• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 17:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    'Natuurlijk kan je het wel, iedereen kan dansen.' zeg ik lachend en loop met haar naar de dansvloer. Het slownummer is afgelopen en er speelt weer gewone muziek. Ik begin gewoon wat te dansen en glimlach naar haar. 'Kom op.' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Hij zegt lachend dat iedereen kan dansen. 'Maar er zit een verschil tussen dansen en goed kunnen dansen,' zeg ik dan nog. Er speelt gewone muziek en ik begin wat te dansen en kijk aarzelend naar Jake. Ik vraag me af of het zo goed is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach. 'Zie je dat je kan dansen? Gewoon de muziek door je heen laten stromen en bewegen. Het maakt niet uit wat je doet, doe gewoon wat je wil doen.' zeg ik simpel en dans verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    Doen wat ik wil doen...? Ik laat me gewoon gaan op de muziek zoals Jake heeft gezegd en voel het ook echt. Hoewel ik betwijfel of het ook goed is. Dat zal wel niet, maar het boeit me niets. Dan maar lol maken met deze jongen zolang Leslie Nick opeist. Het steekt me wel dat hij met haar gaat dansen. Hij is hier toch met mij?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. 'Ik denk niet dat we het de ander wijs kunnen maken. Daar zijn we beiden te koppig voor,' geef ik toe.
    Ik zie dat hij niet naar me kijkt. 'En Jake is ook een zak geweest voor me. Van allerlei dingen die je niet weet. Niemand weet. Dus dat zou een slecht argument zijn om niet van je te houden.' Ik kijk naar hem. 'En ik weet niet waarom, ik weet alleen dat ik het doe. Maar het is anders. Niet meer het verliefde, maar gewoon iemand in mijn hart.'


    Nick
    'klinkt erg logisch' mompel ik waarna ik even omkijk naar Hayden die aan het dansen is met Jake. En vervolgens weer naar Leslie keek.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 10:42 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {Even wat eten..}


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Kerstfilms.' zeg ik met een glimlachje en pak het bakje af. Ik zap wat tot ik Sound Of Music vind en kijk er dan met een glimlach naar e zing zachtjes mee met de liedjes. Ik blijf drinken van de wijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sloeg mijn arm om haar heen, terwijl ik mee keek naar de film. Vroeger keek ik met mijn moeder ook iedere kerst naar the Sound Of Music. Het was een prachtige film, die nooit echt ging vervelen. Zelfs niet na tientallen jaren.
    Mijn moeder zong dan ook steeds mee en ik verwonderde me er vaak over hoe gemakkelijk ze zelfs de hoogste noten kon halen.
    Een glimlach zat om mijn lippen, terwijl ik eraan terugdacht. Ik voelde me nog steeds schuldig over alles, maar kon me er voor vandaag over zetten. Vandaag was een dag van feest en ze zou me niet willen zien treuren op kerst.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik leg mijn hoofd op zijn borst en nip verder van mijn glas, is het nu al mijn 3de of 4de? Ik weet het niet meer eigenlijk. Ik pak af en toe een toastje en geniet van de film. De liedjes zijn gewoon zo leuk om mee te zingen. We zijn nu ongeveer aan het stuk dat de oudste dochter naar buiten gaat om de "postbode" te treffen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {I Am 16 going on 17 :3 Love that scene..}


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "But soft; what light through yonder window breaks? It is my lady! O, it is my love. O that she knew she were." fluisterde ik plots zacht in haar oor. Het was een quote uit de film van Romeo en Juliet uit 1968.
    Ik drukte een liefdevol kusje in haar haren en glimlachte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik glimlach lief naar hem. Romeo en Juliet. Ik druk een teder kusje op zijn lippen en zing dan zachtjes weer mee. 'I am sixteen going on seventeen I know that I`m naive Fellows I meet may tell me I`m sweet And willingly I believe I am sixteen going on seventeen Innocent as a rose Bachelor dandies, drinkers of brandies What do I know of those Totally unprepared am I To face a world of men Timid and shy and scared am I Of things beyond my ken I need someone older and wiser Telling me what to do You are seventeen going on eighteen I`ll depend on you..' ik glimlach weer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    {I Am 16 going on 17 :3 Love that scene..}


    [me to en ook van Favorite things :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Wat klinkt logisch?' Vraag ik hem dan. Ik heb meerdere dingen gezegd en eigenlijk verwachtte ik dit antwoord totaal niet. Ik zie hem even opzij kijken en volg zijn blik. Jake en Hayden dansen met elkaar. Ik glimlach even naar Jake, niet naar Hayden. Ik kijk Nick weer aan. Het nummer is over gegaan in een ander nummer en ik haal mijn armen rond zijn nek vandaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik glimlachte weer, terwijl ik haar aankeek.
    Ze was zo prachtig. Alles aan haar was zo mooi. En bovendien: ze was van mij. Ik drukte een kus op haar wang en trok haar wat dichter tegen me aan, terwijl ik naar haar prachtige stem luisterde.


    “To live will be an awfully big adventure.”