• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

PS: One Direction bestaat hier niet

Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 2

Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles

Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee

Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.

[ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]

16 - 09 - '17

Aubrey Lynn Wiltshere

"By the way Brie, heel veel mensen drinken wijn die al jaren oud is, blijkbaar is hij dan het beste, maar wathever ..." Ik grinnikte zachtjes. "Dat kan dan wel zo zijn, maar ik neem niet het risico mezelf te vergiftigen." ik grinnikte terwijl ik knikte als een teken dat ik bleef wachten. Ik beet even op min onderlip een ekek omhoog naar de duisternis die zich boven aan de trap bevond. Iets dat me deed huiveren. Maddie haakte haar arm door de mijne waarna ze me meetrok richting de trap, langzaam knikte ik waarna ik even slikten. "Ja." voorzichtig zette ik mijn voet op de eerste trede die al luidruchtig kraakten, waarna ik ook de andere erop zette en zuchtte toen deze niet door zakten.

The expert in anything, was once a beginner.

Maddison Masey Mash

Ik kijk naar Brie die rustig een stapje de trap op doet die heel hard kraakt. Zonder enige twijfel trek ik haar sneller mee en loop de krakende trap op zoals ik een andere trap zou oplopen. Het is niet omdat het hier vies en eng is en alles kraakt dat er hier ook iets angstaanjagend zit. Op een gegeven moment laat ik midden op de trap Brie haar arm los en loop zelf verder de trap op tot boven. Als ik er ben schijn ik even naar beneden naar Brie op de trap en schijn dan de gang door van links naar rechts waar niks bijzonders te zien is dan alleen een paar deuren die dicht zijn. Opeens springt mijn zaklamp uit die ik niet meer aankrijg. Met een zucht leg ik mijn hand tegen de muur en voel of ik een lichtknop kan vinden. Meteen verlaat een harde gil mijn mond als ik iets harigs voel aan mijn wijsvinger en middelvinger. Ik trok mijn hand meteen terug en spring achteruit. Ik begin als een gek op mijn zaklamp te slaan, in de hoop dat deze weer aan gaat.

16 - 09 - '17

Aubrey Lynn Wiltshere

Dat hele gebeure van het sneller de trap op lopen vond ik maar niets. een engstaanjagend gevoel bekroop mijn lichaam waarna ik even achterom keek, maar er niets te zien was, terwijl ik daadwerkelijk dacht dat er iemand achter me stond. Maar dat heb ik wel eens vaker als ik iets hel engs vind. "M-madie." zeg ik zachtjes terwijl ik de leuning omhoog volg naar boven en met een flits het licht van haar zaklamp uit valt. Fijn, heel fijn. Ik zucht zachtjes en raap mijn moed bij elkaar waarna ik met grote passen door naar boven loop. Ook een harde gil verliet mijn mond toen ik haar hoorden gillen. "What the fuck! Maddie, kunnen we niet terug gaan! Alsjeblieft." Ik smeekde haar bijna om terug te keren naar beneden, waar wél licht was.

Maddison Masey Mash

Ik stond nog steeds haastig te slaan op mijn zaklamp. "What the fuck! Maddie, kunnen we niet terug gaan! Alsjeblieft." Dit laat ik me geen twee keer zeggen! Ik laat mijn zaklamp vallen, grijp Brie haar hand vast en ren die trap af met haar. Onderaan de trap pak ik bang haar schouders vast. "Ik ... ik ... ik voelde iets ... haar ... ik voelde haar!" stamel ik snel. Ik laat haar weer los en ren de woonkamer in. Ik ren op de eerste beste jongen af, wat Liam is en wring me in zijn armen. "Er is iets boven!" roep ik bang.

16 - 09 - '17

Aubrey Lynn Wiltshere

Ik kijk Maddie verbaasd aan als ze me zowat door elkaar schud. "Ik ... ik ... ik voelde iets ... haar ... ik voelde haar!" kirde ze. Haar? What the fuck? Haar? Ik trok een wenkbrauw op. "Wat het niet gewoon een harige spin...ofzo?" ik wierp nog even een blik naar boven waarna ik Maddie weer aan wou kijken, maar nog net kon zien hoe ze de woonkamer in renden, ik volgden haar rustig waarna ik even tegen de deur post aanleunden en grinnikte. Ik was er nu onderhand al wel achtergekomen dat Maddie gek was op de jongens die hier vebleven.

