• "Een Bes die helemaal opfleurt"



    Complimentjes
    Schouwer
    Besieeeeee! Ik denk dat iedereen wel weet hoe awesome je bent. Je bent echt een van mijn betere vriendinnen op Q en ik ben oprecht blij dat onze paden gekruist zijn in het Kletscafé. Je hebt me in de afgelopen jaren gesteund en opgefleurd. Ondanks we de laatste weken wat minder contact hebben denk ik niet dat onze band verwaterd is en daar ben ik blij om.
    Ik hoop dat je nog lang hier blijft rondhangen!
    Groetjes
    Jarne


    Wasikowska
    Bes, Bessie, Besserd, Belle
    Inderdaad, want zo heb ik je leren kennen, zo is mijn verwondering voor jou begonnen en gegroeid; door het lezen van Zomerhitte. Nog steeds een van mijn favoriete verhalen op Q. Ik denk niet dat dat ooit zal veranderen, want het was ook een van de eerste stories die ik las en jij een van de eerste schrijfsters die ik hier leerde appreciëren. En dan moest ik je nog leren kennen.
    Wat een eer was dat. Je bent niet alleen enorm getalenteerd, maar ook zachtaardig en staat altijd klaar met een luisterend oor en advies. Had ik even een schrijversdip, dan was jij er om me uit die put te sleuren en me metershoog de zelfvertrouwen-hemel in te sturen. Man, ben ik je daar dankbaar voor.
    En hoe blij ben ik dat je terug bent. En thank God dat Maarten niet sterft. En er is helemaal niets mis met zinnen die beginnen met 'en'.
    Veel liefs, meer knuffels en nog meer teddyberen, jouw Fren


    GiIderoy_
    Lieve Bes,
    Yaaaaay, je wordt geëerd! Woohoo! Je hebt het verdient hoor, want je bent echt een schat van een meid!
    We hebben nog maar weinig contact, maar toch ben ik blij dat ik je heb leren kennen. Je bent lief, grappig, aardig, knap, spontaan, gezellig, betrouwbaar en noem maar op! Je bent echt amazing en ik hoop dat je dat goed beseft!
    Lieve Bes, fantastische meid, proficiat met je topic en hopelijk mogen we nog vele jaren genieten van je aanwezigheid. Want die is geweldig. Jíj bent geweldig! <3

    Liefs,
    Yolanda


    Morticia
    Allerliefste Besje,

    Hoewel we voor een lange tijd niet meer regelmatig met elkaar gesproken hebben, zijn we onze vriendschap niet verloren. Precies daar gaat het om: Na een stilte nog altijd de vriendschap hebben die we daarvoor eveneens hadden. Daar ben ik je dan ook enorm dankbaar voor, lieverd, want ondanks alle shit en stilte kunnen we tot nog toe bij elkaar komen.
    Je verdient het dan ook hard om in de spotlight te staan, geniet ervan meid! (Laat iedereen vooral je stories lezen, want als er één geweldig mooi kan schrijven ben jij dat wel.) Vergeet niet dat ik er voor je ben, hoe klein of groot ook! Voor jou heb ik zelfs snapchat aangemaakt. :Y)(Don't blame, ik wist echt niet wat het nou inhield). Je bent super en ik ben blij dat ik jou een vriendin kan noemen! <3

    Knuffels en kusjes,
    je allerliefste Maia



    Creatie(s) in de kijker
    Frodo kan echt prachtige thrillers schrijven, neem hieronder een kijkje bij één van haar stories!
    Gevleugeld en gekooid


    Op een afgelegen eiland aan de kust van Griekenland, ligt de streng afgezonderde gevangenis 'Cartzéla'. Enkel de meest doordachte en gevaarlijke criminelen komen er achter de tralies te zitten. Zij die niemand nog in hun buurt wil hebben. Zij die een spoor van angst en paniek achter lieten en daar nu hun prijs voor betalen.
    Tussen deze gestoorde en sadistische gevangen lopen de cipiers, die misschien nog wel vreselijker zijn dan de boetedoeners. Ze doen niets liever dan de gevangenen op fouten betrappen en het belangrijkste: hen ervoor straffen. Het gaat er ruw aan toe en zowel rechtvaardigheid als menselijkheid lijken achter de gevangenismuren te vervagen.
    Je volgt het verhaal van Noël, de nieuwe cipier, en Elyana, één van de gedoemde gevangenen in blok C. Allebei worden ze ondergedompeld in het donkere wereldje en de gruwelen die het met zich meedraagt.
    Tot ze niet meer terug kunnen en het einde voor hen beiden aanbreekt.

    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ooh heel leuk, de week van een hobbit, heel leuk dit! ^^


    I wanna be a wizard!

    Ah, Bes! Dit komt erg uit het niets, misschien, maar ik zat laatst nog te denken aan jouw naam in andere kleuren. Het bleek al drie jaar geleden te zijn dat je van paars overstapte naar rood en ongeveer twee jaar sinds je weer groen werd, wat ik eigenlijk bijna niet kan geloven, want zo lang geleden voelt het niet. We hebben nooit veel contact gehad, maar je bent toch wel een van de mensen die ik op de achtergrond altijd ben blijven herkennen, zelfs als ik je een tijd nergens zag. Het is in ieder geval heel leuk om te zien dat je hier nog steeds rondhangt en ik hoop dat je een enorm fijne week hebt. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Founder schreef:
    Ooh heel leuk, de week van een hobbit, heel leuk dit! ^^


    26 - 02 - '16

    So sweet^^ Ik ken jou wel een beetje, haha^^ Geniet ervan!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Je verdient het! En ik kijk echt al uit om samen naar het kot te gaan kijken *O*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Omg ik kreeg echt tranen in mijn ogen! Dit is zo ontzettend lief, dankjewel lieve schatten! Die tekstjes, ajdjdhdhzjvfjd :3
    Een super dikke knuffel (heart2)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Fijne week!


    16 - 09 - '17

    Aawh leuk! Fijne week! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Lieve, lieve Bes. Ik weet niet wanneer ik voor het eerst met je gesproken heb, maar ik weet wel dat ik altijd heel erg van onze gesprekken genoten heb. Je bent echt zo'n schat, da besta nie. Dankjewel voor alle lieve, leuke, toffe gesprekken. c: En schrijf vooral verder, want je bent een fantastische schrijfster.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat leuk!! Fijne week! <3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Frodo schreef:
    Omg ik kreeg echt tranen in mijn ogen! Dit is zo ontzettend lief, dankjewel lieve schatten! Die tekstjes, ajdjdhdhzjvfjd :3
    Een super dikke knuffel (heart2)

    Het is je geraaien, hehehe. Een superdikke knuffel terug, Besjeeeee. (heart2)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Een hele fijne week toegewenst! ^^