• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    •*• Lululu •*•

    Heuuujjj een 6,5 voor mijn KCV herkansing ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dus ik zit al weken thuis niks te doen op maandag, dinsdag en woensdag. Omdat ik geen stage had. Krijg ik eindelijk een stage, gaat die op het laatste moment niet door vanwege te weinig kinderen op de groep. Intussen ben ik aangenomen bij de Hema en deze week is mijn 1e werkweek, ik dacht lekker geld te verdienen door ook op maandag, dinsdag en woensdag te werken. Maar nu heb ik een stage gekregen en ik begin aankomende maandag. Mag ik morgen lekker vertellen aan mijn leidinggevende dat ik dus niet meer doordeweeks kan werken maar ik sta aankomende week wel ingepland. Ik hoop dat ze het niet erg vinden. :Y) Al heb ik wel verteld dat ik niet wist wanneer ik een stage kreeg en dat dat best snel kon wezen. Dus ben benieuwd wat ze zal zeggen morgen.


    -

    Heb wel even door dat ik dit allemaal voor jóú doe, en niet voor mezelf! Voel je maar rot.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mallory schreef:
    Het is nu definitief.
    Ik Haat hoogspringen :c

    High five! *O*
    Ik heb twee weken geleden met hoogspringen mijn knie ontwricht. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Wat een kinderachtig kind


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Soms heb ik echt zo'n ontzettende haat aan mijn coaches, ik heb liever die van vorig jaar terug :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En daarom ben ik een hater? Kom op, zeg. Je hebt een tekort aan verstand, of wat?
    Maar goed, dat is je aandacht niet waard, kut wijf


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Pfffft.

    Sheeran schreef:
    (...)
    High five! *O*
    Ik heb twee weken geleden met hoogspringen mijn knie ontwricht. D:

    Auwchhh..
    Dat klinkt pijnlijk :')
    Ik heb gewoon overal spierpijn...
    Ik kan het gewoon echt niet (A)


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Auwchhh..
    Dat klinkt pijnlijk :')
    Ik heb gewoon overal spierpijn...
    Ik kan het gewoon echt niet (A)

    Is het ook, ik moest een week pijnstillers nemen, anders ging ik echt dood van de pijn, en nu kan ik al net terug zonder krukken stappen. :-)
    Maar ik kan het ook niet, ik ben blij dat ik nu geen gym meer mee moet doen tot de kerstvakantie, hehe.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik weet niet eens hoe ik hiermee om moet gaan.

    Morgen gewoon nogeen dagje thuis blijven.

    Ik wil huilen, maar op een of andere manier kán ik dat gewoon niet nu..

    Jajoh, praat me maar een schuldgevoel aan. "Het ligt niet aan jou!" Please man.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    KUT KEEL EN KUT BRONCHIEËN....ik HAAT jullie (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.