• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

PS: One Direction bestaat hier niet

Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2

Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles

Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee

Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.

[ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]

16 - 09 - '17

Harry Styles.
    Ik schudde langzaam mijn hoofd, waardoor mijn krullen vrolijk op en neer gingen. Ik drukte mijn armen stevig tegen hem aan. 'Ssh, het is vast niets, wat zou het moeten zijn anders?' Langzaam bracht ik mijn hand iets naar boven, en wreef rustig door zijn haar heen. Maar diep van binnen voelde ik ook wel dat er hier iets niet klopte, en ergens maakte het me nog best wel bang.

stay safe because I like being alive at the same time as you

[Ja, mag ik jullie komen redden?]

16 - 09 - '17

[ ga maar superheldtje spelen hoor ;p]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

[Haha okay!]

Maddison Masey Mash

Aangezien niemand antwoordt op de vraag over de boodschappen, zucht ik en kijk eens rond. Ik hoorde net precies wat. "Hey Brie, ik ga even daar kijken." zeg ik en wijs naar een ruimte. Ik loop naar de ruimte waar ik naar wees en zie een deur, gingen Louis en Harry niet door deze deur? Ik neem de deurknop vast en probeer deze deur te openen, alleen zit hij op slot zo te voelen. "Harry? Louis? Wat doen jullie daar?" roep ik.

16 - 09 - '17

Harry Styles.
    Ik nestelde me nog wat dichter in Louis' warme armen, en een klein zuchtje verliet mijn mond. Totdat ik van buiten de deur een geluid hoorde, ik spitste mijn oren, maar keek niet richting de deur. 'Harry? Louis? Wat doen jullie daar?' Hoorde ik een stem van achter de deur roepen, een meisje, dat was een ding, maar ik had nog niet met iedereen kennis gemaakt. Ik wide knikken, maar besefte dat ze dat niet kon zien. 'Ja! We zijn hier, we zitten alleen een beetje opgesloten...' Dat laatste mompelde ik heel vaag, en vroeg me dan ook af of ze het gehoord zou hebben. 'Kom je ons redden?' Grinnikte ik.

Maddison Masey Mash

'Ja! We zijn hier, we zitten alleen een beetje opgesloten...' hoor ik meteen na mijn vraag. Ik trek nog eens aan de deur. 'Kom je ons redden?' hoor ik dezelfde stem dan grinnikend zeggen. "Ik wil wel, maar de deur is op slot, haal alsjeblieft geen grapjes met me uit." Ik vind het hier niet leuk en nu spelletjes gaan spelen om me bang te maken wil ik er echt niet bij hebben. Ik trek nog een paar keer aan de deurknop die nog steeds niet meewerkt.

16 - 09 - '17

Harry Styles.
    'Waarom zou ik een grapje maken? We verkleumen hier van de kou...' Ik rilde even, en wilde eigenlijk opstaan om naar de deur te lopen, maar de armen van Louis waren te warm om uit weg te gaan. Ik hoor dat er een paar keer aan de deur word gerukt, maar er inderdaad nog steeds geen beweging in zat. Dan lag het gelukkig niet aan Louis aan mij.

Louis William tomlinson
    als het goed was werden we zo gered, maar ik nam geen aanstalten om er zelf iets aan te gaan doen. Het was me eerder ook al niet gelukt en Harry zijn lichaam was heerlijk warm, al rilden hij zelf ook van de kou. ''Haal ons er nou gewoon uit!´´ jammerden ik terwijl ik mijn hoofd weer uit Harry zijn nek haalden. ´´de volgende keer doen we het ergens anders hoor.´´ fluisterden ik waarna ik mijn lippen weer zachtjes op die van hem drukten.

Harry Styles.
    Louis haalde zijn hoofd uit mijn nek weg, waardoor ik hem even aankeek en een pruillipje maakten. Hij was net zo lekker warm. 'De volgende keer doen we het ergens anders hoor.' Fluisterde Louis, waarna hij zijn lippen zachtjes tegen die van mij aan drukte. Ik glimlachte naar hem. 'Ja, op een warmere plek bijvoorbeeld... Met een deken.' Grinnikte ik.

[ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 20:23 ]

Louis William Tomlinson
    ´Ja, op een warmere plek bijvoorbeeld... Met een deken.' ik grinnikten even. ´En waar we niet opgesloten worden.´ ik drukten mijn lippen weer kort op die van Harry en speelden met zijn krullen. ´´Schiet nou op, het word er hier nou niet bepaald warmer op!´ riep ik naar de deur. ´naakt had ik het nog warmer, net.´ Mompelde ik en wreef met mijn neus tegen die van Harry.

Maddison Masey Mash

'Waarom zou ik een grapje maken? We verkleumen hier van de kou...' Ik denk even na. Is het zeker dat ik moet trekken aan de deur? Dan maar eens duwen. Ook niks. 'Haal ons er nou gewoon uit!´ hoor ik dan. Zuchtend knik ik, ok dit zien ze niet, maar ja ... "Ik probeer." Ik zet mijn voet tegen de muur en trek opnieuw aan de deur. Ik voel er nog geen beweging in. Ik krijg het er warm van. Ik probeer het slot eens, maar hij zit niet op slot. Ik geef een harde klap tegen de deur en trek dan nog eens en schrik als ik de deur ineens mee open trek, waardoor ik bijna val, maar me nog recht kan houden. Ik zie Harry en Louis knuffelen, ok dit lijkt vreemd ... "Jullie zijn vrij." zeg ik met een glimlach.

16 - 09 - '17

Harry Styles.
    'Dat ook... Of alleen op een plek waar we zelf de deur op slot kunnen doen,' ik wiebelde met mijn wenkbrauwen. Louis drukte zijn lippen tegen die van mij aan, en zijn vingers speelde rustig met mijn krullen. 'Naakt had ik het nog warmer, net.' Mompelde Louis, waarna ik zijn neus tegen die van mij aanvoelde. Ik glimlachte breed. 'Dat komt omdat onze lichamen gewoon nog net iets te ingespannen waren van de seks, ze moesten nog afkoelen...' Ik legde mijn hoofd op Louis borstkas, sloot mijn ogen, en zuchtte gelukzalig.
    Aan de andere kant van de deur horen we gemorrel, en uiteindelijk na een paar seconde vliegt de deur open, en valt er een meisje binnen. 'Jullie zijn vrij.' Glimlacht ze. Ik haal mijn hoofd van Louis' borst af, en draai mijn hoofd richting het meisje. Ik glimlach naar haar. 'Bedankt.'

Louis William Tomlinson
    de deur ging met een klap open en een meisje stond plots in de kamer, ik herkenden haar wel, maar moest toch toegeven dat ik haar naam alweer vergeten was. Die van iedereen eigenlijk, behalve die van Harry. ´Bedankt.´´ Zei Harry en ik zei hetzelfde waarna ik opstond en Harry omhoog trok. ´´En nu eten!´´ Riep ik, waarna mijn maag weer hard knorden. ´´Weet jij ondertussen al waar de keuken is?'' vroeg ik het meisje, terwijl ik mijn vingers in die van Harry verstrengelde.

Maddison Masey Mash

De jongens bedankten me beide. "Graag gedaan." zeg ik daarop. ´´En nu eten!´´ roep Louis volgens mij en vroeg daarna waar de keuken is. "Ja, dat weet ik, maar ik heb helaas slecht nieuws." Ik sla mijn armen over elkaar en zie hoe Louis zijn vingers met die van Harry verstrengeld, euh ok? Wat moet ik hiervan denken? Ik kijk weer naar de jongens hun gezichten. "Ik heb namelijk ook honger en wou de keuken zoeken, maar daar ligt niks, tenzij je graag rotte dingen wil eten?" Ik kijk toch weer even naar hun handen. Ik wil hen graag vragen wat de bedoeling is, al is dit wel duidelijk, maar toch ..

16 - 09 - '17

[Ik maak alvast een nieuw topic aan, deze gaat bijna vol zijn denk ik]

Topic 2

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

[ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 21:10 ]

16 - 09 - '17