• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 17:39 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day
    Dit keer ga ik niet optreden of wat dan ook. Dat vind ik niet nodig. En daarbij wil ik de hele avond bij Jake blijven. Ondanks dat het misschien kinderachtig klinkt, ik wil liever niet meer met Nick dansen. Gewoon omdat ik hem niet aan wil kijken, wetende dat hij van iemand anders houdt. Dit doet me maar weer inzien hoe egoïstisch ik ben. Jake en ik slowen verder en ik glimlach. 'Ik hou van je,' zeg ik met gesloten ogen. Genietend van de muziek, van Jake's lichaam en mijn liefde voor hem.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake S.
    Ik glimlach zachtjes en besluit dan dat ik het nu doe. Ik pak haar hand en trek haar zachtjes mee naar buiten. Naar een vijver waar allemaal kaarsjes op drijven. Ik kijk haar diep in de ogen en glimlach dan als ik op een knie ga zitten en pak haar hand vast. 'Leslie Day, je bent het liefst meisje die ik ooit ben tegengekomen en ooit tegen zal komen en ik wil niet verder zonder jouw; Daarom doe ik je deze belofte. Ik beloof je dat ik je op de dag dat we hier afstuderen ten huwelijk zal vragen.' zeg ik en glimlach lief naar haar.

[Ik kon het gewoon niet laten xd]

Leslie Day
    Ik ben verbaasd als Jake me meeneemt van de dansvloer af. Hij neemt me mee naar buiten, de kou deert me niet, en we eindigen bij een vijver. Die is prachtig versiert met kaarsjes. Ik kijk ernaar en dan naar Jake. Mijn mond heeft de neiging om open te vallen als ik Jake op een knie zien gaan. Hij pakt mijn hand en kijkt me in de ogen aan. Hij spreekt zijn woorden en ik ben even sprakeloos als Jake klaar is. 'Ik zou niets liever willen,' zeg ik zacht en eerlijk. Ik ben gewoon een beetje overrompelt. Ondanks dat we elkaar pas vier maanden kennen, weet ik zeker dat dit voor altijd zal duren. Jake is mijn liefde. Tweede grote liefde. Maar wel mijn liefde voor altijd. Dit is waar ik mijn keuze voor gemaakt heb. Voor Jake en niet voor Nick. Dit maakt het eigenlijk alleen maar duidelijker dat het voorbij is tussen mijn en Nick. Maar het is goed zo.

Jake S.
    Ik glimlach en neem haar in mijn armen. Ik sta nu achter haar met mijn armen om haar middel en kijk even naar de vijver. 'Het is prachtig.' glimlach ik zachtjes. Ik moet me inhouden niet te gaan juichen en dansen want dit perfecte meisje word ooit mijn vrouw.

Leslie Day
    Ik sta in Jake's armen en glimlach gelukkig. Deze avond kan niet meer stuk, hoop ik, denk ik. 'Ja, dat is het inderdaad,' antwoord ik zachtjes terug. Ik leun tegen Jake aan en draai mijn hoofd opzij om een kusje op zijn wang te drukken. Het is wel koud buiten, maar van binnen word ik zo erg verwarmd dat ik het totaal niet voel. 'Je maakt me gelukkig,' zeg ik dan zachtjes.

Jake S.
    Ik glimlach breed bij die woorden. 'Dat is alles wat ik wil, jouw gelukkig zien.' zeg ik en wieg haar nog even een beetje heen en weer. Ik voel me helemaal vrolijk vanbinnen en warm zoals altijd door de liefde die ik voor haar voel.

Leslie Day
    Ik heb de zekerheid in mijn leven die ik nodig heb. Jake die gewoon voor altijd bij me blijft. Die zekerheid heb ik nu tenminste, en natuurlijk kan die altijd veranderen... Maar daar denk ik gewoon niet aan. Ik hoop dat mijn nachtmerrie's nu zullen verminderen, en dat ik opener kan zijn tegen Jake. 'Je weet toch wel dat je nu zo ongeveer voor heel je leven aan me vast zit he?' Zeg ik met een lachje.

