• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Zachtjes likte Louis over mijn lippen, waar ik heel zachtjes in zijn tong beet, om hem vervolgens uitdagend aan te kijken. 'Hmm,' mompelde ik zachtjes. 'Wat is er?' Onschuldig keek ik hem aan. Het was fantastisch om te zien hoe gefrustreerd je iemand kon maken bij helemaal niets te doen. 'Heb je ergens last van?' Ik beet op mijn lip, liet mijn vingers nog een keer langs zijn erectie glijden, en keek hem vervolgens weer aan. 'Want dan mag je dat gewoon zeggen hoor...' Zachtjes drukte ik een kusje op zijn lippen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    louis William Tomlinson
    De onderdanigheid van net was duidelijk verdwenen en had hij ingeruild met de plagerijen van mij. Onderhand waren mijn wangen rood aangelopen. "Nou, het is nog al benauwd daar beneden." Hijgde ik zachter toen hij zijn vingers weer over mijn erectie liet glijden. Nogmaals kreunde ik zachtjes en drukten mijn hypen iets naar voren. Mijn rechterhand liet ik door Harry zijn haar glijden terwijl ik mijn lippen weer verlangend op die van hem drukte om vervolgens weer een zoen uit te lokken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Haha omg, met welke smoes kom je dan?]

    [nouja, met dezelfde als ze nu de kamer in zou lopen Al moet ik nog wel even iets bedenken ja ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Zeker over dat? Eens even voelen, dan...' Ik grijnsde naar hem, waarna ik mijn vingers weer tergend langzaam over zijn erectie liet glijden. 'Hm, ja, misschien heb je wel gelijk...' Ik schudde even mijn hoofd heen en weer. Louis drukte zacht zijn lippen op die van mij, ik gaf hem alleen een klein kusje terug. Ik probeerde me iets uit Louis' omhelzing te wikkelen, en voor zo ver als dat mogelijk is, draaide ik ons om, totdat ik precies boven op zijn erectie zat, ik bewoog mijn heupen een paar keer heen en weer, en keek hem grijnzend aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik kreunde even toen Harry de rollen omdraaiden, ik met mijn bloten rug op de koude piano lag en hij met zijn volle gewicht op mijn erectie ging zitten. Niet dar hij zwaar was maar het moest toch wel ongemakkelijk zitten. Grijnzend keek hij me aan terwijl hij zijn heupen heen en weer bewoog en ik sloeg mijn hoofd kreunend in mijn nek. "Haz, alsjeblieft." Piepte ik terwijl ik met mijn handen naar zijn heupen vastgreep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ondeugend keek ik Louis aan. Heerlijk om iemand zo te pesten. 'Ja?' Met een vrolijke grijns begon ik langzaam aan zijn riem te prutsen, en die er vervolgens helemaal uit trok en naast de piano liet vallen, geen gevoel om nog verder te gaan. Zachtjes bewoog ik mijn heupen weer op en neer, en keek Louis recht in zijn ogen aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [OMFG.. Jullie zijn een stelletje perverts man O.o ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ben er trots op. *O*]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Curlies schreef:
    (...)

    Mary-Lia Liberty Carter
    Ik knikte naar haar antwoord. ''Lijkt me een goed plan. Zullen we gewoon even doorkijken naar de kamers en kijken wat de toestand ervan is? Ondertussen zoeken we ook naar de stoppenkast.'' zei ik. Eigenlijk wilde ik gewoon weten of het echt was , dat meisje in die spiegel. Ik kon het gewoon niet laten. Het leek net echt , alsof ze bang voor me was?


    Fayre Matthews

    Ik vroeg mij af, of Mary wel de werkelijke reden noemde. Het was haast of ze ergens anders voor die kamers wilde bekijken. Misschien had ze wel het meisje in de spiegel gezien, maar erg angstaanjagend had ik dat niet gevonden. Ze had immers geen gekke bekken naar mij getrokken of zo. Ach, het zou ook wel. Ze moest zelf weten waarom ze die andere kamers wilde zien.
    'Oké, kom op dan,' zei ik, terwijl ik naar de deur liep om weer via de gang naar de andere kamers te gaan. 'Weet jij trouwens wel wie er precies vermoord is en of het ook echt waar is?' vroeg ik ondertussen.


    Happy Birthday my Potter!

    [hahaha ik vroeg me al af wanneer dat iemand dat ging zeggen.]
    Louis William Tomlinson
    Eindelijk ging mijn riem uit maar al snel maakte ik protesterende geluidjes toen Harry het hier bij liet. "wie is hier nou de pestkop." piepte ik, en keek Harry even moeilijk aan. Ja ik had het nu echt heel moeilijk. Mijn erectie klopte als een gek en ik wilde daar maar al te graag van verholpen worden. "pestkop." fluisterde ik nogmaals terwijl ik mijn handen nu over zijn gespierde borstkas liet glijden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik schoof een klein stukje naar achter, waardoor ik nu meer op zijn benen zat. 'Heb geduld...' Ondeugend keek ik hem aan, voordat ik een klein kusje tegen zijn erectie aandrukte, vervolgens keek ik Louis weer aan, ik hield er van om iemand zo erg te pesten dat hij er zelfs pijn van kreeg, want volgens mij had hij dat wel degelijk. 'Pestkop.' Fluisterde Louis nog een keer, waarna hij zijn handen over mijn borstkas liet glijden. 'Hmm,' zachtjes kreunde ik. Expres om het hem nog wat moeilijker te maken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mary-Lia Liberty Carter
    Ik liep samen met Fay door de gangen heen om naar de andere kamers te gaan. ''Weet jij trouwens wel wie er precies vermoord is en of het ook echt waar is?'' vroeg ze. Ik beet even op mijn lip om de naam te onthouden.
    ''Euh , een ene .. Kayla? Ik weet het niet zeker.'' zei ik. Ik zette mijn hand op een deurklink en trok die al gelijk weg. ''Ieuw , goor.'' Snel veegde ik mijn hand af en deed de deur snel open.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [OMFG.. Jullie zijn een stelletje perverts man O.o ]


    [Idd ..]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Hoe kon ik nou geduldig zijn als mijn erectie op klappen stond. Mijn broek nog steeds niet was en Harry me maar bleef plagen door zelf ook te kreunen. Mijn bekken kantelde ik naar voren toen Harry zachtjes kussen op mijn broek gaf en ik ging even met mijn handen door Harry zijn krullen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Zachtjes liet Louis zijn handen door mijn krullen gaan, waarna ik hem aankeek. Ik zag in zijn ogen hoe moeilijk hij het nu niet had, en dit was voor mij dan eindelijk de druppel, ik wilde die arme jongen niet nog langer plagen. Ik begon aan zijn broeksknoop te prutsen, en trok hem als het ware helemaal los. Ik schoof Louis zijn benen wat uit elkaar, zodat ik mezelf op de piano kon laten zakken, ik trek langzaam zijn broek naar beneden, totdat die helemaal uit is en naast de piano ligt. 'En, als iets beter?' Grijnzend keek ik hem aan, ik ging hem nu nog niet die plezier gunnen dat zijn boxer ook al uit mocht. Nee, nog eventjes geduld.


    stay safe because I like being alive at the same time as you