• onze plaatsen op school zijn verandert en ik zit naast de stomste jongen ooit en als we boos worden krijgen we strafwerk van haar en ik was er niet want ik was ziek krijg ik een sms naast wie ik zit van een vriendin en zei zit ook naast een stomme jongen enzo, ik ben gewoon heel erg boos! Ik wil niet naast hem zitten wat moet ik doen?!


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    zeggen dat je problemen hebt met je zicht. :3


    Let the Night embrace you

    Protesteren XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ruocco schreef:
    Protesteren XD


    Ga ik ook doen! xD


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Faerie schreef:
    zeggen dat je problemen hebt met je zicht. :3

    Dat kan wel helpen misschien? Maar dan is de kans groot dat ik misschien strafwerk krijg?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 16:13 ]


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ruocco schreef:
    Protesteren XD


    Sometimes it's best not to care.

    Zeggen tegen je leraar dat je het niet eerlijk vind dat het zo is geregeld terwijl jij ziek was. Anders gewoon naar de rector gaan :Y)


    Love sheds light one the darkest of times

    Rustig blijven, en vooral niet boos reageren. Want dan voelt je leraar zich aangevallen of heeft hij/zij gewoon geen zin meer om met je te discussieren. Probeer beleefd aan te geven dat je niet tevreden bent met je nieuwe zitplaats, en vraag of je misschien ergens anders mag zitten. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ruocco schreef:
    Protesteren XD


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ruocco schreef:
    Protesteren XD


    Hope goes lost but never dies.

    Het is nu ook weer het einde van de wereld niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Het is nu ook weer het einde van de wereld niet


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Faerie schreef:
    zeggen dat je problemen hebt met je zicht. :3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Maar stiekem vind ik wel, dat je je niet aan moet stellen. Het is inderdaad niet het einde van de wereld, en als je gewoon niks zegt tegen hem is er niks aan de hand.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Tranquillity schreef:
    Het is nu ook weer het einde van de wereld niet

    Inderdaad. En als je gaat protesteren zou ik dat alleen tegen je leraar zeggen, niet met heel de klas er rond. Uiteindelijk is het ook niet erg leuk voor die jongen als je zo doet.


    effort never betrays you