• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 17:39 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake S.
    Ik kijk verbaast in het meisje haar ogen. 'A-Ashley?' stammel ik en kijk haar nog eens goed aan. Ze doet haar masker aan. Alles dat ooit zo fake was is weg en nu is ze plots weer het meisje die mijn beste vriendin was. IK slik zachtjes. 'Eindelijk ben je weer jezelf.' fluister ik zachtjes en de jongen glimlacht en legt zijn arm om haar heupen. 'Vind ik ook.' zegt hij. 'Jake.' stel ik me voor. 'Demian.' en we schudden elkaar de hand.

jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    Misschien komt het omdat ik aan de kou gewend raak maar het is al iets minder koud. Wat aangenamer. We komen aan op het feest. 'Het ziet er mooi uit,' merk ik op tegen Nick. We lopen nog steeds hand in hand. Dan vraagt Nick aan me of ik wil dansen of drinken en ik kijk hem aan door mijn masker heen. 'Maakt mij niets uit. Kan je goed dansen?' Vraag ik met een scheef lachje.

Nick
    'Enigsins' Andwoorde ik met een lichte grijns toen ze vroeg of ik goed kon dansen. Ik kon dansen.. Al jaren lang, al werden de feesten steeds anders en vrijer -iets waar ik niet echt een probleem mee had-

Don't be like the rest of them, darling

LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik glimlach en open het cadeautje nieuwsgierig. Mijn mond valt open als ik de ketting zie. Ik begin te stamelen en kijk hem met grote ogen aan. 'Ax dit is veel te duur.' zeg ik en bijt op mijn lip. 'Het is prachtig maar ik kan het niet aannemen.' zeg ik stamelend.

Hayden Fitch
    De lichte grijns op zijn gezicht is echt heel lief. 'Dat is mooi, ik heb namelijk 0,0 ervaring met dansen,' geef ik toe en druk een kus op zijn lippen. Daarna kijk ik hem weer aan. 'Ik kan totaal niet dansen, dus sorry,' grinnik ik naar hem. Ik voel dan een blik op me branden en kijk even in de richting en zie dan een meisje kijken.

Leslie Day
    Jake herkent Ashley. Ashley doet haar masker af en ik zie Jake naar haar kijken. Ik houd me gewoon op de achtergrond. En je wilt niet weten hoe dankbaar ik ben aan Damien als hij zijn arm rond Ashley's middel legt. Want ergens in me is er een angst dat Jake weer voor Ashley zal vallen. Dat hij het leuke van haar ziet. En toch heb ik geprobeerd, wat ook gelukt is, om de oude Ashley terug te halen. Ik kijk gewoon om me heen en dan valt mijn blik ineens op twee mensen. Een jongen en een meisje. Wacht eens even, ik herken hem. Het is Nick. Maar wie is dat? En dan wordt ik echt met stomheid geslagen. Kust ze hem nou?

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake S.
    Ik pak voorzichtig Leslie haar hand iets beter vast om haar gerust te stellen en kijk naar Ashley terug. 'Ik ben blij dat je terug bent Ash, ik hoop dat je nog een leuke avond hebt met Demian.' Ze mag dan verandert zijn, ik heb het haar nog niet vergeten, en vergeten doe ik nooit helemaal. Ik trek Leslie weer naar de dansvloer en kijk haar aan. 'Je kon me wel een beetje waarschuwen he?'

Nick
    Wanneer Hayden omkijkt volg ik haar blik. En zie Leslie naar ons kijken en haar gezicht vol verbazing.. Volgensmij zou ik wel met vragen bestookt worden als ik met haar zou dansen. 'Ik help je wel' andwoord ik vervolgens en kijk weg van Leslie en kijk Hayden aan waarna ik haar aan haar hand meeneem naar de dansvloer.

Leslie Day
    Ik merk het niet als Jake mijn hand beter beet pakt. Want ik kijk naar Nick. Zal dat Hayden zijn? Het meisje waarvan hij zei dat ze aardig is. Ik kom pas weer bij Jake echt als hij me meetrekt naar de dansvloer. Op een ander gedeelte is nick met haar nu aan het dansen. Ik zag ze erheen lopen. Ik richt gewoon mijn aandacht op Jake. 'Dan zou het misschien anders zijn uitgepakt,' zeg ik dan tegen Jake. 'Ik ben vanmiddag bij haar geweest. Toen was ze nog de bitch. Maar toen ik vertrok was ze de lieve.'