Jake S.
    Ik lach zachtjes. 'Ik zou het niet vastzitten noemen. Eerder mijn hele leven met je delen. En ik wil naast jouw gelukkig zien, niets liever. You're the one, Les.' zeg ik met een glimlach maar zachtjes.

[Ik vind da You're the one in het nederlands niet zo mooi klinkt xd daarom maar engels]

Leslie Day
    'Oke, dan formuleer ik het anders,' glimlach ik. 'Je weet toch wel dat je heel je leven met mij moet delen hè?' Ik kijk met een scheef lachje voor me uit in de vijver. Dan hoor ik rechts van me allemaal gestommel en strompelende mensen. Ze maken lawaai, waarschijnlijk dronken. Het maakt me niets uit, het verpest het moment niet. Niet zolang ik gewoon in Jake's armen sta.

Jake S.
    'Ja.' grinnik ik 'en zoals ik daarnet zei, jij bent de ware Les.' zeg ik met glimlach. Ik kus haar zachtjes en laat ons voorzichtig op de grond zakken. Ik trek haar op mijn schoot en druk een kusje op haar wang.

Leslie Day
    Jake noemt me de ware en er trekt weer een warme gloed door me. Eigenlijk voel ik die gloed nu bij alles wat Jake zegt of doet. Dat hij me zachtjes kust, dat hij me doet zitten op zijn schoot, dat hij een kusje op mijn wang drukt. 'Ik hou van je Jake, en ik zal nooit meer van iemand anders houden als ik van jou hou.' Ik zit dicht tegen hem aan, heb mijn masker al afgedaan, en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik plaats een kusje op zijn kaak en glimlach.

jaimyhoi schreef:

Hayden Fitch
    Hij antwoordt Leslie en mijn hart mist een slag. Dat is het meisje van wie hij houdt. Ik hoor de muziek veranderen, Nick begeleidt me. Het is nu een slownummer. Ik sla aarzelend mijn armen om zijn nek. Dat moet nu toch?

Nick
    Ik zie Leslie vanuit mijn ooghoek samen met Jake de dansvloer aflopen.. Ik had zo'n idee dat die dans er niet zou komen. Wanneer er een slownummer opkomt slaat ze haar armen om mijn nek en kijk ik haar aan om vervolgens mijn armen rond haar middel te slaan en haar te begelijden.

Don't be like the rest of them, darling

Hayden Fitch
    Heel even is zijn aandacht van me verslapt, ik had dat niet erg gevonden als het niet Leslie was waar hij keek. Zou hij me misschien alleen gebruiken om Leslie terug te krijgen?
    Ik weet niet waarom ik ineens zo onzeker ben. Misschien omdat ik tot nu toe nooit echt verliefd ben geweest. Zijn armen liggen om mijn middel en ik glimlach kleintjes naar hem. Het zal vast niets zijn. Ik volg Nick's bewegingen en ik hoop maar dat ik het goed doe zo.

Nick
    'Je kan wel dansen' Zeg ik vervolgens met een glimlach tegen haar als zij me met een kleine glimlach aankijkt. Ik besluit gewoon mijn aandacht op Hayden te richten.. En proberen Leslie uit mijn hooft te zetten.

{Pauze + Tussenuur}

Don't be like the rest of them, darling

Hayden Fitch
    Nick zorgt ervoor dat ik weer licht bloos als hij zegt dat ik wel kan dansen. En de glimlach op zijn gezicht is zo aandoenlijk. 'Dat komt alleen omdat jij me begeleidt,' leg ik weer bij hem neer. 'Ik doe gewoon wat jij doet en probeer het gewoon zo goed mogelijk..' Hoewel. 'Oke, ik probeer het niet, ik doe het gewoon.' Ik ratel een beetje omdat ik zenuwachtig ben.