• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    [Leeeeyuuuuuuumm?]


    16 - 09 - '17

    [Ik schrijf al verder, ik wacht niet graag xp]

    Maddison Masey Mash

    Ik laat Liam weer los, ik wou hem natuurlijk wel langer vasthouden, maar dat deed niet omdat ik dringend eten nodig heb! Mijn buik begint te knorren van de honger. "Ik heb honger .." mompel ik en kijk dan rond. "Waar is die keuken?!" Ik kijk naar Brie die nog steeds bij ons staat. "Brie, ga mee!" zeg ik en loop op haar af. Ik neem haar arm vast en trek haar mee naar een deur die op een kier staat. Waar gingen die Louis en Harry naartoe? Die andere deur toch? Ik duw de deur die op een kier staat verder open en zie een fornuis. "Ik moest niet ver zoeken." Ik loop de keuken verder in, terwijl ik Brie nog steeds meetrek. "Ieuw ..." Alles ziet er stoffig en vettig uit. Wie wil hier nu eten?


    16 - 09 - '17

    Lamebrain schreef:
    Louis William Tomlinson.
    Op het moment dat Harry zijn koude vingers rondjes om mijn tepels maakte sidderde ik zachtjes ik draaide ons om zodat Harry nu tegen de Piano aanstond. Ik haalde een van mijn handen onder zijn shirt vandaan op de klep van de vleugel dicht te klappen en daarna tilde ik Harry ik op zodathij op de Vleugel zou zitten. Zachtjes duwde ik hem naar achter zodat hij nu lag en stapte ik op de pianokruk om zo ook op de Vlaugel terecht te komen. "en heb je al enig idee welke sport dit is?" grijnsde ik, terwijl ik mijn linker been over hem heen zwaaide, zodat ik op zijn onderbuik kon gaan zitten. En met mijn handen trippelde ik weer over zijn buik heen en keek de jongen onder me grijnzend aan.


