte en tikte hem aan, toen kon hij zich weer bewegen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.