• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 17:39 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Nick zorgt ervoor dat ik weer licht bloos als hij zegt dat ik wel kan dansen. En de glimlach op zijn gezicht is zo aandoenlijk. 'Dat komt alleen omdat jij me begeleidt,' leg ik weer bij hem neer. 'Ik doe gewoon wat jij doet en probeer het gewoon zo goed mogelijk..' Hoewel. 'Oke, ik probeer het niet, ik doe het gewoon.' Ik ratel een beetje omdat ik zenuwachtig ben.

Nick
    'Dat komt omdat jij me begeleidt' kaatst ze terug 'Ik doe gewoon wat jij doet en probeer het gewoon zo goed mogelijk.. Oke, ik probeer het niet, ik doe het gewoon' voegt ze er een beetje ratelend aan toe. 'Het lukt je in ieder geval' breng ik er tegenin. Als het slownummer is afgelopen haal ik mijn handen om haar middel vandaan en pak een van de handen zie ze in mijn nek had gelecht en laat haar een rondje draaien.

Don't be like the rest of them, darling

Hayden Fitch
    Nick brengt er weer tegenin dat het me wel lukt, hem nadoen. Het slownummer eindigt en ik lach vrolijk als Nick me een rondje laat draaien. Ik kijk hem met een lach aan en dans dan verder. Langzaam begin ik een beetje los te komen en wat meer ontspannen te dansen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nick
    'Zie je, dansen kun je wel' zeg ik met een lach als ze nadat ik haar rond heb gedraait zelf ook begint te dansen. 'Zal ik wat drinken voor je halen?' vraag ik vervolgens.

LostMagic schreef:
    Alexi

Ik glimlach en open het cadeautje nieuwsgierig. Mijn mond valt open als ik de ketting zie. Ik begin te stamelen en kijk hem met grote ogen aan. 'Ax dit is veel te duur.' zeg ik en bijt op mijn lip. 'Het is prachtig maar ik kan het niet aannemen.' zeg ik stamelend.

Axton
    "Dat is jammer... Ik kan hem niet meer terugbrengen... Zo duur was hij bovendien ook weer niet." zei ik glimlachend.
    Ik nam de ketting uit het doosje en hield hem in de lucht, zodat ze zich alleen nog maar moest draaien, zodat ik de ketting bij haar aan zou kunnen doen.

“To live will be an awfully big adventure.”

Hayden Fitch
    Ik bloos weer lichtjes als hij zegt dat ik wel kan dansen. Hij vraagt dan of ik wat drinken wil en ik knik. 'Ik loop wel met je mee,' zeg ik met een glimlach. Ik pak zijn hand beet en trek hem mee richting de tafel met drank en punch enzo.

Nick
    Ze knikt en zegt dat ze meeloopt waarna ze mijn hand beetpakt en me mee naar de tafel met drank trekt. 'Wat wil je drinken?' Vraag ik haar vervolgens en kijk haar aan.

Hayden Fitch
    Hij vraagt aan me wat ik wil drinken. Ik strijk een plukje haar achter mijn oor. Hij kijkt me aan. 'Doe mij maar iets fris,' zeg ik dan tegen hem en glimlach. 'Punch ofzo, cola.. Maakt niets uit.' Mijn blik laat ik over de zaal glijden. Dansende mensen, pratende mensen, zoenende mensen.

Huaso schreef:
    (...)
    Axton
    "Dat is jammer... Ik kan hem niet meer terugbrengen... Zo duur was hij bovendien ook weer niet." zei ik glimlachend.
    Ik nam de ketting uit het doosje en hield hem in de lucht, zodat ze zich alleen nog maar moest draaien, zodat ik de ketting bij haar aan zou kunnen doen.

Alexi
    Ik bijt zachtjes op mijn lip en draai me dan toch op. Ik zorg dat mijn haar niet in de weg ligt. 'Ik durf die echt niet te dragen, stel je voor dat ik hem verlies.' zeg ik zachtjes.

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake noemt me de ware en er trekt weer een warme gloed door me. Eigenlijk voel ik die gloed nu bij alles wat Jake zegt of doet. Dat hij me zachtjes kust, dat hij me doet zitten op zijn schoot, dat hij een kusje op mijn wang drukt. 'Ik hou van je Jake, en ik zal nooit meer van iemand anders houden als ik van jou hou.' Ik zit dicht tegen hem aan, heb mijn masker al afgedaan, en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik plaats een kusje op zijn kaak en glimlach.

Nick
    Ik vul twee glazen Punch en als ik opkijk zie ik haar om haar heen kijken, 'Alsjeblieft' Zei ik vervolgens en overhandigde haar glas, Leslie was hier niet, niet echt op het feest in iedergeval, net zomin was Jake.. Waarschijnlijk waren ze of op school of in het bos.

Jake S.
    Ik glimlach naar haar terug. Ik glimlach en zing zachtjes Little Bird in haar oor. Gewoon om iets te doen en omdat ik het wil. 'If we take this bird in With its broken leg We could nurse it She said Come inside For a little lie down with me If you fall asleep It wouldn’t be the worst thing But when I wake up Your make-up is on my shoulder And tell me, if I lie down Would you stay now And let me hold you? But if I kissed you Will your mouth read this truth Darling, how I miss you Strawberries taste how lips do And it’s not complete yet Mustn’t get our feet wet Cos that leads to regret Diving in too soon And I’ll owe it all to you My little bird My little bird...'

[sorry wist niet direct iets]

[weekend!]

Hayden Fitch
    Ik krijg een glas punch aangereikt van Nick en ik glimlach. 'Dank je,' glimlach ik en neem een slokje van de punch. Het is lekkere punch. Dus daarom neem ik er nog een slokje van. Ik vraag me af of Nick en ik nou... samen zijn. Of dat hij dat helemaal niet wil op die manier. Maar hij pakt wel mijn hand beet daarstraks om naar het feest te lopen. 'Wat vindt je van het feest?'vraag ik hem.

LostMagic schreef:
    (...)

Alexi
    Ik bijt zachtjes op mijn lip en draai me dan toch op. Ik zorg dat mijn haar niet in de weg ligt. 'Ik durf die echt niet te dragen, stel je voor dat ik hem verlies.' zeg ik zachtjes.

Axton
    "Ah, je verliest hem vast niet." zei ik glimlachend, terwijl ik de ketting vastmaakte. Toen het slotje goed toe was, streelde ik met mijn vingertoppen zacht in haar nek.
    "En het is van goede kwaliteit, hij valt vast niet zomaar af."

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    Ik glimlach als Jake zachtjes in mijn oor zingt. Ik zit nog op zijn schoot en juich zachtjes als hij klaar is met zingen. 'Dat heb je mooi gezongen,' zeg ik met een scheef lachje, maar ik meen wel wat ik zeg. 'Zullen we weer naar het feest toe gaan?' Vraag ik hem dan. 'Ik wil nog met je dansen en dansen en nog meer dansen.' En ik pak alvast mijn masker in mijn hand. 'En ik heb nick nog beloofd om met hem te dansen. Hij zou alleen zijn op het feest..' Maar dat is hij niet.