• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Liam James Payne

    Ik stond nog steeds een beetje nutteloos te staan. Ook een beetje wankel omdat ik geen idee had wat ik moest doen. Ik schrok toen Maddie opeens zich in mijn armen wrong. ''Er is iets boven!'' Je hoorde duidelijk aan haar stem dat ze bang was. Een beetje ongemakkelijk sloeg in mijn armen ook om haar heen. Wat had dit huis? ''Ehm ... '' Tja, wat ging je hierop zeggen? ''Had je misschien een klein beetje gezien wat het was?'' vroeg ik dan maar.
    Ik keek haar aan en wachtte op antwoord.


    Do what people say you can't.

    Maddison Masey Mash

    Ik kijk hem bang aan en kon wel smelten door zijn prachtige bruine ogen. Ik schud mijn hoofd zachtjes. "Ik ... mijn ... mijn zaklamp viel uit en toen ... toen voelde ik met mijn hand langs de muur voor de lichtknop en ... en toen ... toen voelde ik haar ... het was echt vies! Ik probeerde mijn zaklamp weer aan te krijgen, maar ... maar hij ging niet meer aan ..." vertelde ik stamelend. Hopelijk verstond hij me een beetje.


    16 - 09 - '17

    Fayre Matthews

    Ik hoorde Mary vreemd genoeg opgelucht ademhalen, toen ze in het midden van de kamer stond. Ik snapte niet helemaal waar ze bang voor was geweest, maar ja, dat snapte ik wel vaker niet bij mensen.
    'Heb je dat gehoord?!' riep ze plots lichtelijk in paniek. Ik haalde mijn schouders op en schudde mijn hoofd. Begon zij nou ook al. Het was gewoon een oud en verlaten huis. Niks meer niks minder.
    'Misschien was het gewoon iets beneden of zo,' mompelde ik droogjes, terwijl ik opzoek ging naar de nachtlampjes.


    Happy Birthday my Potter!

    Mary-Lia Liberty Carter
    Ik rolde met mijn ogen. ''Nee , ik meen het serieus.'' Ik probeerde serieus over te komen bij Fay , wat niet echt bepaald lukte. ''Als je het niet heb gehoord,.. laat dan maar.'' mompelde ik zachtjes. Ik zweerde echt dat ik die gil had gehoord. Zweefde haar geest hier ergens of zo? Daar leek het namelijk er wel op. Want 'Zij' ging ook bij Maddison spoken. Ach , ik beelde het me maar in. Ik liep weer terug naar Fay. ''Zullen we ergens anders zoeken voor licht?'' stelde ik voor.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles.
    Louis maakte zichzelf dat hij op de piano zat, en sloeg zijn benen om mijn middel, hij greep met zijn hand de onderkant van mijn shirt vast zodat ik weer wat dichter tegen hem aan stond. Zijn lippen bewogen langzaam op die van mij, alsof ze gemaakt waren voor elkaar, waarna hij zachtjes in mijn onderlip beet, ik murmelde wat onverstaanbaars en opende daarna mijn mond. Langzaam ging ik met mijn tong op verkenning uit in zijn mond, mijn handen plaatste ik op Louis' heupen waar ik een zacht kneepje gaf. Ik wist niet wat het was, maar deze jongen deed iets met me.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Harry greep mijn heupen vast en kneep er zachtjes in terwijl ik zijn tong mijn mond voelden verkennend. Meteen liet ik onze tongen een spel spelen. Met mijn rechter hand over Harry zijn zijn wang glijden terwijl de andere juist over zijn rug naar beneden gleed. Mijn hand verdween in zijn achterzak en speels kneep ik even in zijn kont. Ik stopte de zoen even en leek Harry weer aan. "Jij hebt een ook lekker kontje hoor." Grijnsde ik speels, waarna ik mijn lippen weer op die van hem drukte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Zachtjes voelde ik Louis' tong tegen die van mij aan, waarna ze een spel begonnen te spelen. Zijn rechterhand plaatste hij op mijn wang, terwijl de andere over mijn rug naar beneden gleed, een kleine rilling gleed over mijn rug waarneer Louis dit deed, zijn hand verdween in mijn achterzak en speels kneep hij in mijn kont, wat een klein kreuntje van mijn kant opleverde. Heel even stopte Louis de zoen, ik maakte een klein protesterend geluidje. 'Jij hebt ook een lekker kontje hoor.' Grijnsde hij speels. Ondeugend wiebelde ik met mijn wenkbrauwen. 'Weet ik toch,' grijnzend keek ik hem aan, waarna ik al snel zijn lippen weer tegen die van mij aanvoelde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Lol, mag Mikky het Larry-momentje verstoren? ;p ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    [Lol, mag Mikky het Larry-momentje verstoren? ;p ]


