• Naam: Chantal
    Leeftijd: 13
    Woonplaats: Zuid-Holland
    Kort iets over mezelf: Hallo!.. Dus ik ben iemand die vooral verhalen van One Direction schrijf. Momenteel lees ik veel Bromances(Bancest). Sinds One Direction is me dat meer gaan interesseren. Ik schrijf in het Nederlands en hou niet echt van Engelse verhalen. Ik snap dan wel wat er in word gezegd maar ik kan me er dan niet goed in verdiepen. Ik ben 13 daardoor heb ik het gevoel dat ik beschouwd word als klein kleutertje die maar wat verhaaltjes schrijft. Ik hoop dat andere die naar mijn verhalen kijken er juist positief over zijn. Er zijn altijd mensen die wat jongere mensen haten fso. Just saying Ik hou ook wel van een Cinema Bizarre verhaal nu met het te binnen schiet. Alleen voor twilight of Harry potter is dit het verkeerde adres. Dus ik hoop op veel nieuwe lezers, positieve reacties, kudo's weet ik het allemaal. Wat ik als laatste nog wil zeggen is dat ik binnenkort met een Bromance over One direction aan de gang ga. Ik moet alleen nog even de nodige inspiratie hebben. Want ik heb namelijk respect voor mensen die Bromances schrijven. Het lijkt me erg moeilijk dus ik wil dat graag zelf gaan ervaren,
    Stand alones:
    Fanfictions:
    Lopend Verhaal: http://www.quizlet.nl/stories/116535/im-falling-down-try-to-stop-mezayn-jawaadd-malik/


    My life was just like every famous singer,
    until i met this girl.......
    Gosh, she changed my life,
    But not only my life, it changed our situation....
    Our Band.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2013 - 18:54 ]


    Maybe my look changed, but my heart didn't