• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 17:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    'Dan hoop ik maar dat Demian haar niet gebruikt of ze zal hervallen.' zeg ik en kijk weer naar Leslie. Ik glimlach naar haar en trek haar iets dichter naar me toe. Ik dans met haar, en dans. Ik weet niet hoeveel uur er voorbij gaat precies.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Damien lijkt me een aardige jongen,' zeg ik tegen hem. 'En Ashley zal niet zo snel vervallen.' Tenzij iemand haar weer zal misbruiken. Dus beter voor Damien dat hij dat niet zal doen. Jake trekt me iets dichter naar zich toe en ik laat mezelf helemaal gaan op de muziek en dans uitdagend naar Jake. Niemand zal me toch herkennen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik haal mijn schouders op. 'Zo sterk is die wijn nu ook weer niet, ik voel niets.' verzeker ik hem en leg mijn hand op de zijne. Ik drink nog wat van mijn glas en kijk hem glimlachend aan. 'Wel dan hebben we nog een probleem, ik heb geen flauw idee hoe ik kreeft moet eten.' zeg ik iets beschaamt.

    Axton
    "Ah, ik leg het allemaal wel uit." glimlachte ik.
    "En zolang je dat zeker weet is het goed." zei ik dan nog even verder gaand op het drinken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Het is kerst dus zo erg zou het een keertje niet zijn toch? Trouwens het zal niet gebeuren.' zeg ik met een glimlach en leun iets naar hem toe voor een kusje te stelen. Ik ga dan weer zitten en speel met zijn vingers.

    Jake
    Ik grinnik en beweeg volledig mee op de muziek. Als ze al op ons zouden letten zouden ze ons toch nog niet herkennen, behalve Hayden, Nick, Ashley en Damien dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake doet ook echt volop mee en ik glimlach scheef naar hem. Ik heb het echt naar mijn zin. Met Jake hier op het bal is een geweldig ding. Ik steel een kusje van hem en dans dichter tegen Jake aan zodat hij gewoon mijn bewegingen kan voelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik stak grijnzend mijn vrije hand op in een afwerend gebaar.
    "Ok, ok. Jij wint." grijnsde ik. "Het is inderdaad kerst, dus doe maar wat je wilt." zei ik met een glimlach en nam onze handen zo vast, dat ik met mijn duim over haar hand kon strelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    Ik grijns als ik haar tegen me aan voel dansen en heb het grootste plezier hier met Leslie aan mijn zij, of ja voor me. Ik kijk liefdevol in haar ogen en blijf gewoon kijken in haar ogen tijdens het dansen.

    Alexi
    Ik grinnik zachtjes en sta recht. Ik trek hem van zijn stoel en ga voor hem staan. 'Dans met me?' vraag ik hem. Normaal zouden we nu op het bal zijn, als ik niet zwanger geweest was maar dit is hier ook leuk. Ik zet de muziek aan en glimlach naar hem. Ik pak mijn glas wijn en drink er nog wat van. Oke misschien voel ik er toch iets van.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake kijkt me aan, recht in mijn ogen. De blik in zijn ogen verwarmt mijn hart zoals gewoonlijk. 'Ik hou van je,' zeg ik tegen hem. En druk een kus op mijn lippen. 'Zullen we zo naar huis gaan?' Vraag ik hem dan. 'Aangezien we het nog druk gaan krijgen met en na Kerstmis.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Na dit liedje?' vraag ik haar en glimlach dan. Ik dans nog wat verder en weet dat het liedje vlug zal eindigen. Jammer wel, want ik zou zo met Leslie nog een hele nacht kunnen dansen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'We kunnen ook nog wel langer blijven?' Zeg ik dan tegen hem en kijk hem aan terwijl ik verder dans. Het is warm hier in de zaal, maar het is wel te doen voor mij als demon. Het liedje is afgelopen en ik kijk naar Jake. Aan hem de keus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Laten we maar naar huis gaan, dan kunnen we samen nog wat kerst vieren.' glimlach ik en loop samen met haar naar buiten, richting het bos zodat we ons veilig kunnen laten verdwijnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We lopen samen naar buiten, ik kijk niet meer om naar nick. Niet nodig, niet waard. Die zullen toch wel aan het zoenen zijn. Want ik zag daarstraks wel dat hij haar kuste. Buiten is het aangenaam voor me, aangezien ik de temperatuur verander en ik ons al gelijk thuis laat verschijnen. Ik doe wat lichten aan en kijk dan naar Jake. 'We zijn weer thuis. Dank je voor de fijne avond Jake.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik glimlach en loop naar de kerstboom. Ik pak het doosje met de huissleutels op van het huisje van in bretagne en loop naar haar toe. 'Wil je je kerstcadeautje?' glimlach ik en hou het verleidelijk voor haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake loopt naar de kerstboom en ik kijk naar het pakje in zijn handen. 'Je maakt het expres verleidelijk hè?' Zeg ik dan en kijk hem aan. 'Ja ik wil het.' En ik bijt op mijn lip. Voordat ik het aanpak loop ik naar de kerstboom en pak er een cadeautje onder vandaan voor Jake. Het fotolijstje met foto van mij en Jake. 'Tegelijk open maken?' En ik pak het cadeautje aan en duw die van mij gewoon in zijn handen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik knik glimlachend en begin voorzichtig het papier open te scheuren. Ik zie een fotolijstje met een foto van ons samen en glimlach breed. 'Dank je.' zeg ik gemeend en kus haar zachtjes. Ik zet de foto voorzichtig bij de foto van Kate en Luca en de foto van Lennert.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'