• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

PS: One Direction bestaat hier niet

Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2

Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles

Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee

Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.

[ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]

16 - 09 - '17

Harry Styles.
    Ik glimlachte. 'Dat vind ik heel lief van je,' waarna ik een zacht kusje op zijn neus drukte, en mijn gezicht weer in zijn nek verborg. Het was alsof niets of niemand me nog kwaad kon krijgen, zolang ik maar bij Louis was zou alles goed komen, en dat was een heerlijk gevoel. Het liefst bleef ik de hele tijd zo bij hem liggen, in zijn armen, niets doen. Maar helaas zouden we ooit toch een keer weer terug moeten gaan.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Louis William Tomlinson
    Ik luisterde naar Harry zijn ademhaling en keek naar het plafon. Er ging een enorme kroonluchter die waarschijnlijk gemaakt was van kristallen, maar het was duidelijk dat hij al een tijdje niet meer schoon was gemaakt. Mijn rechterhand streelde nogsteeds over Harry zijn bloten onderrug en mijn neus wreef ik tegen zijn wang aan. "hoe oud ben je eigenlijk?" ik vond het nu wel een mooi moment om elkaar beter te leren kennen.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Harry Styles.
    Louis streelde nog steeds met zijn hand over mijn onderrug, een heerlijk gevoel is dat. Zijn neus wreef hij tegen mijn wang aan, een klein geluidje verliet mijn mond. 'Hoe oud ben je eigenlijk?' Vroeg hij uiteindelijk. Ik haalde mijn hoofd iets omhoog en keek Louis aan. '16...' Ik hield mijn lippen stijf op elkaar om niet in lachen uit te barsten, laten we eens zien hoe hij zou reageren. 'Jij?'

Louis William Tomlinson
    Ik moest een keer moeizaam slikken en durfden Harry meteen niet meer aan te kijken. "zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt." piepten ik, net hard genoeg zodat hij het kon verstaan. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan. Als Harry echt zo oud was als hij zei dat hij was, was ik gewoon als volwassen jongen met een kind naar bed geweest. Ik wist dat het niets zou moeten uitmaken, in een 'relatie' maar ergens voelden ik me wel meteen een pedofiel. "20." piepte ik uiteindelijk nog zachter, in de hoop dat Haary het niet zou horen. Dit vond ik echt heel erg. Hellemaal omdat ik nu ik dit wist, nogsteeds hetzelfde naar Harry keek en ik zo weer met hem aar bed zou gaan.

Harry Styles.
    Toen ik zijn gezicht zag, vond ik mijn grapje gelijk al niet meer leuk. 'Ssh, Lou, ik maakte een grapje. Ik ben 18, dus we kunnen gewoon alles legaal doen...' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en drukte een klein zacht kusje tegen zijn lippen aan. Ik drukte nog een zacht kusje vlak onder zijn oor, daarna plaatste ik mijn lippen op zijn oor en fluisterde: 'Hm, but I like the fact that you're older than me.' Mijn vinger liet ik van zijn borstkas richting zijn buik, zo weer terug omhoog glijden.

[NOI -> Slade.]

Louis William Tomlinson
    "niet leuk Hazza." mompelden ik, maar ik was toch wel opgelucht. We scheelden dus maar twee jaar en ik was geen pedofiel. Ik sloot mijn ogen en genoot van Harry zijn aanrakingen. "waarnemer ben je jarig dan?" vroeg ik belangstellen. "en niet weer liegen." ik prikten even waarschuwend in zijn zij.

Harry Styles.
    'Ik vond het een leuk idee, maar toen ik jou gezicht zag niet meer,' mompelde ik zacht. 'Ik dacht dat je wel aan me kon zien dat ik ouders was, maar blijkbaar zie ik er nog zo jong uit.' Ik trok een pruillipje en keek Louis aan. 'Waarneer ben je jarig dan?' Vroeg hij belangstellend. 'En niet weer liegen.' Hij prikte even waarschuwend in mijn een zij. Ik maakte een sepastische beweging. 'Ik zal nooit meer liegen, beloofd. En ik ben op 1 februari jarig, jij?' Ik nestelde me weer tegen Louis aan, en genoot van zijn warmte.

[ bericht aangepast op 5 dec 2012 - 16:14 ]

Louis William Tomlinsom
    Ik beet even op mijn lip. Harry zag er inderdaad niet zo jong meer uit. "24 December." zei ik uiteindelijk en streelden weer door zijn haar heen. Hij was zo zacht. Ik trok mijn been iets omhoog en streelden met mijn tenen langs Harry zijn been heen en zichten een keer. "dan word ik pas oud." pruilden ik,

Harry Styles.
    Louis streelde met zijn tenen langs mijn been, en zuchtte een keer. 'Dan word ik pas oud,' pruilde hij. Ik grinnikte zachtjes. 'Nee, hoor, je bent helemaal niet oud. Je ziet er in ieder geval jonger uit,' ik drukte een klein kusje op zijn lippen. 'En dat is niet als een belediging bedoeld, hoor.' Ik drukte nog een kusje in zijn nek. Hij is zo verslavend, en mijn armen sloeg ik om zijn middel heen.

[Slaapt iedereen toevallig? xp]

16 - 09 - '17

[Ik niet, lol.]

[Okay, wij niet]

16 - 09 - '17

Louis William Tomlinson
    Ik grinnikten om zijn reactie en mijn handen streelden langs zijn ruggengraat. Plots begon mijn maag te knorren en keek ik even naar Harry. "volgens mij heb ik honger." piepten ik grinnikend en limiet mijn hoofd weer op het hout vallen. Ik had hellemaal geen zin om te eten, maar ik mijn buik begon toch wek samen te trekken en dit keer niet om de juristen reden.

[ik ook niet!, was sporten ;3]