    [Maar maar maar, ze staan op het punt om heftige seks te gaan hebben. :c HAHA. -maakt pruillipje-]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    NOI schreef:
    (...)

    [Maar maar maar, ze staan op het punt om heftige seks te gaan hebben. :c HAHA. -maakt pruillipje-]


    [LOL. Triotje? xp ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xClove schreef:
    (...)

    [LOL. Triotje? xp ]


    [Harry is in! (wbw) Lol, als Louis het goed vind. :'))]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Omfg ^.^ Mary en Fay kunnen jullie ook verstoren ze zijn op zoektocht^^ Maar ik denk dat we het niet gaan doen lol ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson
    Ik hield de kus kort en keek Harry weer aan. "Waren wij trouwens geen drank aan het zoeken?" Grinnikte ik terwijl ik mijn handen nu over Harry zijn borstkas liet glijden. Zelf door het shirt heen was goed te voelen dat hij een goed lichaam had en meteen vroeg ik me af hoe hot hij dan wel niet moest zijn zonder shirt. Ik had geen zin om hier lang over te fantaseren dus trok ik Harry zijn t-shirt omhoog. Met groten ogen inspecteerde ik het gespierde buikje en snel liet ik het t-shirt weer zakken wilde ik me nog langer inhouden. "Zo, nog gepierd ook." Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen en zonder Harry iets naar achter te duwen gleed ik weer van de piano af waardoor ik klem stond tussen hem en het instrument.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Fayre Matthews

    Mary probeerde mij nog te overtuigen van dat ze het echt gehoord had, maar ze bedacht zich gelukkig snel, dat ik het niet gehoord had en er dus verder geen mening over kon hebben. Eindelijk had ik het lichtknopje van één van de nachtlampjes naast een bed gevonden. Hij voelde vies en plakkerig aan, maar daar lette ik maar niet op.
    'Zullen we ergens anders zoeken voor licht?' Ik lachte zachtjes om het feit dat ze nu alweer weg wilde hier. Blijkbaar dacht ze serieus dat ze iets had gehoord. Had ik niet gevraagd om mensen die niet bang waren.
    'Kom op, het kan niet zoveel geweest zijn,' mompelde ik, terwijl ik het nachtlampje aandeed, wat gelukkig wel werkte. Een oranje-rood licht maakte de hele kamer wat zichtbaarder. Ik keek naar de spiegelkast achter mij en keek er met grote ogen, toen ik er even iemand anders dan mijzelf in zag. Het was een meisje en ergens kwam ze mij vaag bekend voor. Ze maakte het gebaar dat ik stil moest blijven en verdween weer. Ik moest toegeven dat het wel iets met mij deed, maar echt bang was ik niet, eerder verbaasd.
    Ik schudde mijn hoofd even en scheurde mijn blik los van de spiegel. 'En toen was er licht,' zei ik vrolijk tegen Mary, de spiegel en het meisje geheel negerend.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 19:26 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Curlies schreef:
    [Omfg ^.^ Mary en Fay kunnen jullie ook verstoren ze zijn op zoektocht^^ Maar ik denk dat we het niet gaan doen lol ]


    (Neeeee! Ik houd van Larry. Dan ga ik ze toch niet verstoren (A))


    Happy Birthday my Potter!