• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    •*• Lululu •*•

    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 13:51 ]

    En natuurlijk wordt mijn werkstuk weer veel te lang (cat) Ik haat woordlimiet, ik kan me er nooit aan houden (cat)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lekker flirten, lekker flirten, lalala. :3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MIJN OORTJES ZIJN KAPOT NO FML D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik haat je, wiskunde, ik haat je.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik durf het niet. Ben er nu al misselijk van terwijl er nog niets zeker is.


    everything, in time

    Urgh
    mijn hersenen voelen aan alsof ze bewerkt zijn met een hamer en zijn dus een soort prut geworden.
    een hele dag fce examen is zwaar. en dan doen ze ook nog eens luisteren op het einde. prutsers


    Miep

    Zo'n hoofdpijn D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb het echt heel erg koud.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    bah, waarom is thee zo heet, maar toch zo verslavend:9~
    zoethoutthee_O_


    Miep

    Cold cold cold


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Cold cold cold



    hot hot hot.
    wil je een beetje van mijn warmte?


    Miep

    Butcher schreef:
    (...)


    hot hot hot.
    wil je een beetje van mijn warmte?


    Yes please ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Als je ook nog maar iets tegen me zegt dan ram ik je neer. Je walgt van me en ik zou nooit aan anderen denken? Heb je ooit jezelf gezien. Je gebruikt Jordan als persoonlijke slaafje, schreeuwt vet veel tegen hem, dreigt hem dingen af te nemen als hij iets niet wilt doen en mensen moeten iets voor jou doen voordat jij iets voor hun doet. Hoevaak heb ik jou wel niet geholpen met je crap laptop?
    Ja daar denk je niet aan hé? Fucking mongool.
    Ik waarschuw je, nog één fucking keer en dan laat ik me gaan en reageer niet zo kalm als nu. Nog één keer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Als je ook nog maar iets tegen me zegt dan ram ik je neer. Je walgt van me en ik zou nooit aan anderen denken? Heb je ooit jezelf gezien. Je gebruikt Jordan als persoonlijke slaafje, schreeuwt vet veel tegen hem, dreigt hem dingen af te nemen als hij iets niet wilt doen en mensen moeten iets voor jou doen voordat jij iets voor hun doet. Hoevaak heb ik jou wel niet geholpen met je crap laptop?
    Ja daar denk je niet aan hé? Fucking mongool.
    Ik waarschuw je, nog één fucking keer en dan laat ik me gaan en reageer niet zo kalm als nu. Nog één keer.


    duidelijk.:Y)


    Miep