• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Blijkbaar vond Louis het genoeg om mij te pesten, en hij omsloot zijn mond om mijn erectie, met zijn tong draaide hij een paar keer om mijn eikel heen, voordat hij me langzaam begon te pijpen. 'Hm, Lou-is,' kreunde ik zacht. Een nog ergere kreun verliet mijn lippen waarna ik merkte hoe hij naar me aan het kijken was, zijn linkerhand bevond zich nog steeds bij mijn tepel, en met zijn andere hand streelde hij zacht mijn lippen, hij voerde het tempo wat op. 'Ooh, fuck, yes,' mijn handen plaatste ik in mijn krullen waar ik zacht aan trok, Louis wist niet wat hij met me deed, echt niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik had het voor elkaar. Harry die mijn naam kreunden klonk als muziek in mijn oren. Het tempo had ik aardig opgevoerd en Harry maakte geen aanstalten zelf het tempo aan te geven dus nam ik aan dat het goed was. Het aanbeeld van Harry die het bijna niet meer uithield en hopeloos aan zijn krullen trok zorgde ervoor dat mijn eigen erectie nu toch wel echt begon te kloppen en het leiden behoorlijk af, hellemaal omdat Harry er bovenop lag. Het tempo was opgevoerd tot maximum en ik liet mijn nagels over Harry zijn bloten huid gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis ging steeds sneller, het leek wel alsof er een soort turbo in die jongen zat, niet dat ik er enige moeite mee had, uiteraard niet. Ik vond heerlijk. Volkomen machteloos trok ik nog een keer keihard aan mijn krullen waarna een schreeuw mijn mond verliet, langer dan vijf minuten zou ik het waarschijnlijk niet volhouden. Ook merkte ik dat Louis het aardig lastig begon te krijgen in zijn broek, ik lag natuurlijk op hem, wat zorgde voor wat meer spanningen. Louis ging nog iets sneller, en liet zijn nagels over mijn huid krassen. Het werd me teveel, in de verte zag ik al een paar sterretjes. 'I-ik,' verder kwam ik niet, met een luide ferme kreun kwam ik zo in Louis' mond klaar, gevolgd door een opgeluchte zucht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    "I-ik" verder kwam Harry niet, op het moment dat hij klaarkwam in mijn mond. Het was nooit mijn favorieten ding geweest maar braaf slikte ik het door waarna ik snel onder hem vandaan kroop om waar boven hen te gaan hangen. Het uitgeputte gezicht deed me glimlachen en vlinderzacht drukte ik mijn lippen op die van hem. Opnieuw en opnieuw terwijl ik zachtjes door zijn krullen streelde. Mijn kloppende erectie was nog steeds duidelijk aanwezig maar ik probeerde het te negeren en kuste Harry opnieuw. "En, vind je het een leuke sport?" Fluisterde ik zachtjes.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis slikte alles door, wat me even verbaasd naar hem liet kijken, de meeste mensen spuugde het altijd uit in een prullenbak of een doekje. Ja, ik had al vaker seks gehad met een jongen. Louis kroop onder me uit, om vervolgens boven me te gaan hangen. Zachtjes drukte hij zijn lippen op die van mij, voor heel veel kleine kusjes, terwijl zijn handen door mijn krullen streelde. Ik glimlachte lief naar hem, ook nu voelde ik zijn erectie tegen mijn onderbuik aan duwen, wat me ergens opnieuw opgewonden maakte. Hij kuste me opnieuw, om me vervolgens aan te kijken. 'En, vind je het een leuke sport?' Fluisterde hij zachtjes. Hevig knikte ik. 'De allerbeste.' Ik knipoogde naar hem, waarna ik mijn lippen weer op die van hem drukte, en ik bleef gewoon zo liggen, maakte geen aanstalten om verder iets te doen, ik grijnsde even, ik ging Louis ook zo erg pesten als dat hij bij mij had gedaan.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 0:58 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    "De allerbesten." Harry knipoogde even en kuste me opnieuw. Hij maakte geen aanstalten me van mijn erectie af te helpen en ik kon niet goed plaatsen of hij dit nou deed om me net zo te pesten als ik bij hem had gedaan of dat hij het echt niet ging doen. Zou hij het hellemaal niet doen zou ik me hoogstwaarschijnlijk aftrekken boven zijn gezicht. Oké, nee, dat zou wel heel raar zijn. Al zag het er in gedachten best geil uit. Ik zoog opnieuw aan Harry zijn onderlip en beet er een keer in terwijl ik mijn onderlichaam weer tegen dat van hem aan schuurden. Even kreunde ik zachtjes waarna ik hem weer uitdagend zoenden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [And now Milou is coming :Y) (mag dat?)]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [En Louis niet aan zijn trekken laten komen, dat is gemeen. ;'c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik merkte dat Louis het steeds moeilijker begon te krijgen, ik grijnsde tegen zijn lippen aan. Zachtjes zoog hij aan mijn onderlip, en beet er zachtjes in, met zijn onderlichaam schuurde hij tegen die van mij aan, waarna hij een klein kreunt liet horen, ook bij mij verliet een kleine kreun mijn mond. Vervolgens drukte Louis zijn lippen weer tegen die van mij aan, om me uitdagend te zoenen, ik murmelde iets tegen zijn lippen aan, en zoende hem terug. Mijn handen liet ik over zijn schouderbladen, via zijn rug, richting zijn kont, waar ik een klein kneepje in gaf, naar zijn broek glijden. Waar ik zachtjes over zijn wel heel gespannen erectie wreef.
    [Het komt goed. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rider schreef:
    Fayre Matthews

