• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    •*• Lululu •*•

    Fuck Grieks.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mercurial schreef:
    Soms snap ik echt niet hoe sommige meisjes voor bepaalde jongens kunnen vallen. Of ben ik nou gewoon te kieskeurig?


    Ik ben ook erg kieskeurig qua jongens... alleen kies ik dan meestal juist net de verkeerde uit. :/


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Wat ben jij toch een achterlijke geit. Ik heb er geen woorden voor. Knap van je dat je op internet wel een grote bek durft op te zetten en je mening over alles rondspuwt, ik ben er 100% zeker van dat je in het echte leven een zielige muis bent die nooit het lef heeft om voor haar mening uit te komen. En dan dat aandachtstekort daar maar gaat compenseren. Nogmaals, knap van je. Naar zo'n mensen kijk ik op.
    En voila, ik post mijn frustratie hier, omdat ik me niet ga verlagen tot jouw niveau met een antwoord te geven.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 19:08 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik word echt gek! Alles moet vrijdag af zijn en ik ben nog niet over de helft! Ik kan het niet meer aan en moet er zelfs mijn avondeten voor laten staan!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Spreek je eigenlijk ooit de waarheid?
    Ik wordt er zo moe van, he


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Buikpijn en nu ziek thuis :c


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Forevah alone ;p

    Dat geweldige moment als je al een hele namiddag aan het leren bent voor een woordjesexamen van Latijn. Stomme stamtijden ook altijd. Niemand heeft de tijd om 120 onregelmatige vormen te leren en ook nog eens 487 woorden.

    Yay c:
    Ik kreeg een chocolade letter en een geweldige kaart met waardebon van het restaurant waar ik werk c:


    26 - 02 - '16

    Gaat het nou echt alleen maar ik, ik, ik?
    Vraag ook eens iets aan mij behalve het alleen maar over jezelf te hebben, dan lijkt het tenminste alsof je nog een beetje interesse hebt..


    Vatican Cameos

    Ik vind het vreselijk om te vertellen, maar ik miet je toch zeggen dat je vriendin met je beste vriend vreemd gaat? Oh god.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben blij met de fotoshoot foto's die ik ontvangen heb! c:


    26 - 02 - '16

    Well, fuck. Ik moet stoppen me te vergelijken met anderen.


    You are beautiful, you are love.

    HET IS NIET EERLIJK!
    Na meer dan twee jaar heb ik eindelijk het lef om je op een soort van date te vragen, heb ik eindelijk iets gevonden dat echt typisch "ons" is en dan moet je net die ene zondag werken D:.
    En het ergste is dat je dan aangeeft heel graag te willen en de volgende keer dat zoiets kan pas in fucking maart is!
    Ik moet iets anders verzinnen. Maar ik heb geen flauw idee wat. Je bij me thuis uitnodigen doe ik niet want ik ben er zeker van dat er dan weer van die seksueel getinte opmerkingen komen en daar raak in dan zo in de war van omdat ik dan ga twijfelen of je alleen daar op uit bent.
    HET IS GEWOON NIET EERLIJK.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Koude rillingen go away :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Warpaint schreef:
    Well, fuck. Ik moet stoppen me te vergelijken met anderen.


    26 - 02 - '16