• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 17:39 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Alexi
    Ik grinnik en loop naar de badkamer op mijn gemak. Ik kleed me uit, was me even vlug en doe dan het rode niemendalletje aan. Ik leg mijn haar weer goed en doe een beetje lichte lipgloss op. Dan loop ik naar de kinderkamer en haal de kindjes uit het bedje en pak hun kussentjes en dekentje mee. Ik loop naar de living voorzichtig en leg hen voorzichtig in de zetel neer en stop hen warm in.

Axton
    Ik liep met de twee wijnglazen in mijn hand de woonkamer terug in.
    Ik keek even liefdevol naar de kindjes en knipoogde toen naar Alexi. Grijnzend zette ik de glazen op het tafeltje en liep op haar af.
    Ik liet mijn armen om haar middel glijden en drukte mijn lippen op haar voorhoofd.
    "Wat zie je er weer goed uit."

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    'Alleen als ik bijna niets draag of zo?' grinnik ik en sla mijn armen om zijn hals even. Ik grinnik als ik Mayra met grote ogen naar de kerstboom zie kijken. 'Mooi he, dat heeft je papa gedaan.' glimlach ik naar haar.

Axton
    Ik keek naar Mayra en glimlachte.
    Ik legde mijn hoofd op dat van Alexi, terwijl ik nog steeds naar de kindjes keek.
    "Je bent altijd prachtig, schat." zei ik ondertussen. "Maar hoe minder je aan hebt, hoe dichter ik bij je ware schoonheid kom." glimlachte ik.

jaimyhoi schreef:
    [Moet gaan, baaay]

Don't be like the rest of them, darling

Alexi
    Ik grinnik. 'Charmante manier om te zeggen dat je me gewoon graag naakt ziet.' zeg ik met een lichte wenkbrauwwiebel en laat hem dan los om een glas wijn te pakken. Ik nip ervan en glimlach. Ik druk mijn lippen even op de zijne dan. 'Hm.' zeg ik 'Wil je je cadeau nu al of straks?'

Axton
    Ik grinnikte en nam mijn glas wijn ook, terwijl ik nadacht.
    "Hmm, ja, waarom niet." ik zou het toch niet veel langer uithouden waarschijnlijk. "Graag." grijnsde ik en nipte eens van mijn glas. Ik ging alvast in de zetel zitten en keek haar afwachtend aan.

Alexi
    Ik loop naar de kerstboom en pak zijn cadeautje op. De sneakers. Ik loop naar hem toe. 'Zalige Kerst, Ax.' glimlach ik lief en druk even mijn lippen op de zijne. Ik ga naast hem zitten en pak mijn glas weer.

Axton
    Ik begon nieuwsgierig het pakje open te doen en keek even naar haar op, met een grijns om mijn lippen. Ik richtte mijn blik opnieuw naar het pakje, terwijl ik het open deed. Grijnzend haalde ik de sneakers uit de doos en keek haar blij aan.
    "Super, Alexi! Ze zijn prachtig! Dank je!"

Alexi
    'Nog een paar voor bij je verzameling.' lach ik zachtjes en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Ik ben blij dat je ze leuk vind.' Ik kijk even naar de sneakers en glimlach. Blijkbaar heb ik de juiste gekozen, ik zou me rot schamen als ik de verkeerde gekozen heb, degene die hij echt niet mooi vind of zo.

Axton
    Ik grinnikte en zette grijnzend de schoenen aan de kant.
    "Nu mijn cadeautje!" riep ik blij en drukte mijn lippen eerst op haar kruin voor ik opstond om het pakje onder de kerstboom vandaan te halen. Ik gaf het grijnzend aan haar en ging, alles behalve geduldig, naast haar zitten.

{Geknuffeld met een zwarte piet XD Nu ben ik zwart.. Ik post zo wel een foto.. Eerst maar eens douchen.}

Don't be like the rest of them, darling

LostMagic schreef:
    Jake S.
    Ik loop samen met haar het bos door tot we aan een soort kasteel komen. Dit moet het we zijn zeker? Ik grinnik ik sla mijn arm om Les haar middel om haar naar binnen te begeleiden.

Leslie Day
    We lopen door het bos en ondanks dat ik veel van Vans heb verwacht wordt het toch overtroffen. Het is een soort kasteel en zie er mooi uit. Jake legt zijn arm om mijn middel en ik kijk naar hem vanachter mijn masker. 'Ik hoop dat het een mooie avond wordt,' zeg ik glimlachend tegen hem en loop mee naar binnen. Er zijn al wel wat mensen dus we zijn in ieder geval niet de eerste. Dit keer zal het feest een betere afloop hebben.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

MadEyeMoody schreef:
    Nick
    'Je kussen' andwoord ze waarna ze zegt dat we wel kunnen gaan, ik laat een simpel grijs masker in mijn hand verschijen ze -ziet het niet aangezien ze net naar de deur loopt- Ik zet mijn masker op om vervolgens naar haar toe te lopen en open de deur om vervolgenshaar kort te kussen en vervolgens haar hand vast te pakken om met haar naar de kantine te lopen.

Hayden Fitch
    Nick doet de deur voor me open en ik glimlach naar hem. Mijn hart maakt een sprongetje als hij me kort kust en ik word al helemaal warm van binnen als hij mijn hand vast pakt. Ik ben verliefd op een hele leuke lieve jongen. 'Welke kant lopen we op?' Vraag ik met een glimlach. 'Ik had gelezen dat het op een locatie in het bos was ofzo?' En ik kijk naar Nick.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Alexi
    Ik glimlach en open het cadeautje nieuwsgierig. Mijn mond valt open als ik de ketting zie. Ik begin te stamelen en kijk hem met grote ogen aan. 'Ax dit is veel te duur.' zeg ik en bijt op mijn lip. 'Het is prachtig maar ik kan het niet aannemen.' zeg ik stamelend.