• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Mary-Lia Liberty Carter
    Aubrey en dinges... Maddie kwamen schreeuwend de trap afrennen. Ik rolde met mijn ogen , kom op zo eng kan het toch ook weer niet zijn? Toen een ander meisje voorstelde om het huis te verkennen met mensen die niet bang zijn , stemde ik in. "Ik wil wel." Grinnikte ik bij het gezicht van Maddie en Aubrey.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (hoe ziet Mary eruit en zo? Je hebt de rol namelijk niet afgemaakt en anders kan ik de gedachtes van mijn personage niet echt beschrijven :') )


    Happy Birthday my Potter!

    (Hup , moet ik nog doen -_- maar ik ga Dakota Fanning gebruiken (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Fayre Matthews

    Ik keek de groep afwachtend rond, tot een meisje zei dat ze ook wel wilde. Mijn hoofd ging even schuin. Ze had net als ik blonde haren en leek niet bang te zijn. Ik knikte dus dat ik het goed vond en begon de kastjes te doorzoeken voor lucifers, aangezien licht wel handig was. Bovendien konden we dan gelijk overal kaarsen aansteken, als het licht het niet zou doen.
    Toen ik een pakje lucifers en een aantal kaarsen had gevonden, stak ik er eentje aan en liep richting de trap. 'Kom je?' vroeg ik nog even voor de zekerheid.


    Happy Birthday my Potter!

    Mary-Lia Liberty Carter
    Ik knikte en nam een kaars van haar over en stak die vervolgens ook aan. Voorzichtig liep ik de trap op tot ikzelf boven was. Het was degelijk vies en rottig. Bleh. Gelukkig had ik geen hakken bij me of iets dergelijks. Ik raakte de trapleuning niet aan , het was al vies genoeg als je erop liep. Maar ik ken geen angst.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Mary is toch de moordenaar? Dan zal de geest van dat meisje wel boos op haar zijn :') Zullen we daar anders wat mee doen?)

    Fayre Matthews

    Ik wilde protesteren, toen ze nog een kaars aanstak. We wisten immers niet hoe lang we hier precies zaten en of er wel genoeg kaarsen zouden zijn, maar ze had hem al aangestoken en ik had geen zin in ruzie op de eerste dag. Straks moest ik wel vijf weken met haar doorbrengen.
    Ik schopte zachtjes tegen de trapleuning, die van ellende een hard krakend geluid liet horen. Stof dwarrelde van het hout op de grond en ik grinnikte er zachtjes om. 'Volgens mij kunnen we de rest van onze dagen hier wel schoonmaken,' zei ik, terwijl ik haar naar boven volgde. 'Hoe heette je ook alweer?'


    Happy Birthday my Potter!

    Louis William Tomlinson
    Ik wipte iets op hoog van schik toen Harry in mijn kont kneep. "Jij durft." Grijnsde ik toen hij ook nog op mijn vinger beet. Mijn vrije hand legde ik op zijn heup en trok hem de laatste vrije centimeters naar me toe zodat hij nu hellemaal tegen me aanstond. Ik haalde mijn vinger van zijn lippen en bleef hem aanstaren. Ik kende deze jongen nog geen tien minuten en wilde het nu al zo graag zoenen. En dat was dus ook precies wat ik ging doen. Vlinderzachte drukte ik mijn lippen even op die van Harry. Heel kort en heel zacht. Maar ik deed het wel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    'Jij durft,' grijnsde Louis. Ik knikte langzaam. 'Moet kunnen, toch?' Zijn andere hand plaatste hij op mijn heup en overbrugde de laatste centimeters zodat ik nu helemaal tegen hem aanstond. Hij haalde zijn vinger van mijn lippen af, en mijn ademhaling versnelde, ik wist precies wat er ging gebeuren, en het deerde me totaal niet. Ik kende deze jongen net, maar hij had nu al zo'n grote aantrekkingskracht op me. Heel zacht drukte Louis zijn lippen op die van mij, zo zacht dat ik het amper merkte, met mijn vingers raakte ik even mijn lippen aan waarna Louis zich weer terug getrokken had. Ik schudde zachte mijn hoofd. Hier was ik het niet mee eens. Zachtjes duwde ik Louis tegen de piano aan, en drukte mezelf tegen hem aan. Heel rustig duwde ik mijn lippen weer op die van hem, dit keer hopelijk voor een langere zoen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mary-Lia Liberty Carter
    Ik knikte dat ze zei dat we moesten schoonmaken. "Ik ben Mary trouwens. Jij?" Glimlachte ik.
    (Sorry ik weet , kort. Maar moet nu weg!)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Fayre Matthews

