• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

PS: One Direction bestaat hier niet

Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2

Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles

Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee

Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.

[ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]

16 - 09 - '17

Harry Styles.
    'Ik dacht van wel, ja.' Mompelde ik schor. Louis liet zijn handen over mijn borstkast glijden, waarna hij mijn shirt uittrok en me "inspecteerde". Mijn ogen vergrootte zich een klein beetje voordat ik hem wilde vragen waar hij mee bezig was, zei hij: 'Zo, nog gespierd ook.' Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen, en liet zich vervolgens van de piano af glijden, Louis maakte geen aanstalten om mijn weg te duwen, en ik maakte geen aanstalten om een paar passen terug te zetten, dus stonden we gevaarlijk dicht tegen elkaar aan. Ik knikte langzaam. 'Het valt mee, hoor. Ik vind het nou eenmaal leuk om te sporten, als ik dat niet vond, dan had hier nu een jongen gezeten met een klein rond buikje,' grinnikend keek ik hem aan.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Rider schreef:
    (...)

(Neeeee! Ik houd van Larry. Dan ga ik ze toch niet verstoren (A))

[Braaf. :Y)]

[Mag Milou nou komen of niet? (flower)

Milou wil gewoon sexy Larry zien :9~]

[ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 19:25 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Mary-Lia Liberty Carter
    ''En toen er licht.'' zei ze vrolijk tegen me. Ik geloof het aan de ene kant niet. Gewoon omdat haar pupillen groter zijn dan normaal. Dat betekende ; of ze was bang , of ze had gewoon teveel gedronken. In deze instantie denk ik het eerste. Het licht flikkerde en in een mum van tijd was het weer uit. ''En nu niet meer.'' zuchtte ik. ''Dit gaat serieus niet werken.'' Ik beet even op mijn lip voor een idee.
    Na een minuut kwam er niks meer uit , behalve dat we door moesten zoeken. Dat was tot nu toe ook onze enigste idee. ''Andere kamer dan maar?'' stelde ik voor.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Louis William Tomlinson
    Ik grinnikte even. "Oké, blijf dan maar sporten." Grijnsden ik en ik sloeg mijn armen om Harry zijn nek heen om hem daarna uitdagend aan te kijken. "Ik weet wel een leuke sport om hier uit te oefenen hoor. Je moet het alleen wel met zijn tweeën doen." Ik probeerde hem zo serieus mogelijk aan te kijken maar al snel schoot ik in de lach en snel drukte ik mijn lippen weer op die van Harry. Ze waren zo volmaakt en smaakte zo zoet dat ik hem wel heel de dag door wilde zoenen.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Harry Styles.
    'Zal ik doen, vader.' Grinnikte ik. Louis sloeg zijn armen weer om mijn nek heen en keek me uitdagend aan, ik beet even op mijn lip, om hem vervolgens recht in zijn ogen aan te kijken, hij had van die prachtige ogen waar je de hele dag wel naar kon staren en er nog niet verveeld van werd. 'Ik weet wel een leuke sport om hier uit te oefenen hoor. Je moet het alleen wel met zijn tweeën doen.' Hoorde ik hem zeggen, waarna hij in de lach schoot. Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen. 'Ik weet totaal niet wat je bedoeld.' Onschuldig keek ik hem aan. Maar al snel voelde ik zijn perfecte lippen weer op die van mij, ik kon zo de hele dag wel blijven staan.

xClove schreef:
    [Mag Milou nou komen of niet? (flower)

Milou wil gewoon sexy Larry zien :9~]

[Als ze klaar zijn met seks hebben, en ze daar naakt liggen, mag Mikky binnen komen, HAHA.]

NOI schreef:
    (...)

[Als ze klaar zijn met seks hebben, en ze daar naakt liggen, mag Mikky binnen komen, HAHA.]