Lamebrain schreef:
    Louis William Tomlinson
    'En dat zullen we nog wel eens zien, kom je nog?' vroeg Harry en dat liet ik me geen twee keer zeggen. ik haakte mijn arm in de zijne en trok hem me naar de eerste de beste deur die ik openduwde en naar binnenliep. We kwamen uit in een open ruimte met middenin enkel een vleugel en een kruk. ''Kun je piano spelen?'' vroeg ik de krullenbol en liep naar de Vleugel om de stoffige klep op te tillen. Omdat de toetsen al die tijd bedenkt waren geweest waren ze nog mooi glanzend alleen gaven ze wel een vals geluid toen ik er met mijn vingers overheen gleed. ''Oke laat maar.'' Zei ik meteen en deed de klep weer dicht en draaide me om naar Harry en liet mijn ogen even over zijn lichaam glijden.

Harry Styles.
    Louis haakte zijn arm in de mijne, en trok de eerste de beste deur open. Het was een vrij lege kamer, met alleen maar een piano en een stoeltje. 'Kun je piano spelen?' Vroeg Louis, terwijl hij richting de piano liep. Ik schudde mijn hoofd. 'Maar ik wil het best leren van jou, hoor,' grijnzend volgde ik al zijn bewegingen. Louis was bezig met de piano en een paar seconde later hoorde ik hem. 'Oke laat maar.' Mompelen. 'Is er iets mis?' Ik keek even Naar Louis' gezicht, om vervolgens mijn ogen over de rest van zijn lichaam te laten glijden, ik beet op mijn lip, hij was zeker geen verkeerde jongen, en god, wat had hij een lekker kontje. Oke, Harry, stop, dit gaat te ver. Ik grinnikte even, schudde mijn hoofd heen en weer, waarna ik glimlachend Louis terug aankeek.

stay safe because I like being alive at the same time as you

[Ik geef Harry meer dan 100% gelijk dat Louis een lekker kontje heeft, haha]

16 - 09 - '17

xSunshineee schreef:
    [Ik geef Harry meer dan 100% gelijk dat Louis een lekker kontje heeft, haha]

[Ooit wil ik daar een keiharde klap op geven. ;3]

NOI schreef:
    (...)

[Ooit wil ik daar een keiharde klap op geven. ;3]

[Ik zou er niet alleen een klap op geven, maar ook eens in knijpen en erover wrijven, haha]

16 - 09 - '17

xSunshineee schreef:
    (...)

[Ik zou er niet alleen een klap op geven, maar ook eens in knijpen en erover wrijven, haha]

[Ja, dat wil ik ook wel, lol. En dan kijken of Harry Eleanor jaloers word. :3]

NOI schreef:
    (...)

[Ja, dat wil ik ook wel, lol. En dan kijken of Harry Eleanor jaloers word. :3]

[Pech voor der!]

16 - 09 - '17

xSunshineee schreef:
    (...)

[Pech voor der!]

[Inderdaad, haha.]

Lpuis William Tomlinson
    "Is er iets mis?" Vroeg hij maar ik schudden mijn hoofd. "Hij is gewoon niet gestemd." Dat was de reden van het kabaal wat er uit kwam. Harry beet even op zijn lip waarna hij snel zijn hoofd schudden en me glimlachend aankeek. "Wat grijns jij nou weer." Zei ik uitdagend terwijl ik nogalant tegen de piano aanleunden en hem uitdagend met opgetrokken wenkbrauwen aankeek. Ik kon er niets aan doen maar die jongen liet me zo gedragen.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Harry Styles.
    Louis schudde zijn hoofd. 'Hij is gewoon niet gestemd.' Ik knikte langzaam 'Oke? Is dat erg, dan?' Ik had totaal nul komma nul procent verstand van piano's. 'Wat grijns jij nou weer?' Zei Louis uitdagend, waarna hij tegen de piano aanleunde en me met opgetrokken wenkbrauwen aankeek. Ik beet op mijn lip. 'Gewoon...' Ik zette een paar passen in zijn richting en precies voor hem stopte ik. 'Dat je sexy bent.'

[Wooooooh wacht! Maddie wil jullie joinen, een triotje Ö HAHA]

[ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 23:11 ]

16 - 09 - '17