• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 17:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    ''fair enough' Andwoord ik en sla mijn handen om haar middel, ik zou later Hayden wel duidelijk maken dat het niets was. 'En toch ben je het' Breng ik er tegenin. 'Makes me wonder why' Voeg ik er aan toe


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [Haha nou nu dus! ^^ maar als ik ineens weg ben dan is het weer begonnen (;]


    {Lol indeed, ik was me aan het vervelen met Fantastic 4 kijken XD ik had niets anders}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij slaat zijn armen om mijn middel en ik kijk hem aan. Hij ontkent het niet eens, zegt dat ik het inderdaad ben. En dat hij zich af vraagt waarom. Ik haal mijn schouders op. 'Wat denk je nou nick?' Vraag ik hem dan. 'Dat ik niet meer om je geef? Dat ik niet meer van je hou? Dat ik met Jake ben betekent niet dat ik gelijk niet meer van jou houd. Want dat is iets wat nooit zal verdwijnen bij me. Alleen ben ik op een andere manier van je gaan houden. Iets dat ik niet kan beschrijven. Ik weet alleen dat het er is ja.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'En op welke manier heb ik die liefde verdient? Zelfs vanaf mijn oogpunt ben ik een zak geweest, het is duidelijk waarom jij het verdient. Niet ik' zeg ik vervolgens en kijk niet naar haar maar langs haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Zo voelt het toch soms als ik je zie eten.' zeg ik plagerig en druk een kusje op zijn mondhoek. Ik eet verder van mijn toastje en drink dan nog wat. Ik kijk glimlachend soms naar Axton en soms naar de kinderen.

    Axton
    Ik grijnsde en at een toastje of twee.
    Daarna leunde ik achterover in de zetel en nam de afstandbediening van de tv.
    "Zou er iets leuks op zijn?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Kerstfilms.' zeg ik met een glimlachje en pak het bakje af. Ik zap wat tot ik Sound Of Music vind en kijk er dan met een glimlach naar e zing zachtjes mee met de liedjes. Ik blijf drinken van de wijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hij was geweldig (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. 'Ik denk niet dat we het de ander wijs kunnen maken. Daar zijn we beiden te koppig voor,' geef ik toe.
    Ik zie dat hij niet naar me kijkt. 'En Jake is ook een zak geweest voor me. Van allerlei dingen die je niet weet. Niemand weet. Dus dat zou een slecht argument zijn om niet van je te houden.' Ik kijk naar hem. 'En ik weet niet waarom, ik weet alleen dat ik het doe. Maar het is anders. Niet meer het verliefde, maar gewoon iemand in mijn hart.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hayden Fitch
    Ik houd de hele tijd heel erg Nick en Leslie in de gaten en bijt vaak op mijn lip terwijl ik een beetje dans met die jongen. Geen idee hoe hij heet. Dan kijk ik hem aan als ik zie dat Nick en Leslie samen slowen. 'Wat denk jij daarvan?' Vraag ik dan aan hem. Ik ga namelijk echt niet met deze jongen slowen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Zullen we wat drinken?' vraag ik haar als weervraag en kijk even naar Nick en Les. 'Ik vind het niet leuk, maar ik vertrouw haar.' zeg ik simpel en pak 2 glazen met punch. 'Alsjeblief.' zeg ik en geef die aan haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden
    Hij vraagt of we wat zullen drinken, en voordat ik ook maar antwoord kan geven praat hij verder. Hij zegt dat hij haar vertrouwd en ik knik dan. 'Dan moet ik dat ook maar doen, Nick vertrouwen,' mompel ik. Licht opgelaten. Ik krijg dan wat punch in mijn handen. 'Eh dank je,' zeg ik dan en glimlach eventjes. 'Hoe lang kennen ze elkaar al?' Vraag ik dan en neem een slokje van mijn drinken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kijk haar iets nadenkend aan. Hoeveel weet ze? 'Al een heel tijdje.' zeg ik gewoon dan. Daarmee verklap ik niets van onze geheimen. Ik glimlach als ik Les zie dansen. Zelfs al is het met Nick. Ze blijft zo mooi.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Hij zegt dat ze elkaar al een tijdje kennen. En weer knik ik. Wat kan ik anders doen. Hoe lang zou een tijdje zijn? Een jaar, drie jaar? Misschien wel 7 jaar? Geen idee. 'O oke,' zeg ik dan. We kijken beiden naar ze. 'Hoe heet je eigenlijk?' Vraag ik dan toch maar aan de jongenx


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kijk haar weer aan en glimlach dan toch. 'Jake Sadler, en jij bent?' vraag ik haar en drink nog wat van de punch. Ik kijk even niet meer naar Les, zou me misschien nare gedachten geven en die wil ik nu niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden
    'Hayden Fitch,' stel ik mezelf dan ook voor en glimlach naar hem. 'De punch is lekker,' glimlach ik dan en drink die leeg. 'Zullen we nog even dansen? Ik kan het totaal niet hoewel Nick zegt van wel,' grinnik ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.