[Likeyeah. EN DAN TRIO. :9~]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Fayre Matthews

Ik keek naar het lampje, dat alweer uit was gegaan. Een kleine zucht ontsnapte mijn mond. Er moest wel iets aan de hand zijn met de stroomkring. Anders zouden niet alle lampen het gelijk begeven. Dat leek mij te toevallig.
    'Andere kamer dan maar?' hoorde ik Mary voorstellen. Ik haalde mijn schouders op. 'Misschien eerst even de stoppenkast controleren en anders gewoon overal kaarsen plaatsen en licht creëren op de ouderwetse manier.' Je kon nog eeuwig lampen aan blijven doen, maar dat zou toch niet helpen. Waarschijnlijk zou alles het gelijk begeven.

[ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 19:59 ]

Happy Birthday my Potter!

Mary-Lia Liberty Carter
    ''Stoppenkast , je hebt gelijk.'' zuchtte ik. ''Maar als we dan overal kaarsen zouden neerzetten omdat het met het licht niet lukt.. Dan zitten we sneller zonder kaarsen dan zonder licht.'' mompelde ik. ''En we hebben geen ander licht-alternatief.'' Ik hield even mijn hoofd schuin , mijn blik werpend naar een spiegel. Waar ik echt daadwerkelijk een meisje in zag. Ik schudde het weg en keek Fay weer aan.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Louis William Tomlinson
    "ik weet totaal niet wat je bedoeld." zei Harry nog onschuldig en ik lachten tegen zijn lippen aan. "dan zal ik het je wel even voordoen." murmelde ik terwijl ik mijn handen nu onder zijn shirt liet glijden. Met mijn vingers volgde ik demonteren van zijn sixpack terwijl ik opging in de kus die ik niet snel genoeg kon omtoveren naar een zoen. Met het puntje van mijn tong gleed ik over Harry zijn gehemelte heen en zoog daarna aan zijn onderlip.

Harry Styles.
    Louis lachtte tegen mijn lippen aan. 'Dan zal ik het je wel even voordoen.' Murmelde hij, terwijl zijn handen onder mijn shirt verdwenen, met zijn vingers volgde hij alle contouren van mijn sixpack. Langzaam maakte hij van onze kus een zoen, en met het puntje van zijn tong gleed hij over mijn gehemelte, en vervolgens zoog hij aan mijn onderlip. Een kreun verliet mijn lippen, waarna ik hem nog iets dichter tegen me aan trok. Mijn handen maakte nu ook een weg onder zijn shirt, en zachtjes draaide ik zijn tepel rond met mijn vingers.
    [Ik ga tv kijken. ;3]

Louis William Tomlinson.
    Op het moment dat Harry zijn koude vingers rondjes om mijn tepels maakte sidderde ik zachtjes ik draaide ons om zodat Harry nu tegen de Piano aanstond. Ik haalde een van mijn handen onder zijn shirt vandaan op de klep van de vleugel dicht te klappen en daarna tilde ik Harry ik op zodathij op de Vleugel zou zitten. Zachtjes duwde ik hem naar achter zodat hij nu lag en stapte ik op de pianokruk om zo ook op de Vlaugel terecht te komen. "en heb je al enig idee welke sport dit is?" grijnsde ik, terwijl ik mijn linker been over hem heen zwaaide, zodat ik op zijn onderbuik kon gaan zitten. En met mijn handen trippelde ik weer over zijn buik heen en keek de jongen onder me grijnzend aan.

Fayre Matthews

Ik luisterde naar wat Mary te zeggen had en knikte. We moesten echt iets verzinnen op dat licht. 'Wel, overdag hebben we daglicht, dus dat is geen probleem. We moeten gewoon de stoppenkast checken en anders zoveel mogelijk kaarsen zoeken. Dan kunnen we daarna bedenken, aan de hand van de hoeveelheid, hoe we het gaan doen. Op die manier kunnen we gelijk overleggen met de rest,' zei ik. Het had een voorstel moeten zijn, maar het klonk meer als een mededeling.

Happy Birthday my Potter!

xClove schreef:
    (...)

[LOL. Triotje? xp ]

[DAT VROEG IK EERST! Ö]

16 - 09 - '17