• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 17:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Er onstaat een laagje kippenvel op mijn huid en ik kus hem dankbaar en vol liefde even op de mond. 'Dank je.' prevel ik tegen zijn lippen aan. Ik glimlach en besluit nog even te wachten met de cadeautjes voor de kinderen. Ik huppel naar de keuken en pak de borden met toastjes om ze in de living op het salontafeltje te zetten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik knik en sta voorzichtig recht. Ik doe mijn masker weer aan en verstrengel onze vingers weer. 'En oke maar niet te lang he.' pruil ik lichtjes en loop weer met haar naar het grote gebouw, de vijver achter ons latend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Dankje' Andwoorde ze glimlachend en nam een slok van uit het glas dat ik haar gaf. 'Wel.. Leuk' Andwoorde ik, ik zei niet vaak of iets leuk was maar waarschijnlijk maakte zij het wel leuker.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Moet eeeten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik keek haar glimlachend na en draaide me toen naar de kindjes.
    Mayra was ondertussen in slaap gevallen, maar Tyler keek me met grote ogen aan. Ik nam grinnikend zijn handje beet en die sloot zich automatisch om mijn duim.
    "Nog even geduld, jouw cadeautje komt zo, wanneer je zus wakker is." zei ik glimlachend en keek toen op naar Alexi, die net opnieuw binnen kwam lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik laat me terug in de zetel vallen en pak mijn glas weer, die ik nog eens gevuld had. Ik drink er weer van en leun iets tegen hem aan. Ik neurie zachtjes lachend We wish you a merry christmas en kijk naar zijn perfecte gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grinnikte en maakte mijn vinger voorzichtig los om mijn glas ook terug te nemen en even wat te drinken. Toen keek ik naar de toastjes.
    "Hmm, ziet er lekker uit, dat kunnen we beter niet laten liggen." grijnsde ik en nam er voorzichtig eentje.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ja 3/4 zijn voor jouw.' grinnik ik en pak er zelf ook eentje. Ik voel me iets ongemakkelijk zo nu de kinderen erbij zitten en ik niet echt gekleed ben als een goede moeder op dit moment.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik knik en sta voorzichtig recht. Ik doe mijn masker weer aan en verstrengel onze vingers weer. 'En oke maar niet te lang he.' pruil ik lichtjes en loop weer met haar naar het grote gebouw, de vijver achter ons latend.


    Leslie Day
    Jake staat recht en doet zijn masker weer voor. Ik grinnik zachtjes. 'Dat masker staat je goed, mysterieus, maar zonder masker ben je nóg knapper.' Hij pruilt lichtjes en zegt niet te lang en ik knik. 'Zal niet gebeuren,' zeg ik dan en haal weer een hand door mijn haar. 'Zijn date zal hem namelijk heus wel snel genoeg weer terug willen,' zeg ik luchtig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Hm ik zal zijn date dan even stelen, dan is het eerlijk.' zeg ik en trek haar terug de dansvloer op. Ik dans weer en glimlach naar hem. 'Kom dans met me.' zeg ik vrolijk tegen haar en blijf haar aankijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Dankje' Andwoorde ze glimlachend en nam een slok van uit het glas dat ik haar gaf. 'Wel.. Leuk' Andwoorde ik, ik zei niet vaak of iets leuk was maar waarschijnlijk maakte zij het wel leuker.


    Hayden Fitch
    Even aarzel ik, misschien vindt hij het wel helemaal niet leuk.. Maar gelukkig antwoordt hij dat het wel leuk vindt. 'Gelukkig maar,' antwoord ik opgelucht. Ik neem weer een slokje. 'Ik vind het ook leuk. Anders had ik helemaal lonely geweest.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik glimlach. 'Ja is goed, doe maar dan,' zeg ik met een knipoog. Zo, ook dat onderwerp weer afgesproken. Ik mag niet egoïstisch zijn. Dus zal dadelijk gewoon met nick dansen zonder dat er iets aan de hand is. Ik dans met Jake, het is zo'n nummer met een geweldige beat en ik dans gewaagd, maar dat maakt me niets uit. Ik houd me nog in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik grijns als ze iets gewaagder danst en leg mijn handen op haar heupen zodat ze iets dichter tegen me aandanst. Het lijkt hier wel een dancing, zelfde muziek, zelfde lichten, zelfde ambiance, enige verschil: maskers en de kleren.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Dat zou jammer zijn geweest' Andwoord ik neem een slok uit mijn glas waarna ik opmerkte dat Jake en Leslie weer terug waren gekeerd, niet doordat ik het zag maar doordat ik het voelde, er kwamen twee mensen weer terug vanuit het bos, en het waren geen mensen.. Ra ra wat zijn het.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Ja 3/4 zijn voor jouw.' grinnik ik en pak er zelf ook eentje. Ik voel me iets ongemakkelijk zo nu de kinderen erbij zitten en ik niet echt gekleed ben als een goede moeder op dit moment.

    Axton
    Ik grinnikte.
    "Mijn maag is ook geen bodemloos vat hoor." grijnsde ik. "Maar ik doe mijn best.


    “To live will be an awfully big adventure.”