• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 17:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Heeft Alexi haar andere cadeautje al gehad? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [welke?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Dat kerstbabydoll >_<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [heeft ze aan James xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik heb niet meer bij gelezen :Y) had ze die ook al toen Jake en Les er waren aan...?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Leslie Day
    We lopen door het bos en ondanks dat ik veel van Vans heb verwacht wordt het toch overtroffen. Het is een soort kasteel en zie er mooi uit. Jake legt zijn arm om mijn middel en ik kijk naar hem vanachter mijn masker. 'Ik hoop dat het een mooie avond wordt,' zeg ik glimlachend tegen hem en loop mee naar binnen. Er zijn al wel wat mensen dus we zijn in ieder geval niet de eerste. Dit keer zal het feest een betere afloop hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [nee ze heeft het erachter aan gedaan...]

    Jake S.
    Ik neem haar voorzichtig mee naar de dansvloer en begin grinnikend te dansen als er een leuke beat is. Niet enkel slownummers dus vanavond. Oke dat is prima. Ik glimlach naar haar.

    [Mijn neefje zat daarnet de heletijd op mijn schouders en deed of hij een vliegtuig was en nu doe mijn rug pijn *zucht*]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake neemt me gelijk mee naar de dansvloer. Ik vind het wel spannend dat je iemand niet echt goed kan herkennen. Alleen aan stem en aan de ogen. Voor de rest is het vooral raden. Ik kijk om me heen, misschien zie ik Ashley. Ik heb tegen Jake gezegd dat ik hem vanavond aan iemand ging voorstellen. Dan richt ik mijn aandacht weer op Jake en dans verder.

    [Aw arme jij :\]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Hayden Fitch
    Nick doet de deur voor me open en ik glimlach naar hem. Mijn hart maakt een sprongetje als hij me kort kust en ik word al helemaal warm van binnen als hij mijn hand vast pakt. Ik ben verliefd op een hele leuke lieve jongen. 'Welke kant lopen we op?' Vraag ik met een glimlach. 'Ik had gelezen dat het op een locatie in het bos was ofzo?' En ik kijk naar Nick.


    Nick
    Mijn mond vormde een 'O' Die al snel verdween 'Via de deur bij de kantine' andwoord ik vervolgens, en loop eerst met haar naar de kantine en vervolgens naar buiten, over het plein naar het bos.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ashley
    Ik lach door iets wat Demian heeft gezegd en glimlach als hij zegt dat ik er mooi uitziet. 'Dank je.' fluister ik zachtjes en drink nog wat van de punch. Ik zie links van me Leslie met Jake dansen en zwaai even kort voor ik me naar Demian draai. 'Is het weer zo'n plan van jouw of zo?' zegt hij zachtjes en ik schud mijn hoofd. 'Ik ga het los laten.' zeg ik met een lichte schouderophaal en hij glimlacht breed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Ik zie heel even dat hij dus gewoon de verkeerde kant op was gelopen, maar dat hij zich dan wel heel snel hersteld. Nick neemt me mee door de kantine die nu erg leeg is, allen zijn naar het feest denk ik. We komen buiten en ik krijg het koud. Misschien had ik een vestje ofzo moeten meenemen. Ik zie dat we richting het bos lopen. Ik voel me gelukkig. Ik loop in een jurkje hand in hand richting een feest met een super leuke jongen. Wat wil ik nog meer?

    Leslie Day
    Ik zie dan ineens iemand naar me zwaaien. Ik kijk goed naar wie het is. Ken ik diegene? Maar dan herken ik de jurk. Ik glimlach en zwaai terug. Het is Ashley. Ik pak Jake's hand. 'Ik ga je nu aan iemand voorstellen oke?' Zeg ik met een glimlach en trek hem mee in de richting van Ashley. Ik glimlach als ik bij ze ben. 'Jake, ik wil je aan iemand voorstellen,' zeg ik glimlachend en gebaar naar Ashley. Ik vraag me af of hij haar herkent. Aangezien haar haarkleur anders is, en ze een masker op heeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Plots pakt ze mijn hand en zegt dat ze me aan iemand wil voorstellen. Ze trekt me mee naar een meisje in een witte jurk die staat te praten met een jongen. Ik heb ze allebei nog nooit op school gezien. 'Ehm Hallo? Ik ben Jake?' zeg ik dan maar en kijk vragend naar Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik zie kippenvel verschijen op haar huid, en gebruik mijn gave om haar een beetje op te warmen zonder dat het opvalt. We komen op het feest aan waar al best veel mensen zijn, en ik met een blik Leslie had onderschijden van die mensen maar mijn blik vervolgens van de menigte naar Hayden liet gaan. 'Wil je dansen of iets drinken?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake stelt zichzelf vragend voor aan Ashley en ik glimlach. Ik zie de vragende blik van Jake. Tijd voor wat opheldering. 'Jake, het is niet echt nodig om je voor te stellen. Ze kent je al, en jij kent haar,' vertel ik hem. 'Kijk eens in haar ogen.' Dan zal hij haar wel herkennen, denk ik tenminste.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Misschien komt het omdat ik aan de kou gewend raak maar het is al iets minder koud. Wat aangenamer. We komen aan op het feest. 'Het ziet er mooi uit,' merk ik op tegen Nick. We lopen nog steeds hand in hand. Dan vraagt Nick aan me of ik wil dansen of drinken en ik kijk hem aan door mijn masker heen. 'Maakt mij niets uit. Kan je goed dansen?' Vraag ik met een scheef lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.