• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

[ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 17:39 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake S.
    Ik zeg enkel Hm als ik hoor dat ze het van Nick gekregen heeft. Verbaast me eigenlijk ook niet echt. Ze zijn nog steeds vrienden en ik wil niet het jaloerse vriendje uithangen. 'Je bent prachtig maar je hoefde het geus niet voor mij aan te doen hoor.' glimlach ik.

jaimyhoi schreef:
    (...)

Hayden Fitch
    Mijn wangen kleuren weer rood als hij zegt dat het wel wat voor hem betekent en ik knik dan aarzelend. 'O,' zeg ik met een klein glimlachje. Dan bedenk ik me dat ik misschien nog iets moet zeggen. 'Het betekent ook wat voor mij,' zeg ik er daarom snel achteraan. 'Een redelijk veel wat.' Ik geloof namelijk dat ik echt verliefd ben op nick.

Nick
    Is was blij met haar andwoord en liep vervolgens naar mijn bed om daar een masker van mijn bed te pakken en weet naar haar toe te lopen. 'Die was ik vergeten.' Deel ik vervolgens mee en geef die aan haar, ik besloot hem niet direct om te doen aangezien ze mischien nog iets met haar haar wou doen ofzo.

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    Het enige antwoord wat hij er op geeft is een Hm. Wat me eigenlijk aan de ene kant verbaasd, maar aan de andere kant totaal niet. Want Jake probeert gewoon normaal te doen tegen Nick. Ik glimlach als hij zegt dat ik prachtig ben. 'Geen gemaar,' grinnik ik. 'Ik doe het ook voor mezelf. Mag een meisje zich niet mooi maken voor haar vriendje?' En ik druk een kus op zijn lippen.

Hayden Fitch
    Ik kijk om als ik zie dat Nick een masker van zijn bed af pakt. Ik pak die aan en glimlach dan vrolijk naar Nick. 'Dank je,' zeg ik gemeend. 'Voor alles. Na het ongeluk, de kus, en nu weer. Dat je me meeneemt.' Ik wil eigenlijk een kus op zijn lippen drukken maar durf niet zo goed dus ik houd me in. Ik moet nog mijn haar goed doen dus ik zet het masker nog niet op.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake S.
    Ik glimlach en kus haar weer even zachtjes. 'Gaan we met de auto of flitsen we? Aan jouw de keuze.' zeg ik en houd met mijn ene hand mijn masker goed vast. Ik streel zachtjes over haar rug.

LostMagic schreef:
    Alexi
    'Jake heeft me even geholpen met de rest van de toastjes, de mensen hebben het eten komen brengen, en ehm... niet eigenlijk.' glimlach ik en sluit genietend mijn ogen door zijn handen in mijn haren.

Leslie Day
    'Laten we maar flitsen,' stel ik dan voor. 'Dat is sneller en dan zijn we ook weer gelijk thuis als we heeeeeel erg moe zijn van het zo lang en intensief dansen!' Ik kijk hem met een scheef lachje aan en pak in mijn ene hand mijn masker en met mijn andere hand Jake's hand. Ik verstrengel onze vingers.

Jake S.
    Ik knik glimlachend en flits ons naar de rand van het bos van de school. Ik doe het masker aan en pak die dan van Les over om die haar aan te doen. Dan pak ik haar hand terug vast en glimlach.

jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Het enige antwoord wat hij er op geeft is een Hm. Wat me eigenlijk aan de ene kant verbaasd, maar aan de andere kant totaal niet. Want Jake probeert gewoon normaal te doen tegen Nick. Ik glimlach als hij zegt dat ik prachtig ben. 'Geen gemaar,' grinnik ik. 'Ik doe het ook voor mezelf. Mag een meisje zich niet mooi maken voor haar vriendje?' En ik druk een kus op zijn lippen.

Hayden Fitch
    Ik kijk om als ik zie dat Nick een masker van zijn bed af pakt. Ik pak die aan en glimlach dan vrolijk naar Nick. 'Dank je,' zeg ik gemeend. 'Voor alles. Na het ongeluk, de kus, en nu weer. Dat je me meeneemt.' Ik wil eigenlijk een kus op zijn lippen drukken maar durf niet zo goed dus ik houd me in. Ik moet nog mijn haar goed doen dus ik zet het masker nog niet op.

Nick
    'Geen dank. Daarbij zou je je verveelt hebben en de hele avond op de kamer gezeten als ik het niet had gedaan' Andwoord ik, en ik had dat liever niet.
    'Wil je nog wat doen of nu gaan?' Vraag ik haar vervolgens.

Les
    Jake doet het masker bij me aan en ik glimlach. 'En?' Vraag ik met een lachje. 'Mysterieus?' Ik geef een kneepje in zijn handen en kijk naar het bos. Het is in een of andere zaal, het feest. En vans kennende zal het wel een mooie zaal zijn.

Jake S.
    Ik loop samen met haar het bos door tot we aan een soort kasteel komen. Dit moet het we zijn zeker? Ik grinnik ik sla mijn arm om Les haar middel om haar naar binnen te begeleiden.

Hayden Fitch
    Ik weet niet of ik me nu beledigd moet voelen of vereerd. Beledigd omdat hij dus eigenlijk zegt dat ik een loner ben. Of vereerd omdat een ontzettend knappe jongen me meeneemt. Nick vraagt of ik nog iets wil doen. 'Je kussen,' floep ik eruit en kijk dan weg. 'Laten we maar gaan,' mompel ik dan met rode blosjes en loop richting de deur.

[Moet gaan, baaay]

Axton
    Ik boog me voorover om een kus op haar lippen te drukken.
    "Leuk." glimlachte ik en streelde even over haar voorhoofd.

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi
    'Ik heb een voorstel, ik kleed me om in dat pakje van jouw en jij zet ondertussen de aperitief klaar.' zeg ik lichtjes grijnzend. Ik kijk hem nu weer aan en huiver zachtjes door zijn vingers over mijn voorhoofd.

Nick
    'Je kussen' andwoord ze waarna ze zegt dat we wel kunnen gaan, ik laat een simpel grijs masker in mijn hand verschijen ze -ziet het niet aangezien ze net naar de deur loopt- Ik zet mijn masker op om vervolgens naar haar toe te lopen en open de deur om vervolgenshaar kort te kussen en vervolgens haar hand vast te pakken om met haar naar de kantine te lopen.

Axton
    "Dat klinkt geweldig." grijnsde ik. Ik duwde haar met lichte hand overeind zodat ik kon opstaan. "Ik ben al weg." grinnikte ik.
    Ik liep naar de keuken om een niet te dure, maar wel heerlijke wijn in enkele glazen te schenken.

“To live will be an awfully big adventure.”