    Harry Styles.
    Louis draaide ons om, waardoor ik nu tegen de piano aanstond. Hij haalde een van zijn handen onder mijn shirt vandaan en achter mij hoorde ik iets dicht vallen, vervolgens tilde hij me op, waar een klein gilletje mijn mond verliet, en ik op de vleugel van de piano belandde. Zachtjes duwde Louis me naar achter, zodat ik op de vleugel lag. 'En heb je al enig idee wele sport dit is?' Grijnsde hijm terwijl hij zijn linkerbeen over me heen zwaaide en vervolgens op mijn onderbuik kwam zitten. Ik knikte langzaam. 'Ik begin wel een vermoeden te krijgen, ja...' Zijn handen kriebelden over mijn buik heen, en aan de kraag van zijn shirt trok ik hem naar me toe, om vol lust mijn lippen tegen die van hem aan te drukken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    "Ik begin wel een vermoeden te krijgen, ja..." Ik had niet eens tijd om wat terug te zeggen want Harry greep mijn kraag vast om me vervolgens naar zich toe te trekken en zijn lippen vol lust op die van mij te drukken. Fel zoende ik hem terug en even was er niets meer over van het onschuldigen kussen van net. Onze tongen waren verwikkeld en mijn handen vonden weer een weg onder zijn shirt. Elke plekje van zijn blote bovenlijf verkende mijn vingertoppen terwijl ik langzaam met mijn onderlichaam begon te schuiven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Vol lust zoende Louis me terug, en zijn handen vonden zijn weg weer terug onder mijn t-shirt, zijn handen sloegen geen plekje over. Heel langzaam begon hij met zijn onderlichaam tegen die van mij aan te rijden, een kleine kreun verliet mijn lippen. Met mijn handen trok ik in een ruk het t-shirt over zijn hoofd heen, en langzaam streelde ik over zijn borstkas heen. Ik stopte heel even onze zoen, en nu al hijgend keek ik hem aan. 'Op het eerste gezicht zie jij er heel onschuldig uit... Maar volgens mij ben je dat totaal niet.' Uitdagend knipoogde ik even naar hem.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Mijn shirt ging als eerste uit gevolgd door die van Harry. Ik maakte heel zacht een protesterend geluidje toen Harry onze kus verbrak. "Op het eerste gezicht zie jij er heel onschuldig uit... Maar volgens mij ben je dat totaal niet." Zei Harry uitdagend gevolgd door een knipoog. "Ik ben de onschuld zelf." Grinnikte ik terwijl ik wat recht ging zetten en wat naar achter schoof. Langzaam begon ik kusjes is Harry zijn nek te planten, naar zijn schouderblad, naar zijn tepels, naar zijn navel en voor zijn broek rand hiel ik op. Ik kroop weer omhoog en terwijl ik uitdagen met mijn gezicht boven dat van Harry hing maakte ik met mijn rechter hand behendig zijn riem los.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ook Louis trok in een ruk mijn shirt uit. 'Ik ben de onschuld zelf.' Grinnikte hij. 'Yeah, right,' met opgetrokken wenkbrauwen keek ik hem aan. Veel tijd om erover na te denken had ik niet, Louis ging wat verder naar achter zitten, waardoor hij bijna, echt bijna, op mijn opkomende erectie zat, een gefrustreerde kreun verliet mijn mond. Langzaam begon hij kusjes in mijn nek te plaatsen, op mijn schouderblad, mijn tepels, navels en net voor mijn broekrand stopte hij ermee. 'Pestkop,' mompelde ik schor. Hij kroop weer omhoog, waarna hij me uitdagend aankeek, terwijl hij met zijn rechterhand aan mijn riem begon te prutsen. Ik slikte hoorbaar en keek hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Woooh, het gaat hier stuiven! Haha]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    "Pestkop." Harry slikte hoorbaar en uitdagend keek ik de jongen net krullen aan. "Weet je zeker dat ik een pestkop ben?" Fluisterde ik zachtjes terwijl nu ook zijn knoop los ging. "Want als ik een pestkop ben zou ik dit doen. Ik liet mijn hand op de opkomende bobbel in Harry zijn broek liggen en zachtjes begon ik mijn hand te bewegen. "En dan opeens stoppen." Ik haalde mijn hand weer weg en plaatsten hem naast Harry zijn hoofd zodat ik er op kon steunen. "Maar ik ben natuurlijk hellemaal geen pestkop." Ik begon zachtjes aan Harry zijn onderlip te zuigen terwijl ik mijn opkomende erectie tegen die van de jongen onder mij een scheurden. Ik hield van het onderdanige gedrang wat Harry nu vertoonden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik kreunde luid waarneer hij met zijn hand over mijn opkomende erectie streelde, dat zou nog wat worden straks. Ik schudde mijn hoofd langzaam. 'Oke, ik neem mijn woorden terug...' Ik had gewoon veel liever dat hij het in een keer deed, dan al deze gemene kleine stapjes. Zachtjes zoog hij aan mijn onderlip, en schuurde met zijn opkomende erectie tegen die van mij aan, weer verliet een kreun mijn mond, maar veel kon ik niet doen, aangezien ik onder hem lag, en ons omdraaien leek me niet zo'n slim plan, dan zouden we allebei van de piano afvallen, dus bleef ik maar braaf liggen en wachtte af totdat Louis van plan was iets te gaan doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Mijn ademhaling was ondertussen versnelt en ik werd moe van mijn eigen spelletjes ik schoof tussen Harry zijn benen en trok de openstaande broek met een ruk naar beneden. En toen ik de bobbel in zijn boxer zag besloot ik zo lief te zijn hem daar ook maar van te verlossen. Even was ik stil toen ik de erectie in levende lijven zag en ging die van mij in de laatste stand. Mijn handen liet ik langs zijn zij glijden terwijl ik zijn benen optrok en hem iets naar me toe trok zodat zijn kont ik mijn knieën lagen en zijn heupen dus omhoog stonden. Mijn ogen hield ik strak op Harry zijn gezicht gericht terwijl ik langzaam kusjes begon te geven bij zijn sexlijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis schoof tussen mijn benen in, en trok mijn broek in een ruk omlaag. Met ingehouden adem volgde ik al zijn bewegingen. Hij trok ook mijn boxer naar beneden, waarna mijn erectie fier overeind stond, een opgeluchte zucht verliet mijn mond. En heel even voelde het alsof ik hier als een gevangen zat, aangezien ik gewoon totaal geen handelingen bij Louis kon doen, en dat frustreerde me nogal. Louis liet zijn handen langs mij zij glijden, terwijl hij mijn benen optrok, en ik bekant bij hem op schoot lag. Zijn ogen voelde ik op mijn gezicht gericht maar ik had de kracht er niet voor om hem aan te kijken aangezien zijn lippen bij mijn sekslijn me erg afleidde. Een paar gefrustreerde kreunen verlieten mijn lippen, voordat ik over mijn lippen likte, en toch met mijn ogen die van Louis zocht.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson

    Toen Harry zijn ogen in die van mijn pinden wist ik het zeker. Ik ging dit doen. Niet dat ik er op dit moment ook maar een keer aan getwijfeld had, maar hiervoor had ik iedereen uitgelachen die had beweerd dat ik op een dag met een jongen die ik nog geen uur kenden, naakt, boven op een piano zou liggen. En het nog eens geweldig zou vind ook. Mijn handen gleden over Harry zijn lichaam en mijn vingers streelde zijn tepels terwijl mijn ogen nog steeds in die van hem waren gepind en ik zachtjes zijn eikel kusten. Ik wist dat het gemeen was, maar ik moest hier toch ook plezier aan hebben.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis bleef mij strak aankijken, zachtjes slikte ik. Het leek wel alsof ik zijn handen over heel mijn lichaam voelde, met zijn streelde hij mijn tepels, en zachtjes drukte hij zijn lippen op mijn eikel. 'Hmm,' een klein kreuntje verliet mijn mond, de adem werd me voor een paar seconde even benomen, maar mijn ogen bleven in die van Louis gehaakt, ik wist dat hij dit deed om me te pesten. Langzaam balde ik mijn handen tot vuisten, zo frustrerend dat ik er helemaal niets aan kon doen, en volgens mij wist Louis dit, en vond hij het nog leuk ook.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    De gebalderd vuisten van Harry zijden genoeg en ik besloot hem een plezier te doen. Ik sloot mijn mond over zijn erectie en draaide enkele keren met mijn tong rond zijn eikel voordat ik aan het echte werk begon. Mijn ogen inspecteerde ondertussen elke detail op Harry zijn gezicht. Terwijl ik mijn mijn linker hand nog steeds met zijn tepel speelde kroop mijn andere hand omhoog naar zijn lippen en streelde deze zachtjes terwijl ik het tempo wat opvoerden. Ik wilden hem horen kreunen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''