• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    •*• Lululu •*•

    Goede vriendinnen luisteren naar wat je te zeggen hebt, als je je niet goed voelt, je iets dwarszit, ... zonder je uit te lachen of te zeggen : Wat kan mij dat schelen. Het zou hen iets moeten kunnen schelen als er erge dingen met je gebeuren, ze zouden begripvol moeten zijn en luisteren zonder direct een oordeel klaar te hebben of een manier zoeken om je in het belachelijke te trekken. Ik heb ogen en heb oren dus weet best wat ze over me zeggen of wat ze achter mijn rug doen. En jullie willen nog steeds dat ik al mijn geheimen aan jullie vertel? Denk eerst maar eens na over hoe je een vriendin moet zijn....


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    'Ohja. Ik heb deze chocoladereep voor jou gekocht?'
    *pakt chocoladereep* 'Lekker.'
    'Zeggen wij geen dankjewel meer?'
    *realiseert zich dat ze de chocoladereep uit zijn hand gerukt heeft* 'HAHAH wil je hem terug?'
    'Nee'
    'Maar dan doen we het opnieuw.' *geeft chocoladereep terug*
    'Ik heb een chocoladereep voor je gekocht!'
    'Naaawh wat lief dat had je echt niet hoeven doen'

    404NOTFOUND schreef:
    'Ohja. Ik heb deze chocoladereep voor jou gekocht?'
    *pakt chocoladereep* 'Lekker.'
    'Zeggen wij geen dankjewel meer?'
    *realiseert zich dat ze de chocoladereep uit zijn hand gerukt heeft* 'HAHAH wil je hem terug?'
    'Nee'
    'Maar dan doen we het opnieuw.' *geeft chocoladereep terug*
    'Ik heb een chocoladereep voor je gekocht!'
    'Naaawh wat lief dat had je echt niet hoeven doen'

    Hahahaha, omg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rot aub ooooooooooooooooooooop. Ik erger me kapot aan jou, aan alles wat je doet. En ik wil zo graag dat jij nooit meer wat zegt want je zegt alleen maar kansloze dingen. FUCK OFF. :Y)


    -

    Rappers in de sneeuw <3 Hahaha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Genius schreef:
    Rot aub ooooooooooooooooooooop. Ik erger me kapot aan jou, aan alles wat je doet. En ik wil zo graag dat jij nooit meer wat zegt want je zegt alleen maar kansloze dingen. FUCK OFF. :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    This was exactly what I needed.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Je bent echt vervelend, god.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil naar Canada!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Meeeh, ik ben ziek ja. Hou op met over school te praten!
    En jij stomme mentor, doe alsjeblieft eens normaal en zeg niet allerlei scheve dingen.


    Your make-up is terrible

    Wéér naar huis moeten lopen, godverdomme. Ik haat fietsen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Weet je, ik weet al precies hoe dat feestje zal gaan. Alles is leuk en aardig en dan komt een van hen op het idee om erover te beginnen dat jij eigenlijk met Bart getrouwd bent. Ik kan je nu al zeggen dat het feest voor mij dan is afgelopen. Ik lach er altijd wel zo mooi om, maar ik vind het vreselijk. Het laat me voelen alsof ik één van velen ben en niet dé ware, zoals jij beweert dat ik zou zijn. Ik voel me er echt onzeker en niet gewild door, maar ik betwijfel of jij dat begrijpt. Ik ben niet "getrouwd" met iemand uit mijn jeugd. Ik kan er dus niet elke keer weer over beginnen.

    Je hebt echt geen idee hoe vervelend ik het vind of niet? Word dat niet duidelijk door de manier waarop ik erop reageer, wat ik erop zeg en doe? Ik meende het toen ik zei dat je eerst maar eens moet "scheiden" van Bart, voordat ik met je wil trouwen. Want ik weet nu al dat ze anders de rest van mijn leven dat blijven zeggen. Zullen ze nu toch wel doen, maar dan des te meer. "Ja, eigenlijk doe je iets heel verkeerds Mitchell. Ze is nog met Bart getrouwd." Blablablabla, de eerste die dat zegt krijgt echt een knal van me. Daarom wil ik pas met je trouwen als heel die onzin is afgelopen.
    Ik heb er geen zin meer in, snap je dat dan niet? Snap je dan niet dat ik het niet leuk vind? Dat ik het heel erg vervelend vind?

    Maar goed, dit lees je toch nooit en dit ga ik ook niet naar je sturen, omdat ik niet weet hoe je hierop zal reageren en te bang ben daar achter te komen. Dus ik zal er maar mee moeten leven hé?

    [ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 8:35 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat ben ik toch vrolijk :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja fijn...


    You are beautiful, you are love.

    Jeeej, eindelijk sneeuw hier! c:


    You are beautiful, you are love.