• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Even was ik van mijn stuk gebracht toen Harry plots stopten en vlogen mijn ogen open om hem aan te kijken. Recht in de ogen van Harry, die al snel doorging waar hij me bezig was. Meteen sloot ik mijn ogen weer en meteen voelde ik de spanning in mijn onderbuik. Ik duwden mijn heupen naar voren greep weer met mijn handen naar Harry zijn haar. De kreunen die mijn mond verlieten werden steeds harder de samentrekking in mijn buik steeds erger. Mijn rug holden zich en mijn oge kneep ik samen. "Ha, Harry. Ik..." ik wilden hem waarschuwen maar was te laat en kwam trillend klaar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis duwde zijn heupen naar voren, en greep met zijn handen mijn haar vast. Ik ging nog ietsjes sneller, en vlak daarna hoorde ik hem roepen: 'Ha, Harry. Ik...' Waarna hij trillend in mijn mond klaar kwam, ik slikte alles gewoon door, en vervolgens glimlachte ik naar hem. Ik kroop wat omhoog, en liet mijn hoofd op Louis' borst zakken. 'Je bent geweldig, Louis...' Mompelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Terwijl Harry omhoog kroop en zijn hoofd op mijn borst legden heel ik even uit. "je bent geweldig Louis..." mompelden Harry zachtje en ik sloeg snel mijn armen om hem heen. "jij ook, Harry." fluisterden ik zachtjes en trok hem iets omhoog om hem toekunnen kussen. Ik beseften me heel goed dat ik niets meer van deze jongen wist als zijn naam en dat ik hem oprecht geweldigvond. En ik vond het prima.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis sloeg zijn armen om me heen, waarna een klein geluidje mijn mond verliet. 'jij ook, Harry.' Fluisterde hij zachtjes, en trok me iets omhoog om me vervolgens een kusje te geven. Ik glimlachte naar hem, en verborg toen mijn hoofd in zijn nek, met mijn hand zocht ik zijn hand op en waarneer ik die gevonden had, verstrengelde ik langzaam onze vingers, niet zeker wetend of hij dit oke vond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Curlies schreef:
    Mary-Lia Liberty Carter
    ''Op hoop van zegen.'' herhaalde ik haar. Mijn wijs-en middelvingers kruisten zich en ik sloot eventjes mijn ogen. Eventjes wachtte ik , totdat er iets knipperde. Ik opende mijn ogen en tot mijn verbazing deed het licht het..
    ''Yeeey!'' schreeuwde ik als een klein kind. Ik beet even op mijn lip , op de hoop dat deze het nog langer zou volhouden dan die vorige.


    Fayre Matthews

    Het licht ging aan en leek ook niet snel uit te gaan. Er verscheen een grijns rond mijn lippen, die groter werd toen Mary zo blij was als een peuter met een lolly. Ik moest toegeven dat het fijn was om in ieder geval één verlichtte kamer te hebben op de eerste verdieping.
    'Misschien zit deze lamp in een andere stroomkring, of die lampen in de andere kamer deden het gewoon toevallig allebei niet,' zei ik, terwijl mijn ogen de kamer rond speurden. Deze was al even vies als de vorige en ik vroeg mij af hoe lang iedereen het hier ging uithouden. Ik kon er meestal wel tegen, maar of dat ook voor de rest gold, wist ik niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    Harry verstrengelde onze vingers en automatisch verscheen er een glimlach op mijn gezicht. Mijn andere Hand streelden over zijn rug heen en mijn neus drukten ik in zijn nek op zijn geur op te snuiven. "je ruikt lekker." fluisterde ik terwijl ik een kus in zijn nek drukten en hem weer aankeek en weer glimlachten. Ik vond hem echt heel schattig zo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Zijn vrijgebleven hand streelde zacht over mijn rug, wat een rilling veroorzaakte, terwijl zijn neus in mijn nek drukte. 'Je ruikt lekker.' Fluisterde hij, waarna hij een kus in mijn nek drukte. Louis glimlachte naar mij, ik voelde hoe mijn wangen langzaam warm werden. Hm, perfecte timing. 'Dankjewel,' glimlachend keek ik hem aan. 'Wat doen we nu?' Mompelde ik zachtjes, en mijn ogen sloot, eigenlijk wilde ik er helemaal niet overna denken, straks was het voor hem gewoon een one night stand. 'Met elkaar?' Verduidelijkte ik het nog even.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maddison Masey Mash

