• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    •*• Lululu •*•

    Warpaint schreef:
    Well, fuck. Ik moet stoppen me te vergelijken met anderen.


    Jep, so true.

    Eerste examen morgen. In de sporthal. Waar je super krap zit. Honderdvijftig leerlingen. Kom op, hé.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Oke, ik heb alle 120 vormen al eens geleerd, herhalen moet lukken toch ? Niet dus --"

    Ik heb het zo koud!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Brrr..


    26 - 02 - '16

    Ik wil naar bed, maar er ligt een warme kat op mijn schoot.


    You are beautiful, you are love.

    Woa, dilemma ;p
    Meestal ligt die warme kat bij mij in het bed, maar die gaat eruit als ik ga slapen hoor ;p

    UGH. Ik weet bijna wel zeker dat we geen vriendinnen meer zijn. Wat ben jij een achterlijk persoon zeg, gadver. Ik walg echt van hoe jij je gedraagt de laatste tijd. En ik wil zó graag zeggen wat ik ervan vind maar ik heb het lef gewoon niet. Omdat ik ergens toch bang ben dat jij zegt dat je niet meer met me om wil gaan, dat het gewoon definitief is. Oh the troubles


    -

    Genius schreef:
    UGH. Ik weet bijna wel zeker dat we geen vriendinnen meer zijn. Wat ben jij een achterlijk persoon zeg, gadver. Ik walg echt van hoe jij je gedraagt de laatste tijd. En ik wil zó graag zeggen wat ik ervan vind maar ik heb het lef gewoon niet. Omdat ik ergens toch bang ben dat jij zegt dat je niet meer met me om wil gaan, dat het gewoon definitief is. Oh the troubles

    Jac die niet zegt wat ze vind? Dat zijn dan wel heel erg serieuze problemen zeg.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 23:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Jac die niet zegt wat ze vind? Dat zijn dan wel heel erg serieuze problemen zeg.

    Hahaha ja :Y)


    -

    Vlinders in mijn buik, wat heb ik dat toch gemist...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    @#$%@
    Het heeft gesneeuwd en gevroren. Bij deze verhuis ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Zo'n hoofdpijn x.x


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    I feel so pwetty (bloos) Op dit moment hou ik van mijn kapper en mijn haar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En nu zit ik ziek op school. Heb ik 1 uur les en het blijkt nu ineens dat mijn 2de 3de en 4de uur uitvallen. KAK ZOOI. Dan heb ik alleen nog twee uur te verspillen met wiskunde en KCV waar ik toch nooit wat voor doe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.