    Ik luisterde naar wat Mary te zeggen had en knikte. We moesten echt iets verzinnen op dat licht. 'Wel, overdag hebben we daglicht, dus dat is geen probleem. We moeten gewoon de stoppenkast checken en anders zoveel mogelijk kaarsen zoeken. Dan kunnen we daarna bedenken, aan de hand van de hoeveelheid, hoe we het gaan doen. Op die manier kunnen we gelijk overleggen met de rest,' zei ik. Het had een voorstel moeten zijn, maar het klonk meer als een mededeling.


    Mary-Lia Liberty Carter
    Ik knikte naar haar antwoord. ''Lijkt me een goed plan. Zullen we gewoon even doorkijken naar de kamers en kijken wat de toestand ervan is? Ondertussen zoeken we ook naar de stoppenkast.'' zei ik. Eigenlijk wilde ik gewoon weten of het echt was , dat meisje in die spiegel. Ik kon het gewoon niet laten. Het leek net echt , alsof ze bang voor me was?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson
    Het was duidelijk dat Harry enkel aan het plagen was zijn handen over mijn rug naar mijn komt ging, daar zachtjes in kneep en toen zijn Han naar mijn gespannen broek liet afdwalen. Ik beet nu op mijn eigen lip om de opkomende kreun te smoren, maar het lukte me niet en hij glee over mijn lippen heen toen hij over mijn erectie wreef. "Hazza." Piepte ik iets ongeduldig waarna ik mijn tong over zijn lippen liet gaan. Wie was hier nou de pestkop.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Alsof niemand Louis en Harry bezig hoort? En Harry die schreeuwt, ja wow echt niet te horen .. haha xD]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    [Ik schrijf al verder, ik wacht niet graag xp]

    Maddison Masey Mash

    Ik laat Liam weer los, ik wou hem natuurlijk wel langer vasthouden, maar dat deed niet omdat ik dringend eten nodig heb! Mijn buik begint te knorren van de honger. "Ik heb honger .." mompel ik en kijk dan rond. "Waar is die keuken?!" Ik kijk naar Brie die nog steeds bij ons staat. "Brie, ga mee!" zeg ik en loop op haar af. Ik neem haar arm vast en trek haar mee naar een deur die op een kier staat. Waar gingen die Louis en Harry naartoe? Die andere deur toch? Ik duw de deur die op een kier staat verder open en zie een fornuis. "Ik moest niet ver zoeken." Ik loop de keuken verder in, terwijl ik Brie nog steeds meetrek. "Ieuw ..." Alles ziet er stoffig en vettig uit. Wie wil hier nu eten?


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    [Alsof niemand Louis en Harry bezig hoort? En Harry die schreeuwt, ja wow echt niet te horen .. haha xD]

    [Sttt maakt niet uit. Kom dan maar als Louis straks heel hard Harry zijn naam gild als hij is klaargekomen. Omdat ze zich afvraagt wat er ingodsnaam gebeurt in die kamer xD]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    (...)
    [Sttt maakt niet uit. Kom dan maar als Louis straks heel hard Harry zijn naam gild als hij is klaargekomen. Omdat ze zich afvraagt wat er ingodsnaam gebeurt in die kamer xD]


    [Haha omg, met welke smoes kom je dan?]


    16 - 09 - '17