    "Misschien wel ja, dat is eigenlijk nog niet zo'n heel slecht idee. Kom, dan gaan we het vragen" Ik knik en laat me dan meetrekken door Brie. Als we in de woonkamer komen zie ik nog steeds dezelfde mensen daar als net toen we naar de keuken gingen. Ik keek even naar Brie, ik had geen idee of zij het nou wou vragen of ik zelf. Ik besluit het zelf maar te doen. "Mensen? In de keuken is echt niks, ofwel rotte dingen, we hebben dus niks te eten ..." begin ik. Ik kijk iedereen om de beurt even aan. "Heeft iemand misschien wat geld om boodschappen te doen? Ik ben zonder geld hier naartoe gekomen." ga ik verder.


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Harry zijn wangen werden rood en ik grinnikten even. "wat doen we nu?" vroeg hij en ik haalden mijn schouders op en op het momenten dat ik wilden zeggen dat we nog drank moesten zoeken zei Harry wat hij eigenlijk bedoelden. "Met elkaar?" hij sloot zijn ogen even en ik volgenden zijn voorbeeld. "elkaar beter leren kennen en dit veel vaker doen?" fluisterden ik en streelden weer even door zijn haar. "of..." twijfelend keek ik weer naar Harry. Mischien was het wel gewoon eenmalig voor hem en ging het echt alleen om de sex.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Bang voor Louis' antwoord hield ik mijn ogen stijf dicht, en kneep zachtjes in zijn hand. Normaal gesproken had ik niet zo snel een zenuwachtig gevoel, maar bij Louis had ik net dat ene extra gevoel wat ik bij al die andere meisjes en jongens niet had. 'Elkaar beter leren kennen en dit veel vaker doen?' Fluisterde hij, en streelde weer even door mijn krullen. Ik opende mijn ogen al gauw. 'Of...' Twijfelend keek hij me aan. Ik drukte zacht een kusje op zijn lippen. 'Heel graag,' fluisterde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tmlinson
    "heel graag." Ik liet mijn of voor wat het was en zichten opgelucht. En drukten meteen mijn lippen weer op die van Harry. "gelukkig maar." ik drukten mijn neus even tegen zijn wang en keek hem daarna weer aan. " zullen we ons maar weer aankleden en nu echt drank gaan zoeken? Want stiekem krijg ik het best wel koud." mompelden ik. Ik wilden Harry hellemaal niet meer met kleding aanzien nu ik wist hoe hij er naakt uitzag, maar de kouden windvlaag die langs mijn benen waaiden maakten het toch wel noodzakelijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis zuchtte opgelucht, volgens mij had hij er precies hetzelfde over gedacht als mij, waarna hij zijn lippen tegen die van mij aan drukte. 'Gelukkig maar.' Ik glimlachte naar hem. Ik voelde zijn neus in mijn wang drukken en grinnikte even, waarna ik hem met pretlichtjes in mijn ogen aankijk. 'Awh, toe, ik wil hier nog wel even blijven liggen... En dan houd ik je toch gewoon warm?' Ik rolde mezelf helemaal op Louis en wiebelde even met mijn wenkbrauwen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik grinnikten even en Louis rolden hellemaal op me. En ik moest toegeven, Harry was inderdaad lekker warm. Ik sloeg mijn armen stevig om zijn lichaam heen. "Nog even dan." giechelde ik. En drukten mijn neus weer in Harry zijn nek toen ik me opeens beseften dat er al die tijd mensen naar binnen hadden kunnen lopen en nu nogsteeds. "Hazza, de deur." zei ik zachtjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis sloeg zin armen stevig om me heen, en drukte zijn neus weer in mijn nek. Ik glimlachte vrolijk, en liet mijn handen door zijn haren glijden. 'Hazza, de deur.' Zei hij zachtjes. Ik wilde vragen wat er met de deur aan de hand was toen ik het begreep, ik schoot lach. 'Ja, nou? Het was ergens voor hun geweest als ze daarnet binnen waren gekomen. Nu is het minder erg... En laat me nu, ik wil niet van de piano af, ik wil bij jou blijven.' Murmel ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik zuchten zachtjes. "oke, omdat jij het bent." zei ik zachtjes en sloot mijn ogen. Er proberend niet aan te denken dat er elk moment iemand binnen kon lopen en ons zo zag liggen. Enkel genieten van Harry zijn lichaamswarten en het feit dat ik me enorm goed voelden in zijn armen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''