• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    •*• Lululu •*•

    Jij bent echt ziek in je hoofd. Get help. Blij dat ik van je af ben. Ik had dit echt niet achter je verwacht en ik moet zeggen dat deze zekerheid helemaal niet oplucht; ik ben er bang van.


    everything, in time

    Ugh, ik moet nu echt wat voor school gaan doen, maar het is hier zo @#%^& koud. Zo kan ik me echt niet concentreren.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik ben zo blij dat ik naar de kapper ben gegaan. Mijn haar zit nu weer geweldig :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Ik ben zo blij dat ik naar de kapper ben gegaan. Mijn haar zit nu weer geweldig :9~


    Waarom heb ik dat nooit als ik van de kapper kom?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    mijn kop doet zeer en morgen examen van aardrijkskunde :(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik voel me alleen, mijn BFF's zitten allebei op een andere school en ik mis ze elke dag :'-(


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Het was echt geweldig met jou.

    BritteVxx schreef:
    Ik voel me alleen, mijn BFF's zitten allebei op een andere school en ik mis ze elke dag :'-(


    Ik herken het :c

    & Ik kan niet meedoen aan mijn volgende danswedstrijf because iemand zo leuk was om me raak te mikken met trefbal, ik val vreemd (volgens de klas grappig) om en kneus mijn enkel (huil)


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    What the fuck? :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Sommige mensen, ik wil ze serieus iets aandoen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Madonna schreef:
    (...)

    Waarom heb ik dat nooit als ik van de kapper kom?

    Heb ik normaal ook niet, maar dit keer wel. Het zit gewoon :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik moet echt over hem heenkomen...


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Soms snap ik echt niet hoe sommige meisjes voor bepaalde jongens kunnen vallen. Of ben ik nou gewoon te kieskeurig?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    GADVERDAMME! echt! ik kots je uit.
    HOE DURF JE, HOE DURF JE? tegen mij te zeggen, dat als jij zelfmoord had gepleegd, het mijn schuld zou zijn geweest.
    Dat doe je toch niet? Alleen omdat ik de ballen heb, eerlijk te zijn en je te behandelen alsof je normaal bent. Je wilde dat je normaal behandelt werd, nou dan doe ik dat. maar kom dan niet zielig zijn en boos worden en zeggen dat ik de bron van je zelfmoord was geweest. Je zit met tot híér. O en denk maar niet, dat ik ooit nog tegen je praat.
    Succes met je verdere leven...


    Miep