Hayden Fitch
    Ik zie dat Nick mijn blik volgt. Nick kijkt weg van haar en hij zegt me dat hij me wel helpt. Ik richt mijn blik weer op nick en glimlach naar hem. Hij neemt me mee naar de dansvloer en ik kijk even afwachtend naar nick met alvast een verontschuldigend glimlach. Ik kan echt niet dansen. Tenminste, ik hb het nog nooit geprobeerd. 'Wie was dat meisje dat zo keek?' Vraag ik dan aan Nick.

Jake S.
    'Ik vertrouw het nog niet helemaal, misschien is het enkel een toneel.' zeg ik met gefronste wenkbrauwen en laat haar een rondje draaien. Ik trek haar iets dichter tegen me aan als een slow begint en leg haar armen om mijn hals terwijl ik de mijne om haar heupen leg.

Nick
    Hayden vroeg wie het meisje was dat er zonet keek, 'Leslie' andwoorde ik vervolgens op haar vraag en begeleide haar vervolgens bij het dansen, ze kon het wel. Ze wist alleen niet hoe.

{ik ga slapen.. Night Night}

Leslie Day
    Jake zegt dat hij het niet helemaal vertrouwt en dat het allemaal toneel kan zijn. Ik kijk hem aan. Zou dat echt zo kunnen zijn? Kom op, dat verhaal dat ze vanmiddag vertelde was geen toneel. 'Ik geloof het wel,' zeg ik dan eerlijk tegen Jake. Ik sla mijn armen om zijn nek als er een slownummer is. 'Maar we hebben het er later nog wel over,' zeg ik met een glimlachje en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. In mijn hoofd gaat mijn gedachten terug naar Nick. Hij werd gekust door een ander meisje. Ik mag dit niet erg vinden. Ik mag niet jaloers zijn.

Hayden Fitch
    Hij antwoordt Leslie en mijn hart mist een slag. Dat is het meisje van wie hij houdt. Ik hoor de muziek veranderen, Nick begeleidt me. Het is nu een slownummer. Ik sla aarzelend mijn armen om zijn nek. Dat moet nu toch?

Jake S.
    Ik leg mijn hoofd op het hare en slow zo verder. Ik houd haar dicht bij me en geniet gewoon van het moment en het feit dat ze zo in mijn armen nu ligt. 'Ik ben blij dat je hier met mij bent.' zeg ik zachtjes.

Leslie Day
    Ik glimlach bij zijn woorden. 'Met wie zou ik hier anders moeten zijn?' Vraag ik dan. Het is retorisch. 'Jij bent de enige waarmee ik hier wil zijn.' Ik geniet van Jake's warmte. En vergeet Nick en dat stomme meisje. Waarschijnlijk is ze heel leuk. Dat moet wel. Anders zou nick niet voor haar kiezen. Het is over tussen Nick en mij.

Jake S.
    Ik glimlach en trek haar nog iets dichter tegen me aan. 'Dit bal word wel fantastisch.' zeg ik zachtjes. Het vorige is een beetje veel uit de hand gelopen. Zij kreunde Nick, ik was gekwetst en flitste me weg naar Kate. Kate... Bij die gedachte verstop ik mijn gezicht in haar haar en kalmeer weer door de geur van haar shampoo.

Leslie Day
    Jake trekt me dichter tegen zich aan, precies wat ik nodig heb. Gewoon Jake bij me en alles is goed. Eigenlijk moet ik hetzelfde doen als Ashley. Iemand laten gaan. In mijn hart weet ik wel dat ik van Nick zal blijven houden. Maar op een andere manier. 'Ja, dat wordt het zeker Jake,' zeg ik glimlachend en kijk naar hem op en druk liefdevol mijn lippen op die van hem.

Jake s.
    Ik kus haar teder terug en leg mijn hoofd dan weer op het hare. Ik bijt zachtjes op mijn lip en denk even na en glimlach dan. Een ideetje voor morgen of vandaag, ik zie het nog wel voor wanneer. Ik streel zachtjes over haar rug met mijn duim.