    'Ik ben Mary trouwens. Jij?' zei ze glimlachend en ik grinnikte zachtjes. Nu hadden we al een Curly en een Bloody Mary. Als het zo doorging, had ik straks nog negen bijnamen te onthouden. Ach, dan had ik in ieder geval iets te doen.
    'Fayre, maar meestal wordt dat afgekort tot Fay,' zei ik, terwijl ik richting de eerste duur liep. Hij stond op een kier en dus duwde ik hem zachtjes open met mijn voet. Het leek wel alsof echt alles in dit huis kraakte. De vloer, de deuren, de trap... Het moest hoognodig opgeknapt worden.


    Happy Birthday my Potter!

    Mary-Lia Liberty Carter
    "Leuke naam." Glimlachte ik. Fay duwde een deur open. Een viezige kamer kwam tevoorschijn. "Gadver." Mompelde ik. "Alles moet worden opgeknapt , in deze omstandigheden." Concludeerde ik. Ik keek afkeurend naar de kamer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Fayre Matthews

    Ik knikte even op het feit dat ze mijn naam leuk noemde en liep de kamer in. Ook deze was inderdaad niet bepaald schoon en ik kon opzich Mary's 'Gatver' wel begrijpen.
    'Alles moet worden opgeknapt , in deze omstandigheden,' concludeerde Mary, terwijl ze afkeurend de kamer inkeek. Ik zocht met mijn kaars het lichtknopje en probeerde het licht aan te doen. Het werkte voor een enkele seconde, maar ging vervolgens met een harde knal weer uit.
    'Oké, tot zover het werkende licht.'


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik
    Nahijgend stond ik voor het huis waar ik al een hele tijd geleden had moeten zijn. Mijn auto wou op het laaste moment niet meer meewerken.
    Als ik op het deurbel wil drukken hoor ik een gegil en voetstappen op het trap. Great, er zit ook nog hysterische mensen ertussen. mijn opa was net doodgegaan en mijn moeder kon geen stress meer bij dus besloot ze me in een huis te dumpen met 9 andere onbekende mensen. Ze kent me wel beter dan dat. Hoe kan ik, Zayn iets met een moord te maken hebben?

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 17:31 ]


    -

    Louis William Tomlinson
    Toen Harry even zijn hoofd schudden sloeg toch wel even de paniek toe. Maar toen hij me zachtjes tegen de piano duwde en zichzelf tegen me aan drukte slaakte ik toch wel een opgelucht piepje. Dit keer was Harry degene die zijn lippen zachtjes op die van mij drukten. Ik ging iets op mijn tenen staan zodat ik mezelf op de piano kon zetten zonder mijn lippen van die van Harry af te halen en toen ik zat sloeg ik mijn benen rond zijn midden en greep ik met mijn recht hand de zoom van Harry zijn shirt vast om hem weer iets dichter te trekken. Ik lid mijn lippen langzaam over die van Harry bewegen en beet daarna zachtjes op zijn onderlip.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rider schreef:
    Fayre Matthews

    Ik knikte even op het feit dat ze mijn naam leuk noemde en liep de kamer in. Ook deze was inderdaad niet bepaald schoon en ik kon opzich Mary's 'Gatver' wel begrijpen.
    'Alles moet worden opgeknapt , in deze omstandigheden,' concludeerde Mary, terwijl ze afkeurend de kamer inkeek. Ik zocht met mijn kaars het lichtknopje en probeerde het licht aan te doen. Het werkte voor een enkele seconde, maar ging vervolgens met een harde knal weer uit.
    'Oké, tot zover het werkende licht.'


    Mary-Lia Liberty Carter
    Ik keek even schuin naar Fay en zuchtte. ''Nou , daar ging het licht.'' mompelde ik. Ik liep voorzichtig de kamer in , met de angst dat het in ging storten en ik naar beneden viel. Eventjes haalde ik opgelucht adem toen ik in het midden van de kamer was , ik kon goed zien dat het echt gewoon goor was. Raar genoeg hoorde ik een hoge gil. ''Heb je dat gehoord?!'' riep ik , bijna paniekerig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.