• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    •*• Lululu •*•

    First world problems: Omdat het morgen misschien te veel gaat sneeuwen kan onze jacuzzi misschien niet geplaatst worden. (':

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 14:48 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Parish schreef:
    First world problems: Omdat het morgen misschien te veel gaat sneeuwen kan onze jacuzzi misschien niet geplaatst worden. (':

    Hahahaha, omg. Dat is echt een First World Problem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ziek thuis. En voel mij rot en ziek. Je weet het niet maar de woorden die je heb gezegd, waren hard maar ik weet dat het een feit is.
    Ik ben geen standaard meisje. Ik ben een meisje die gewone kleding draagt, geen make-up. Moeilijk vind te praten. Weet dat jij mij miss nooit zo leuk zou vinden. Dat je alleen om de uiterlijk geeft. Ik weet het even niet meer. ik ben inderdaad niet normaal zoals alle andere 17 jarige mensen omdat ik nog in een andere fase zit en ik haat dat gewoon.

    Laten we hopen dat het vannacht zo veel gaat sneeuwen dat ik morgen de deur niet uitkan. Geen gym, en geen suprises. Beter kan niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben blij :')


    I'm a goner.

    Sneeuw, please, ga snel weg


    26 - 02 - '16

    Ik hou van sneeuw. c: Behalve dat de bus zo tyfus veel vertraging heeft en ik erg goed ben in op m'n bek gaan.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Alsjeblieft laat het sneeuwen ;3 Ik wil een sneeuwballengevecht doen zoals vroeger met mijn broer & vriendinnen.
    Ohja, en de buur pesten door een sneeuwman recht voor zijn poort te maken, haha.

    Als dit lukt heb ik straks Android 4.0 op mijn tablet, terwijl hij officieel maar tot 2.2.2 gaat. I like *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Als dit lukt heb ik straks Android 4.0 op mijn tablet, terwijl hij officieel maar tot 2.2.2 gaat. I like *O*


    Wut, how? :0


    You are beautiful, you are love.

    Warpaint schreef:
    (...)

    Wut, how? :0


    Zijn vorige username was niet voor niets CyberLord ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IK haat je, ik haat je ik haat je ik haat je. Wat ben jij voor moeder. s:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Fuck. Yeah.


    No growth of the heart is ever a waste

    Van jouw lach smelt ik al


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Deadwish schreef:
    IK haat je, ik haat je ik haat je ik haat je. Wat ben jij voor moeder. kut arrogant klote takkenwijf s:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.